මන් නැගිටිද්දි හිටියෙ ජිමින්ගෙ කැබින් එකේ සෝෆා එකේ. මට එහා පැත්තෙන් හිටියෙ සේහා මැඩම්. ඒත් එක්කම මට මතක් වුණේ ෆේන්ට් වෙන්න කලින් ටේටේ ගැන අහන්න ලැබුණු දේ.
" රෂ් ඔයාට දැන් කොහොමද ළමයෝ. "
" හොඳයි. අපි ටේටේ බලන්න යමු. "
" ටේටේ කිව්වෙ.. "
" මන් කිව්වෙ ටේහ්යුන්. හොස්පිට්ල් යමු බලන්න ප්ලීස්.. මාව එක්ක යන්නකො ඉක්මනට. "
" ඒත් ජිමින් සර් කිව්වෙ ඔයා ඇහැරුණාම ගෙදර ගිහින් දාන්න කියලා. "
" අනේ එයාට බම්බු ගහන්න කියලා මාව එක්කන් යන්නකො.. "
" ඕකේ ඕකේ.. "
මම සේහා මැඩම් එක්ක කැබ් එකක් දාගෙන ආවෙ සෝල් සිටි හොස්පිට්ල් එකට. එන අතරතුරදි පපුව එකසිය ගානට ගැහුණේ ටේටේ හොඳින් ඉන්නවද නැද්ද කියලා කල්පනා කරලමයි.
හොස්පිට්ල් එකට ඇතුළු වුණු ගමන්ම අපි ආවෙ රිසෙප්ෂන් එකට.
" මිස් මෙහාට දැන් ඇක්සිඩන්ට් එකක් වෙලා කෙනෙක් ගෙනාවා නේද. අපිට එයාගෙ රූම් නම්බර් එක කියනවද. "
මම රිසෙප්ෂනිස්ට් ගෙන් ඇහුවෙ ටේටේගෙ රූම් නම්බර් එක.
" ඔය කියන්නෙ මිස්ටර් කිම් ටේහ්යුන් ගැනද. "
"ආන්න හරි. එයා තමයි. "
" සොරි මිස් අපිට පේෂන්ලගෙ ප'සනල් ඩීටේල්ස් පිට අයට දෙන්න විදියක් නෑ. "
" ඒත්.. "
" මන්දනා.... "
ඔව් ඒ ජිමින්. එයාගෙ ෂර්ට් එකේ උඩ බොත්තම් දෙක තුනක්ම ගැලවිලා. යට කරලා තිබුණු ෂර්ට් එක අරහෙන් මෙහෙන් ඉස්සිලා. කොණ්ඩෙ දාඩියත් දාලා හොඳටම අවුල් වෙලා. ඒ මූණ මහන්සි පාටයි.
මම ඉක්මනට ජිමින් ළඟට දුවගෙන ගියේ ටේටේ ගැන අහන්න.
" ජිමින්.. ටේටේ කෝ එයා. කියනවා මට.. "
ජිමින් මුකුත් නොකියා මන් දිහා බලාගෙනම හිටපු නිසා මන් අන්තිම ටික මහ හයියෙන් කෑ ගහලා කිව්වා. ඒත් එයා නෙමේ එක වචනයක්වත් කතා කරේ. මන් දැක්කෙ ඒත් එක්කම වගේ හොස්පිට්ල් එකට ආපු ටේටේගෙ අම්මා මිසිස් කිම්. එයා හොඳටම අඬන ගමන් හිටියෙ.
YOU ARE READING
- නෑනයි මස්සිනයි - (✓)
Fanfictionමේ සුදු අයියේ ඔයා දන්නෝද හලෝ.... මස්සිනා අයිති නෑනටලු... Park Jimin Fanfiction A story by Estar_RM Cover by silvermirror23 Start : 30th April 2023 End : 26th February 2024