5. BÖLÜM ÇEVİRİ

123 18 35
                                    


Şaşkınca bana bakıyordu.

"Seviyor musun?" Kafamı yavaşça olumlu anlamda salladım.

"Evet, seviyorum."

"Tanışalı 2 gün oldu ve ikimiz de erkeğiz, farkında mısın?"

"Gayet farkındayım. Ben hayatımda ilk defa birini sevdim ve sevdiğimi kaybetmeye hiç niyetim yok."

"Ben senin gibilere aşık olmam. Ayrıca ben eşcinsel değilim."

"Seni görmeden öbce ben de asla bjr erkeğe, hatta kimseye aşık olmam derdim." Gözlerini kaçırmıştı. "Ban bak. Kaçırma gözlerini."

"Yüzüne bakamam."

"Neden?"

"Bilmiyorum. Sadece bildiğim tek bir şey var, o da erkeklerden neferet ettiğim."

"Ben diğerleri gibi değilim, sana zarar vermem. Seni seviyorum, anlamıyor musun?"

"Anlamıyorum! Neden kirli birini sevdiğini anlamıyorum!" Dağılmış saçlarını alnından çektim.

"Umrumda değil. Hem ben seni öyle bir severim ki, sadece benim olursun. Ben seni temizlerim." Kafasını iki yana sallamıştı.

"Neden beni sevesin ki?"

"Bilmiyorum. Sadece... Sen mükemmelsin, Jisung."

"Beni tanımıyorsun."

"Bunlar zamanla olan şeyler." Yataktan kalktım ve elimi ona uzattım. Elimi tutmadan ayağa kalkmıştı. "Şimdi saraydaki herkesi toplayıp sana bunu yapanı bulacağız."

"Hayır, gerek yok."

"Sana seçenek sunmadım." Bileğinden tutup onu odadan çıkarttım. Gördüğüm ilk kişiye herkesi büyük salona toplamasını söylemiştim ve çocukla birlikte büyük salona geçmiştim. Herkesin geldiğine emin olduğumda oturduğum yerden kalkmıştım. "Kadın mıydı, erkek miydi?" Jisung'a sorduğum soruyla birbirlerine bakmışlardı.

"Erkekti."

"Kadınlar çıksın, erkekler kalsın." Dediğimi ahnen yapmışlardı. Sadece 3 hizmetli kalmıştı, gerisi muhafızdı. "Evet, hangileriydi?"

"Bilmiyorum, gözlerim bağlıydı." Sinirle yumruklarımı sıkmıştım.

"Pekala... Kimliklerinizi açıklamayacağınıza göre hepinizi öldürmem gerekiyor."

_______________________________

Ya boyle ceviriyle de cok kisa oluyo hic sevmiyorum



Nazende / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin