12

476 9 1
                                    

Grayson
Byłem w domu w którym naprawdę czułem ciepło rodzinne, tutaj było moje miejsce. Jestem tu dopiero jeden dzień a już jestem bezgranicznie szczęśliwy mając przy sobie moją partnerkę i córeczkę. Moja córka jest idealna, jest kopią swojej mamy, patrząc na nią czuje się dumny że mogę nazywać się jej tatą.

Przez cały jeden dzień miałem prawdziwą kochającą się rodzinę. Kochałem się wiele razy z Elianą, nie mogliśmy się sobą nasycić, robiliśmy to w kuchni na blacie, na kanapie, na dywanie, w łazience, sypialni, nie mam jej dość, pragnę jej cały czas.

Spędziłem również wiele czasu na zabawach z córką, uwielbiam słuchać jak sobie gaworzy i próbuje wypowiadać jakieś słowa.

Wieczorem zastałem Elianę siedzącą w wannie, więc szybko się rozebrałem i wsunąłem za nią. Nie spodziewałem się tego co chciała zrobić,  odwróciła się nagle przodem do mnie i siadła na mnie okrakiem, widziałem w jej oczach niezaspokojony głód i prośbę o więcej.. nie potrzebowała pomocy, sama zsunęła się na moją erekcje, było mi tak dobrze że widziałem gwiazdy. Jej dłoń wędrowała po mojej szyi, aż w końcu z nienacka wgryzła się w nią tworząc jej własny ślad w miejscu ugryzienia Harper. Nasza więź była dopełniona, ponieważ już nie tylko moje ugryzienie widniało na jej szyi, ale teraz też jej na mojej. Wszystkie emocje odczuwaliśmy teraz 1000 razy bardziej, nawet seks wydawał się intensywniejszy.
Może byłem skończonym łajdakiem, albo idiotą ale w przypływie chwili powiedziałem -Zróbmy sobie jeszcze jedno dziecko, chce żebyś nosiła znowu w sobie cząstkę mnie. Chce z tobą założyć wielką rodzinę, mówiłem i poruszałem się dalej bardzo wolno w jej wnętrzu, widziałem że z rozkoszy przymyka powieki i nie wiem czy to przez seks czy na serio ale powiedziała - Zrób mi dziecko Grayson, pragnę cie w sobie... Wypowiadając te słowa chyba nie zdawała sobie sprawy, jak na mnie zadziałały,  bo już za chwile wystrzeliłem swoim nasieniem w jej wnętrzu, nie umiałem przestać miałem wrażenie że mój orgazm się nie kończy i wlewam w nią jeszcze więcej spermy niż dotychczas.

                                 **********
Chociaż czułem wielką rozpacz wiedziałem że muszę wrócić zanim pojawi się Harper, jeszcze nie wiem jak ale muszę także zakryć te ugryzienie aby niczego nie podejrzewała i moja rodzina była dalej bezpieczna. Ale przyznam szczerze że czuje się dumny z mojego ugryzienia, ugryzienia prawdziwej mate. Poprzysięgłem sobie że zrobię wszystko co w mojej mocy żeby jak najszybciej wrócić do moich dziewczyn, do Eliany i Riley.
Tylko pytanie czy będzie to tak łatwe jak się wydaje? Czy znowu stracimy kontakt na miesiące ? Nie mogę tak myśleć! .. muszę myśleć jak Alfa, będę o nie walczył do ostatniej kropelki krwi.

18+ Moja maleńkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz