pocity

377 4 2
                                    

Viktor
Ráno sem se probral na podlaze. Když sem konečně vstal uviděl sem vzkaz na dveřích od pokoje : dobré ráno, jdu pryč. "Dopíči! Kurva!!" Zařval sem a rychle nandal triko. Rychle sem otevřel dveře a nandaval si kalhoty a u toho poskakoval. "Kam spěcháš?:)" Ozvalo se za mnou. "Ahh Dopíči!" Vykřikl sem a otočil se. Karolína tam seděla jen v triku a kalhotkách. "Nečum tak blbě." Uchechtla se a já tam furt stál jak debil.
"Co měl znamenat ten vzkaz?". "Noo, já si myslela že vstaneš později." Usmála se. Je hrozně cute ale furt sem nechápal.
"Ehh"vydal sem ze sebe a naklonil hlavu." Furt nechápeš co?.. no chtěla sem jít nakoupit protože tady nic nemáš." Vysvětlila mi a já to konečně pochopil. "A to si chtěla jít takhle?" Prohlídl jsem si ji od hlavy až k patě. "Měla bych?" Mrkla na mě a zvedla se. "A-asi n-n-ne" vvykoktal sem a čekal co se stane. Začala se ke mně přibližovat a já ztuhnul. Když se ke mně přiblížila dala mi ruku na hruď a pošeptala mi " jestli chceš jet se mnou stačí říct. Nemusíš mě svlíkat pohledem." Když se ode mně odtáhl Mrkla na mě a mířila do koupelny. V ten moment sem si uvědomil, že k ní očividně něco cítím. Ale co když ji zlomím srdce? Nebo co když to bude naopak!? Říkám to nerad ale to nemůžu dopustit...
Karolína:
Když sem byla v koupelně vytáhla jsem si konečně svoje oblečení a převlékla se. Vyfotila sem fotku a dala ji na story. Za chvíli mi došla zpráva od petra.
P: ty vole! Ty žiješ! Co se stalo!?.
Moc sem mu nechtěla odepisovat. Přece jen, sem mu byla naobtíž nebo ne?
Viktor:
Když Karolína vyšla z koupelny seděl sem na kuchyňské lince a jedl müsli s mlikem. "Jedeš teda se mnou nebo ne?" Zeptla se. Zakrotil sem hlavou na nesouhlas a z linky seskočil. Rozhodl jsem se že ji budu ignorovat.
Karolína:
Když sem dorazila k s velkou taškou plné jídla a dvěma mikinami pro nás s Viktorem sem zazvonila. Najednou mi otevřela nějaká polonahá zrzka. Jediný co sem viděla byl plast. Nic jiného. "Chceš něco!?" Zeptala se drze a podívala se na mě nepříjemně."p-prosim?" Vykoktala sem ze sebe a ona mi pootevřela dveře. Když sem vyšla dovnitř uviděla jsem cestičku z oblečení k pokoji Viktora. "Babe pojď už!! Chci tě ošukat!" Ozvalo se z jeho pokoje. Už sem viděla jen černo.

Zlo prohráloKde žijí příběhy. Začni objevovat