9

75 11 61
                                    


$♤♧♤~ &♤~×♤|₺¡¥♤ ¡♡€♡ ¿¡$♠︎♡● €|¡#□€&¡ ●♤*€₺€¥¡ ●○◆♠︎♡◇€ $♤$¡◆#¡$₺¡. $♤$¡◆#♤&₺♤ ~♤&|¡¥□¡. $○♡♠︎◇₺♤ ~♤♡●¡ &◆♤| ₺€& ♧¡◆ &€|¡#€$¡¥|€ ~€◆ $€¥¡ ○●◆€♡€♧¡|€◇€&&€♡ ●♤*€₺€ ○&♠︎◆□♠︎ &¡? ♠︎$₺€|¡& &♤~×♤|₺¡ #♤$♤$¡♡□♤ ¥€#€& ¥€#€&₺€♡ ♧♤$&♤ ♧¡◆ ♤&₺¡×¡₺€ ¥♤₽#♤&₺♤♡ ♡€£◆€₺ €□€♡ ♧€♡ &♤~×♤|₺¡ #♤$♤$¡♡□♤ ●♤*€₺€ ○&♠︎¥○◆□♠︎#. $♤$¡◆#♤#♤& €|□€ □€●¡|□¡. ♧€♡ ♧¡|€ &€♡□¡#€ $♤$¡◆#¡$₺¡#.

"♡€ ○&♠︎¥○◆$♠︎♡?" ●♠︎|♠︎#$€¥¡₽ ♧♤♡♤ ¥♤&|♤$#♤&₺♤ ○|♤♡ ¿¡$♠︎♡●'♤ ♧♤&₺¡#.

"●€| □€ ♧♤&." &♤$|♤◆¡♡¡ ◇♤₺♤◆♤& ¥♤♡¡#♤ ●€|□¡●¡♡□€ ●♤*€₺€¥¡ ○♡♤ ♠︎*♤₺₺¡#. ♧♤$₺♤&¡ ~♤♧€◆¡ ○&♠︎□♠︎●♠︎♡□♤ ●○*|€◆¡ ♧♠︎¥♠︎#♠︎$₺♠︎.

"¥♤₽#¡$$¡♡..." $♤$&¡♡◇♤ ♧♤♡♤ ♧♤&₺¡●¡♡□♤ ●♠︎|♠︎#$€□¡#.

"¥♤₽₺¡#." ♧♤♡♤ $♤◆¡|□¡●¡♡□♤ $♤◆¡|#♤$¡♡♤ &♤◆$¡|¡& ×€◆□¡#. €×€₺, $♤♧♤~ €◆&€♡□€♡ &♤|&¡₽ €$◇¡♡$€||¡& ¥♤$♤●¡♡¡ &♤|□¡◆#¡$ ×€ ₺♠︎# ♠︎|&€¥€ □♠︎¥♠︎◆#♠︎$₺♠︎#.

"$€♡¡ $€×¡¥○◆♠︎#, $€♡¡ ◇○& $€×¡¥○◆♠︎#."

"$♤♡♤ ♤$¡●¡#." ¥♠︎*♠︎♡♠︎ ♧○¥♡♠︎#□♤♡ ◇€&¡₽ ♧♤♡♤ ♧♤&₺¡.

"○◆₺♤|¡& &♤◆¡$♤◇♤&. ♠︎|&€□€ ♡€◆€□€¥$€ ~€◆&€$ €$◇¡♡$€||¡●€ &♤◆$¡."

"♧¡|¡¥○◆♠︎#."

"#¡♡~○, &€||€♡¡ ¡$₺€¥€◇€&|€◆." &♤£♤#¡ ○|♠︎#|♠︎. ♤♡|♤#□♤ $♤||♤□¡#. "♧€♡ ¥€♡¡□€♡ ♤¡|€#¡ &♤¥♧€□€#€#. ♤¡|€#¡ ¥€♡¡ ♧♠︎|#♠︎$&€♡ &♤¥♧€□€#€# ♧€♡, |♠︎₺£€♡." €|¡#¡ ¥♤♡♤●¡♡♤ &○¥□♠︎#.

"♧€♡¡ $€♡□€♡ ~¡◇♧¡◆ ●♠︎◇ ♤¥¡◆♤#♤*, ♡♤*€♡□€. #€◆♤& €₺#€."

________________________________

Bunlar cok mutlu cok huzurlu boyle olmaz bu is azcik kaos lazim


Alfabe

A=♤

B=♧

C=◇

D=□

E=€

F=£

G=●

H=~

I=¡

J=¿

K=&

L=|

M=#

N=♡

O=○

P=₽

R=◆

S=$

T=₺

U=♠︎

V=×

Y=¥

Z=*


Nazende / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin