Tüm herkes içeriye girmişti. Negan 'ın gelmesini bekliyorduk. İster istemez ortamdan gerilmiştim, gözlerim de Negan 'ı aramaya başlamıştı. Yanımda oturan Dwight 'a onun nerede olduğunu sordum.
"Kapıda." Diye cevapladı. Teşekkür ettim ve Negan 'ın yanına gittim. Gerginlikten ellerim titriyordu.
"Negan neredesin sen. Hani beni yalnız bırakmayacaktın?"
"Hâlâ canlıysan yalnız bırakmamın mahsuru yok."
"O da ne demek?"
"Şaka yaptım, merak etme."
"Sayende gerginliğim daha da arttı Negan. Sağ ol. Şimdi istediğin kadar yalnız bırakabilirsin beni." Koşar adımlarla içeri geri dönmüştüm ve yerime oturmuştum. Titreyen ellerime bir de bacaklarım eklenmişti onlar da titriyordu. Ama onlar sinirden titriyordu. Dwight seslendi: "Bir problem mi var?"
"Negan 'ın varlığı zaten bir problem değil mi? Lise yıllarımda kendi elleriyle düzelttiği ruhsal sağlığımı şimdi yine kendi elleriyle bozuyor. Bu bile yeterli değil mi sence de?"
"Evet, öyle sanırım. Dinle, sakinleşmen gerekli. Dışarıdan bir işler çevirmiş gibi duruyorsun."
"Ah, pekâlâ. Deneyeceğim."
Negan içeriye girer girmez yanıma geldi. Özür diliyor iyi olup olmadığımı soruyordu. Tabii ki konuşmadım, sinirlerimi bozuyordu. Onunl konuşmak istemediğimi anlayınca kaşlarını çattı ve onun tabiriyle "sahneye" çıktı. Konuşmaya başladı: "Değerli konuklarımız, buraya bütün olanı biteni tartışıp gelmiş ve kararımı çoktan vermiş olduğumu söylemek isterim. Öncelikle cezadan çok bir ödülle başlamak isterim bu gösteriye." Güldü, hem de üç kere kesik kesik. Bu adamı gerçekten tanımıyordum. Negan 'ın içine şeytan kaçmış gibiydi. Devam etti:" Biliyorsunuz, Dwight ve Sherry birbirlerini çok seviyorlar. Ben de buradaki kötü adam oluyordum. Ancak artık bu aşka engel olmayacağım dostlarım. Ufak bir bedel karşılığında." Sırıtarak Lucille isimli sopasını omuzuna aldı ve kükrercesine Sherry 'ye seslendi:"Sherry, öne çık tatlım." Sherry ona doğru yaklaştı. Gergin görünüyordu ve yutkunuyordu. Negan 'ı en iyi tanıyanlardan biriydi. Tam da bu yüzden ben de gerilmiştim. Negan 'ın bir şeyler karıştırdığını düşünmeye başlamıştım. Haklı çıktım... "Dwight, sen de gel tatlı çöreğim." Dwight da gitti. Oturduğum sandalyeden susamıştım, boğazım kurumuştu. Eğer ben bu durumdaysam onları düşünemiyordum bile.
"Eveet. Sherry senden boşanıyorum, rahibimizin gözünün önünde. Dwight seninle evleni- Tamam tamam, gerginliğinizi azaltmak için yapmış olduğum ufak bir şakaydı. Sherry seninle boşanıyorum ve Dwight ile tekrar evlenmenizi istiyorum ama bu işlemlerden önce, Dwight demir ütüyü kap gel." Dwight yavaş adımlarla ütüyü almaya gitti. Bu adam neyin peşindeydi böyle. "Hadi Dwight, seni bekliyorum." Dwight hızlandı. "Ah, teşekkürler Dwight dostum. Şimdi Sherry 'yi de kendine benzet. Elbette ki diğer yarısını benzet ki, birbirinizi tamamlayabileyin." Dwight 'ın elleri titriyordu. Karşı gelmek istemişti, yapamadı. Kısık bir sesle: "Negan lütfen benden bunu yapmamı isteme, lütfen..." Negan sahte bir şaşkın surat yapıp:"Oh çok geç Dwighty." dedi ve ekledi. "Şimdi!" Olan olmuştu. Hayal kırıklığına uğramıştım. Tam da Negan düzeliyor diye düşünürken. Ancak orada bitmedi, tam bittiğini düşünürken Negan devam etti:"Ah, biliyorsunuz. Tek karım Sherry değildi. Diğerlerini de buraya davet ediyorum. Hadi alkışlasanıza." İnsanların bir kısmı istediğiyle diğer kısmı da isteği dışında alkışladı. Kadınlar geldi. Negan ne planlıyordu öyle?
"Şimdi de bütün konuklarımızı beni takip etmeye davet ediyorum, bayanlar siz önden." Herkes sürü içgüdüsüyle Negan 'ı takip etti, -Tabii bu sırada Sherry Dwight ile birlikte revire gitmişti- Negan ne derse hep o olurdu zaten. Negan 'ı takip ettiğimizde planını anlamak pek mümkün değildi ancak bizi o kadınların yaşadığı eve getirmişti. "Soyunun." dedi Negan. Herkes anlamaz bakışlarla bakıyordu ama kadınlar hiç ikiletmeden soyundular. "Bu kadınlar, benim kararlarımı sorguladılar. Şimdi cezalarını çekiyorlar. İyi izleyin." Kadınlar üzerlerindeki siyah elbiseleri çıkardılar, sadece iç çamaşırları ile duruyorlardı. "Giysileri katlayıp girişe bırakın." Kadınlar denileni yapıyordu, onlar bunu yaparken Negan zippolu bir çakmağı yakıp o evin kapısına doğru fırlattı. Kadınlar çığlık atıp kaçışıyorlardı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Negan the FUC*KING Smith
FanfictionNegan aşkoyla hikaye şeysi, ağzıma layık hikaye yazan az kişi olduğu için yazma kararı aldım. Filmle bağlantılı gitmeye çalışırım. Iyi okumalarr...