-Yoongi! Hadi! Lütfeeen! Jungkook'a haber bile verdim ben! Ayıp olur gitmezsek!
-Jimin! Hayır dedim!
-İyi gelme! Ben giderim!
-Ya bitanem benim, onların yanlız kalmaya ihtiyacı vardır belki.
-İnlirin yinliz kilmiyi ihtiyici virdir Nikki egv egv!
-Jimin! Kızdırma beni.
-Bi kere Taehyung denen fıtıkla beraber olan yanlızlık benim Kook'çuğuma azap azap!
-Off başımın etini yedin be!
-Gidelim o zaman yanlarına!
-Belki şu anda ikisi öpüşüyolar? Nerden bilebilirsin Jimin'cim? Ha? Sen bu güzel anı bozmak isteyecek birimisin yoksa?
-Beni manipüle etmeye çalışma Yoongi!
-Hiçte bile etmiyorum!
-Tm.. götürme. Ben gidiyorum. Sana iyi film izlemeceler. Hadi bay bay
-Ya
-Ne var ve
-Delirteceksin beni sen!
-...
-Of tamam yürü hadi!
-Yaaa öpücem ama ben senii!
-he he hadi.
-
Yoongi'ye ettiğim ısrarlar sonucu onu Jungkook'lara getirebilmiştim.
Jungkook'u Taehyung salağıyla yanlız bırakmak istemiyordum. Her an onu üzecek gibime geliyordu.Jungkook'la ortaokuldan beridir arkadaştık. Birbirimize gerçekten sonsuz güveniyorduk. Güzel bir bağımız vardı.
Taehyung'a hoslanti duyduğu andan itibaren hep ona Taehyung'un doğru kişi olmadığını söyleyip durdum. Üzer, kırar, döker dedim ama dinlemedi. Her seferinde güldü geçti.Taehyung'un onu bırakıp gittiği zamanlar o kadar berbat bir haldeydiki ona bakmaya korkuyordum çünkü bakarsam mahvolurdum. Jungkook benim en değerlilerimdendi ve onun bu kadar acı çekmesine neden olan Taehyung'a da normal olarak büyük nefret duyuyordum.
Kapının açılmasıyla ve Taehyung'un asla yakışıklı olduğunu düşünmediğim yüzüyle karşılaşınca gözlerimi devirip içeri geçtim. Tamam! Yakışıklı olmaması konusunda BİRAZ yanlışım olabilir ama, Jungkook'u haketmiyordu göt herif.
Yoongi'yle Taehyung arkamdan adımlıyorlardı. Jungkook'u koltukta öylece otururken gördüm. Hemen koştum yanına.
-Jungkook? Bitanem nasılsın?
-İyiyim Jimin.
Deyip gülümsedi bana.
Eskiden neşe dolu olan sesi şimdi o kadar yorgun çıkıyorduki..Taehyung'un gözlerinin üzerimizde olduğunu görünce sırıttım.
Sırf Taehyung'u çıldırtmak için Jungkook'a yaklaşıp yanağını öptüm kocaman. Ben temas seven bir insandım ve Jungkook bunu en iyi bilenler dendi bu yüzden şaşırmamıştı.
Taehyung'a bakış attım yüz ifadesini görmek için. Kızarmıştı salak skkskwkdkd. Sinirini bozmuştum ve belkide şu an beni yerlere yatırıp sonra kaldırıp ,iki kaşık suda boğup ,denizlere fırlatıp, kasap bıçağıyla doğrayıp, ütüyle başımı ezip, tatlişmi tatliş suratıma tokat atmak istiyodur ama sikimde değil açıkçası.
-Eee Taehyung beyefendi. Sen dün burda mı yattın.
Çok gerildiğim için konuşma ihtiyacı hissetmiştim.
-Evet?
-Yoongi'de kalabilirdin aslında.
-Burası benimde evim Jimin hatırlatırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not like you left
Fanfiction-Bana bir neden söyle. -Seninle beraberken bir çocuğum olmazdı... -Tek sorun bu muydu?