6. Bölüm

660 65 31
                                    

~Sunghoon~
Baya bir içmiştim fakat şu lanet yüzünden sarhoş olamıyordum. Tuvalete girdim. Bu sırada Sunoo'nun evden çıktığını fark ettim. İçime bir kuşku düştü. Sanki Sunoo'ya bir şey olacaktı. Bu yüzden hızla tuvaletten çıktım ve Jungwon'a teşekkür edip evden ayrıldım.

Sunoo az ileride karşıdan karşıya geçiyordu ve bir arabanın farları Sunoo'nun güzel yüzünü aydınlattı. Vampir güçlerimi kullanmam gerektiğini anladım. Hızla Sunoo'ya doğru atıldım.

Onu kurtarmıştım. Sunoo gözlerini korkuyla kapamıştı. Titriyordu. Gözlerini yavaş yavaş açtı ve beni görünce şaşırdı. Onu kaldırdım ve belinden tuttum. Bu sırada arabanın şoförü gelmişti ve bizden özür diliyordu. Sorun olmadığını söyledim ve adam yanımızdan ayrıldı. Sunoo'ya baktım hâlâ şoktaydı. Gülümseyerek,
— Daha dikkatli ol, eziliyordun!

Dedim. Sunoo titrek bir sesle,
— Ama sen daha demin evdeydin.

Dedi. Yüzüm o anda düştü galiba güçlerimi fark etmişti. Onunla birlikte arabama doğru yol aldık.

~Sunoo~
Arabaya oturdum. Hâlâ sarhoştum. Sunghoon yanıma bindi ve arabayı çalıştırdı. Soruma cevap vermediği için yeniden sordum,
— Nasıl?

Dedim. Sunghoon beni bu sefer cevapladı,
— Sen çıktıktan sonra bende geldim. Ve arabayı görünce hemen üstüne atıldım.

Dedi. Ona bakıp gülümsedim ve,
— Teşekkür ederim Sunghoon! Harika birisisin. Seni seviyorum.

Dedim ve durdum. Ne demiştim ben! Resmen Sunghoon'a seni seviyorum demiştim. Sunghoon bir anda arabayı durdu. Galiba beni atacaktı. Bana doğru döndü. O da şaşırmıştı. Fakat kızgın gibi de durmuyordu.

Bana yavaş yavaş yakınlaşmaya başladı. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. O da benden mi hoşlanıyordu yoksa? Suratımı elleriyle tuttu ve kendisine yakınlaştırdı. Dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Daha yeni arkadaş olmuştuk fakat ikimizin sonu da sevgi ile sonlanmıştı. Onu öpmeye devam ettim. Nefessiz kalıncaya kadar beni öptü ve geri çekildi.

Kalbim çok hızlı atıyordu. Sanki yerinden çıkacaktı. Sunghoon gülümseyip,
— Bu gün benim evime geliyorsun.

Dedi. Gülümsedim ve tamam anlamında kafamı salladım. Birlikte onun evine doğru yol aldık.

Wtf ne yazmışım lan ben

BITE ME | SunSunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin