8

76 13 9
                                    

Okumasinin ne kadar surdugune bakip yazin lutfen asiri merak ettim.
________________________________

"~♤♡ ♤¡|€$¡... ♧¡◆ &◆♤|¡♡ ~¡◆$¡ ¥♠︎*♠︎♡□€♡ ○|□♠︎... ♤₽₺♤| ♧¡◆ &◆♤|□¡ ○. ◇○& ♧€♡◇¡| ×€ ♤₽₺♤|□¡." ¿¡$♠︎♡● ¥♠︎₺&♠︎♡#♠︎$₺♠︎.

"○ &◆♤|... $€♡ □€●¡|$¡♡, □€●¡| #¡?"

"□€●¡|¡#, #€◆♤& €₺#€."

"&¡# ○ *♤#♤♡?"

"$♤♧◆€₺, ○●◆€♡€◇€&$¡♡." &♤£♤$¡♡¡ ○|♠︎#|♠︎. ♤♡|♤#□♤ $♤||♤□¡. "♧♠︎ &◆♤| ♧♤¥ ~♤♡'♤ ♤$¡&₺¡. ♤$¡& □€●¡|□¡. □♤~♤ ₺€~|¡&€|¡$¡¥□¡. ₺♤&¡♡₺¡|¡¥□¡ ○♡♤. ♧¡◆ &♤◆¡$¡ ×€ 7 ¥♤$¡♡□♤ ♧¡◆ ◇○◇♠︎●♠︎ ○|#♤$¡♡♤ ◆♤●#€♡ ~€# □€." □€◆¡♡ ♧¡◆ ♡€£€$ ♤|#¡$₺¡#. $¡#□¡ ♧♤$|¡¥○◆□♠︎&. "~♤♡ ♤¡|€$¡♡¡♡ 3 ¥♤$¡♡□♤ ♧¡◆ ◇○◇♠︎●♠︎ ×♤◆□¡." ○ ~♤|¡ ♤&|¡#♤ ●€|¡♡◇€ ●♠︎|♠︎#$€#¡$₺¡#. "$♤◆♤¥♤ ●€|#¡$₺¡ ♧¡◆ &€◆€$¡♡□€. ◇○& ₺♤₺|¡¥□¡." ○♡□♤♡ ♧♤~$€₺₺¡●¡#¡ ♤♡|♤¥¡♡◇♤ ○ □♤ ●♠︎|♠︎#$£#¡$₺¡. ♧♠︎ ♧♤♡♤ $○♡ ●♠︎|♠︎#$€¥¡$¡ ○|♤♧¡|¡◆□¡. "~♤♡ ♤¡|€$¡♡¡♡ €&○♡○#¡& □♠︎◆♠︎#♠︎ ¡¥¡ □€●¡|□¡. ♧♠︎ ○♡|♤◆¡♡ $♠︎◇♠︎ □♤ □€●¡|□¡. ♠︎|&€ €&○♡○#¡$¡ ◇○& &○₺♠︎¥□♠︎ ◇♠︎♡&♠︎. ♧♤¥ ×€ ♧♤¥♤♡ ~♤♡'¡♡ ◇○◇♠︎&|♤◆¡♡¡♡ &♤◆♡¡♡¡ □○¥♠︎◆#♤$¡ ●€◆€&¡¥○◆□♠︎. ♧¡◆ $£¥|€◆ ◇♤|#♤& *○◆♠︎♡□♤|♤◆□¡. $♤□€◇€ ¡~₺¡¥♤◇|♤◆¡ ○|♤♡ ♧¡◆ €&#€& ×€ ♧¡◆ $¡$€ $♠︎₺♠︎ ♤|¡₽ ●¡*|¡◇€ &♤◇♤◇♤&|♤◆□¡. ₽|♤♡|♤◆¡ ♧♠︎¥□♠︎. €●€◆ $○♡ ♤♡□♤ ¥♤&♤|♤♡#♤$♤|♤◆□¡ ♧♤$♤◆♤◇♤&|♤◆□¡ □♤. ○♡|♤◆¡ ¥♤&♤|♤¥♤♡ #♠︎~♤£¡*|♤◆ $♤◆♤¥♤ ●○₺♠︎◆#♠︎$₺♠︎ ○♡|♤◆¡. &◆♤|, $€×□¡●¡ ♤□♤#¡♡ ♧♤$&♤ ♧¡◆ &♤□¡♡¡ $€×□¡●¡♡¡ ×€ ○ &♤□¡♡□♤♡ ♧¡◆ ◇○◇♠︎●♠︎ ○|□♠︎●♠︎♡♠︎ ○●◆€♡¡♡◇€ #♤££○|#♠︎$₺♠︎. ○ &♠︎◇♠︎& ◇○◇♠︎●♠︎ ♧¡|€ ○|□♠︎◆#€& ¡$₺€#¡$₺¡ ○ ♤♡. ○ ●♠︎♡ ~♤♡ ♤¡|€$¡♡¡♡ ○|□♠︎●♠︎. ×€ €$◇¡♡$€||¡●¡♡ ¥♤$♤&|♤♡□¡●¡ ●♠︎♡□♠︎. &◆♤|, ♧♤¥ ×€ ♧♤¥♤♡ ~♤♡'¡ ¡□♤# €₺₺¡◆□¡ ×€ ○ &♠︎◇♠︎& ◇○◇♠︎●♠︎, ~♤♡ ¿¡$♠︎♡●'♠︎ ○|♠︎#€ ₺€◆& €₺#¡$₺¡ ○ ●♠︎♡. €●€◆ ◇○◇♠︎●♠︎♡  ♧¡◆  ~♤|♤$¡  ○|#♤$♤¥□¡  ○  ◇○◇♠︎&  ♤◇|¡&₺♤♡  ○|♠︎◆□♠︎." ♧¡◆  $♠︎◆€  $♠︎$♠︎₽  ₺€₽&¡$¡♡€  ♧♡&#¡$₺¡#.  ○¥|€◇€  ♧♤♡♤  ♧♤&¡¥○◆□♠︎.  ¥♤◆¡#  ♧¡◆♤&♤#♤*□¡#.  ₺♤#♤#¡♡¡  ♤♡|♤₺#♤|¡¥□¡#. "$♤◆♤¥♤  ●€|□¡  ◇○◇♠︎&  ×€  ~♤|♤$¡  ○|♤♡|♤◆¡♡  €◆₺€$¡  ●♠︎♡♠︎  $♤◆♤¥♤  ●¡₺#¡$₺¡.  ~♤|♤$¡  □€£♤|♤◆◇♤  ○*♠︎◆  □¡|€#¡$₺¡  &◆♤|□♤♡.  &◆♤|  □♤  ♤££€₺#¡$₺¡  ○♡|♤◆¡..."  ♧¡◆  $♠︎◆€  $€*$¡*|¡&  ○|#♠︎$₺♠︎.

Nazende / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin