7

76 14 22
                                    


○♡♠︎♡|♤ ♧¡♠︎|¡&₺€ $♤◆♤¥□♤ ●€◇¡◆□¡●¡# 3. ~♤£₺♤¥□¡.  #♠︎~♤£¡*|♤◆¡  ¡□♤#  €₺₺¡◆□¡&₺€♡  $○♡◆♤  ♠︎|&€□€  ~¡◇♧¡◆  ₽◆○♧|€#  ○|#♤#¡$₺¡.

○♡♠︎♡|♤  &♤|□¡●¡#  ○  ♠︎◇  ~♤£₺♤□♤  ♤♡|♤#¡$₺¡#  &¡...  ♧€♡  ○♡♤  ♤$¡&₺¡#. 

◇○&  $♤◇#♤  ●€|¡¥○◆,  ♧¡|¡¥○◆♠︎#.  €$◇¡♡$€||¡●€  □♤~♤  □♠︎♡€  &♤□♤◆  &♤◆$¡  ○|♤♡  ♧¡◆¡♡¡♡  €$◇¡♡$€|  ◇¡&#♤$¡  ◇○&  $♤◇#♤.  ♤#♤  ○  ₺♠︎#  □€♡●€#¡  ♤|₺♠︎$₺  €₺₺¡.

♤♡|♤¥♤#¡¥○◆♠︎#.  &€♡□¡#¡  ◇○*€#¡¥○◆□♠︎#. ₺€&  ♧¡|□¡●¡#  $€¥, ♧♠︎. ◇○◇♠︎●♤  ◇○&  ♤$¡&  ○|♠︎¥○◆□♠︎#.

♤◆♤#¡*  ¡¥¡¥□¡,  ~♤₺₺♤  ~♤□□¡♡□€♡  £♤*|♤  ¡¥¡¥□¡. 

♧¡◆□€♡  &♤₽¡□♤♡  ¡◇€◆¡  ○  ◇○◇♠︎&  ●¡◆□¡●¡♡□€  ●♠︎|♠︎#$€#¡$₺¡#.  ¥¡♡€  &♤♧♠︎$  ●○◆#♠︎$  ○|#♤|¡¥□¡.

"$€¥..."

"&♤♧♠︎$  #♠︎  ●○◆□♠︎♡?"  &♤£♤$¡♡¡  ○●♠︎#|♠︎  ♤♡|♤#□♤  $♤||♤□¡.  "¡$₺€◆$€♡  ¥♤♡¡#□♤  ♠︎¥♠︎¥♤♧¡|¡◆$¡♡."  ~¡◇♧¡◆  $€¥  □€#€□€♡  ¥♤♡¡#♤  ♠︎*♤♡#¡$₺¡.  ●♠︎|♠︎#$€#¡$₺¡#.  "$♤◆¡|♤¥¡#  #¡?"  ~¡◇♧¡◆  $€¥  $○¥|€#€¥¡₽  ♧♤♡♤  $♤◆¡|#¡$₺¡.  ¡|&  □€£♤  $♤◆¡|#¡$₺¡  ♧♤♡♤.  $♤◆¡|#♤$¡♡♤  &♤◆$¡|¡&  ×€◆#¡$₺¡#.  "♤♡|♤₺#♤&  ¡$₺€◆  #¡$¡♡?"  &♤£♤$¡♡¡  ●○●$♠︎#□€♡  &♤|□¡◆¡₽  ♧♤♡♤  ♧♤&₺¡.

"□¡♡|€◆  #¡$¡♡  &¡?"

"₺♤♧¡¡  &¡  □¡♡|€◆¡#.  ♤♡|♤₺  ~♤□¡."

"₺♤#♤#  ♤#♤  ○♡◇€  ♧¡◆  $€¥  $○◆♤◇♤●¡#."

"¡$₺€□¡●¡♡¡  $○◆♤♧¡|¡◆$¡♡."  ♧¡◆  $♠︎◆€  $♠︎$₺♠︎.

"♤¡|€#  ♡€□€♡  ○|□♠︎?  $♤♡♤  ~€◆&€$¡♡  ○|♠︎#  ~♤♧€◆¡  ●€|¡¥○◆.  ♧£♡¡#  ♤¡|€#  ♡♤$¡|  ○|□♠︎?"  □€◆¡♡  ♧¡◆  ♡€£€$  ♤|¡₽  ×€◆□¡#.  $○¥|€#€|¡  #¡¥□¡#  ♧¡|#¡¥○◆□♠︎#.  $¡◆£  ◇○◇♠︎&|♤◆¡  ♤◇  &♤|#♤$¡♡  □¡¥€  ♧¡◆  ♤□€₺  €&#€&  ×€  ♧¡◆  $¡$€  $♠︎₺  ◇♤|♤♡  ¡&¡  ¡♡$♤♡¡  ♧♤♧♤#¡♡  ♤◇¡#♤$¡*◇♤  ○|□♠︎◆₺₺♠︎●♠︎♡♠︎  ○♡♤  $○¥|€#€|¡  #¡¥□¡#  ♧¡|#¡¥○◆□♠︎#.  €●€◆  $○¥|€◆$€#  ♧€♡□€♡  ♡€£◆€₺  €₺#€#€$¡  ¡◇¡♡  ~¡◇♧¡◆  $€♧€₽  ¥○&₺♠︎.  "♧¡|¡¥○◆$♠︎♡,  □€●¡|  #¡?"

"♧¡|¡¥○◆♠︎#."  &♤$|♤◆¡♡¡  ◇♤₺₺¡.  "¿¡$♠︎♡●,  ♠︎*♠︎|€◇€&$¡♡."

"€×€₺  ♤#♤  $○¥|€#€♡¡  ¡$₺¡¥○◆♠︎#."  ♧¡◆  $♠︎◆€  $♠︎$#♠︎$₺♠︎#.

"¿¡$♠︎♡●...  ♧€♡□€♡  ♡€£◆€₺  €□€◆$¡♡."  ♧¡◆  €|¡♡¡  ¥♤♡♤●¡#♤  &○¥□♠︎  ×€  ¥♤×♤$◇♤  ○&$♤#♤¥♤  ♧♤$|♤□¡.

"♧€♡  $€♡□€♡  ♡€£◆€₺  €₺#€#.  ¡$₺€$€#  □€  ♡€£◆€₺  €□€#€#  &¡."

"♡€□€♡  €□€#€¥€$¡♡?"

"◇♠︎♡&♠︎...  ♧○$×€◆.  $♤□♤◇€  $○¥|€  ¡$₺€."  □€◆¡♡  ♧¡◆  ♡€£€$  ♤|¡₽  ×€◆□¡#.  ♤◆₺¡&  ○●◆€♡#€|¡¥□¡.

________________________________

Cok erken attim biliyorum

Ya aklima bi sey takildi. Ben normalde de smutu zor yaziyorumbu alfabeyle nasi yazicam

Alfabe

A=♤

B=♧

C=◇

D=□

E=€

F=£

G=●

H=~

I=¡

J=¿

K=&

L=|

M=#

N=♡

O=○

P=₽

R=◆

S=$

T=₺

U=♠︎

V=×

Y=¥

Z=*







Nazende / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin