5

104 15 22
                                    

$♤$&¡♡◇♤  ♧♤♡♤  ♧♤&¡¥○◆□♠︎.

"$€×¡¥○◆  #♠︎$♠︎♡?"  &♤£♤#¡  ¥♤×♤$◇♤  ○|♠︎#|♠︎. ♤♡|♤#□♤  $♤||♤□¡#.

"€×€₺,  $€×¡¥○◆♠︎#."

"₺♤♡¡$♤|¡  2  ●♠︎♡  ○|□♠︎  ×€  ¡&¡#¡*  □€  €◆&€●¡*,  £♤◆&¡♡□♤  #¡$¡♡?"

"●♤¥€₺  £♤◆&¡♡□♤¥¡#. ♧€♡  ~♤¥♤₺¡#□♤  ¡|&  □€£♤  ♧¡◆¡♡¡  $€×□¡#  ×€  $€×□¡●¡#¡  &♤¥♧€₺#€¥€  ~¡◇  ♡¡¥€₺¡#  ¥○&."

"♧€♡  $€♡¡♡  ●¡♧¡|€◆€  ♤$¡&  ○|#♤#.  ♤¥◆¡◇♤  ♧€♡  €$◇¡♡$€|  □€●¡|¡#."

"$€♡¡  ●○◆#€□€♡  ○♡◇€  ♧€♡  □€  ♤$|♤  ♧¡◆  €◆&€●€, ~♤₺₺♤  &¡#$€¥€  ♤$¡&  ○|#♤#  □€◆□¡#."  ●○*|€◆¡♡¡  &♤◇¡◆#¡$₺¡.  "♧♤♡♤  ♧♤&.  &♤◇¡◆#♤  ●○*|€◆¡♡¡."

"¥♠︎*♠︎♡€  ♧♤&♤#♤#."

"♡€□€♡?"

"♧¡|#¡¥○◆♠︎#.  $♤□€◇€  ♧¡|□¡●¡#  ₺€&  ♧¡◆  $€¥  ×♤◆,  ○  □♤  €◆&€&|€◆□€♡  ♡€£◆€₺  €₺₺¡●¡#."

"♧€♡  □¡●€◆|€◆¡  ●¡♧¡  □€●¡|¡#,  $♤♡♤  *♤◆♤◆  ×€◆#€#.  $€♡¡  $€×¡¥○◆♠︎#,  ♤♡|♤#¡¥○◆  #♠︎$♠︎♡?"

"♤♡|♤#¡¥○◆♠︎#!  ♡€□€♡  &¡◆|¡  ♧¡◆¡♡¡  $€×□¡●¡♡¡  ♤♡|♤#¡¥○◆♠︎#!"  □♤●¡|#¡$  $♤◇|♤◆¡♡¡  ♤|♡¡♡□♤♡  ◇€&₺¡#.

"♠︎#◆♠︎#□♤  □€●¡|.  ~€#  ♧€♡  $€♡¡  ○¥|€  ♧¡◆  $€×€◆¡#  &¡,  $♤□€◇€  ♧€♡¡#  ○|♠︎◆$♠︎♡.  ♧€♡  $€♡¡  ₺€#¡*|€◆¡#."  &♤£♤$¡♡¡  ¡&¡  ¥♤♡♤  $♤||♤#¡$₺¡.

"♡€□€♡  ♧€♡¡  $€×€$¡♡  &¡?"

"♧¡|#¡¥○◆♠︎#.  $♤□€◇€...  $€♡  #♠︎&€##€|$¡♡,  ¿¡$♠︎♡●."

"♧€♡¡  ₺♤♡¡#¡¥○◆$♠︎♡."

"♧♠︎♡|♤◆  *♤#♤♡|♤  ○|♤♡  $€¥|€◆."  ¥♤₺♤&₺♤♡  &♤|&₺¡#  ×€  ○♡♤  €|¡#¡  ♠︎*♤₺₺¡#.  €|¡#¡  ₺♠︎₺#♤□♤♡  ♤¥♤●♤  &♤|&#¡$₺¡.  "$¡#□¡  $♤◆♤¥□♤&¡  ~€◆&€$¡  ₺○₽|♤¥¡₽  $♤♡♤  ♧♠︎♡♠︎  ¥♤₽♤♡¡  ♧♠︎|♤◇♤●¡*."

"~♤¥¡◆,  ●€◆€&  ¥○&."

"$♤♡♤  $€◇€♡€&  $♤♡#♤□¡#."  ♧¡|€●¡♡□€♡  ₺♠︎₺♠︎₽  ○♡♠︎  ○◆♤□♤♡  ◇¡&♤◆₺₺¡#. ●○◆□♠︎●♠︎#  ¡|&  &¡$¡¥€  ~€◆&€$¡  ♧♠︎¥♠︎&  $♤|○♡♤  ₺○₽|♤#♤$¡♡¡  $○¥|€#¡$₺¡#  ×€  ◇○◇♠︎&|♤  ♧¡◆|¡&₺€  ♧♠︎¥♠︎&  $♤|○♡♤  ●€◇#¡$₺¡#.  ~€◆&€$¡♡  ●€|□¡●¡♡€  €#¡♡  ○|□♠︎●♠︎#□♤  ○₺♠︎◆□♠︎●♠︎#  ¥€◆□€♡  &♤|&#¡$₺¡#.  "&♤□¡♡  #¡¥□¡  €◆&€&  #¡¥□¡?"  ¿¡$♠︎♡●'♤  $○◆□♠︎●♠︎#  $○◆♠︎¥|♤  ♧¡◆♧¡◆|€◆¡♡€  ♧♤&#¡$|♤◆□¡.

"€◆&€&₺¡."

"&♤□¡♡|♤◆  ◇¡&$¡♡,  €◆&€&|€◆  &♤|$¡♡."  □€□¡●¡#¡  ♤¥♡€♡  ¥♤₽#¡$|♤◆□¡.  $♤□€◇€  3  ~¡*#€₺|¡  &♤|#¡$₺¡,  ●€◆¡$¡  #♠︎~♤£¡*□¡.  "€×€₺,  ~♤♡●¡|€◆¡¥□¡."

"♧¡|#¡¥○◆♠︎#,  ●○*|€◆¡#  ♧♤●|¡¥□¡."  $¡♡¡◆|€  ¥♠︎#◆♠︎●♠︎#♠︎  $¡&#¡$₺¡#.

"₽€&♤|♤...  &¡#|¡&|€◆¡♡¡*¡  ♤◇¡&|♤#♤¥♤◇♤●¡♡¡*♤  ●○◆€  ~€₽¡♡¡*¡  ○|□♠︎◆#€#  ●€◆€&€◇€&."

________________________________

Hahahayyttt kimin karakteri tabii ki herkesi oldurceksin minho askm guveniyoruz sana arkandayizz

Alfabe

A=♤

B=♧

C=◇

D=□

E=€

F=£

G=●

H=~

I=¡

J=¿

K=&

L=|

M=#

N=♡

O=○

P=₽

R=◆

S=$

T=₺

U=♠︎

V=×

Y=¥

Z=*









Nazende / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin