~𝙖 𝙬𝙚𝙚𝙠 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧~
𝘗𝘴𝘺 𝘩𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘢𝘨𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘰 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳. 𝘚𝘰 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 & 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦, 𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. "𝐻𝑒𝑦, 𝐿𝑢𝑛𝑎𝑟?" "ᥡᥱᥲһ?" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺. 𝘗𝘴𝘺 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴.
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵. "𝐼'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑎𝑠𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒... 𝐴𝑛𝑑 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒.. 𝐵𝑢𝑡 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑛𝑜𝑤'𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺, 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘨𝘳𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨. 𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥...
"𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢, 𝐿𝑢𝑛𝑎𝑟. 𝐴 𝑙𝑜𝑡... 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑚𝑦 𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑..? 𝐼-𝑖𝑡𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜, 𝐼 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑!!" 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘦𝘹𝘵𝘳𝘦𝘮𝘦𝘭𝘺 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘦𝘴.
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯𝘦𝘥, 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺, 𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮, 𝘭𝘦𝘵 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴! 𝘏𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺, 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴. 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘫𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘴 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳. 𝘉𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴...
𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳... 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘰 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘯𝘰𝘴𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘱 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘏𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘢𝘴 𝘪𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘪𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘰.
𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦𝘥, 𝘣𝘶𝘵, 𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥, 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘧𝘵.. 𝘛𝘩𝘦𝘯, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴. ".. 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑖𝑐𝑒..." 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘣𝘶𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨. "𝑊𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎 𝑦𝑒𝑠..?" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘯𝘰𝘥𝘴, 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴. "ᥴ-ᥴᥲᥒ і һᥲ᥎ᥱ ᥲᥒ᥆𝗍һᥱr k-kіss..?" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥, 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘳𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥.
𝘗𝘴𝘺 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳.. 𝘏𝘢𝘱𝘱𝘪𝘭𝘺.
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‘⸊ˎ
𝙐𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙨𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮! 𝙄 𝙬𝙤𝙣'𝙩 𝙥𝙤𝙨𝙩 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙖𝙣𝙮𝙢𝙤𝙧𝙚, 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙩𝙧𝙮 𝙩𝙤 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨!
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?