"Dej mi mikinu" Řekl chlap vedle mě rozesple." Dej mi deku" Řekla jsem mu a nastvila ruku. Když mi konečně podal deku dala jsem si ji na křeslo a otočila se zády.
Pohled Viktora:
Když jsem uviděl tu holku s mou mikinou Řekl jsem ať mi jí dá. Chtěla po mě deku pod kterou jsem byl a tak sem vstal a podal ji jí. Bylo vtipný jak byla oproti mě malá. Když si sundávala mojí mikinu vyhrnulo se jí tílko a já se zděsil!
"Seš v poho?" Zeptal sem se jak kokot.
"Hmm?"otočila se na mě.
"Máš všude modřiny a jizvy na zádech a nohách. Možná i někde jinde a je mi jasný co se děje." Vysvětlil jsem ji to. Sice nevím co se jí stalo ale ty jizvy na rukách znám. Taky jich ve sbírce pár mám. "Co se stalo?" Snažil jsem se jí pochopit... "to není tvoje věc!"Zařvala a šla do koupelny. Byl sem naštvanej že mi nevěří. Chápu ji, Vůbec ji neznám. Odešel sem se projet a pročistit hlavu.
Pohled Karolíny:
Když sem se vrátila z koupelny už tu nebyl. "Já jsem kráva!" Výkřikla jsem a svalila na zem k gauči. On se mi snažil pomoct a já byla zlá. Najednou se přiřítil Calin a já tam brečela jak nějaká kráva.
"Kal? V poho?" Chtěla sem říct jo ale nemohla sem se nadechnout. "N-ne můžu dýchat" vykoktala sem ze sebe a snažila se nadechnout. Během chvíle sem byla v jeho náručí a brečela mu do hrudi. "Já byla zlá!" Řekla sem Během breku. " shhh. To bude v pohodě jo!?" Asi za 5min sem se uklidnila a přestala brečet. "Teď mi v klidu řekni co se stalo jo?" Zeptal se mě a podíval se mi do očí.
"T-ten chlap mi chtěl pomoct a byl milej ale já řekla že to není jeho věc a on odešel." Rozbrečela sem se na novo. "Shhh. Viktor se vrátí neboj."Utěšoval mě calin když v tom k nám přišel Petr. Co se tu kurva dě-je" Když to dořekl hodil na nás Pohled jakože : co ste tu dělali!? "Pomůžeš mi nebo tu budeš jen tak stát?!" Výkřikl Calin a já se lekla." Jo hned!"