Prosím jen chci upozornit že tracky jsou vydané úplně jinak aby se mi to hodilo do příběhu ok? Děkujuuu
Karolína:
Už sme dávno v autě a jedeme zpátky. Kluci jedou domů a mi do Kladna. Domluvili sme se s Viktorem že u něj budu týden a pak on u mě taky týden. Dnes budu s Viktorem ve studiu. "Jedem?"Zeptal se Viktor a já jen přikývla. "Bude tam i calin jo? Doufám že nevadí." Usmál se na mě. "Vůbec. Ráda ho uvidím:)" Odpověděla sem a my vyrazili do studia. Už sme asi 20min vevnitř a najednou zazvoní zvonek. Rychle sem šla otevřít. "Caline!" Obejmula sem ho a pustila dovnitř. "No nazdarr! Donesl sem jídlo."Řekl calin a já polkla na sucho. "J-já už jedla." Řekla sem a podívala se na Viktora.
Viktor:
Tak to je ta největší píčovina co sem za poslední týden slyšel. Prej že už jedla. No ale mám nápad. "Hele Kal ty jíst nemusíš něco pro tebe mám." Řekl sem a ona mi dala lítostný Pohled.zatáhl sem ji do kuchyně a otevřel ledničku. Věděl sem že nebude chtít jíst a tak sem koupil hromadu ovoce a hlavně meloun. "Koukej. Meloun" Řekl sem a jí se rozzářil oči. "Děkujuuu" Řekla a přitáhla mi hlavu dolů. "Muahh" dala mi pusu na tvář a já se usmál. Byla tak hrozně roztomilá. Už je to asi hodina co nahrávám s calinem album Roadtrip a kal je v kuchyni. "Jdu ji omrknout" Řekl sem a šel sem do kuchyně. Seděla tam s malou miskou melounu před sebou a utírala si slzy rukávem. "Ahojj tak co?" Zeptal sem se. "Já to asi nedám." Řekla a Utřela si další slzu. "Kotě to dáš. Já ti pomůžu."Řekl sem a sedl si vedle ní. První 2 sousta sem ji pomohl a pak už to dala sama. "Princezno tys to dala!" Řekl sem a obejmul ji. "Tak pojď pak to uklidíme." Řekl sem a vzal ji do náručí.
"Tvl to je dost že ste došli." Řekl calin a zvedl se že sedačky. Když sme šli zase šli nahrávat uviděl sem že si kal šla pro něco. "Hele viktore já potřebuju nahrát ještě můj track nevadí?" Řekl calin a já souhlasil. Když sem chtěl jít do kuchyně pro vodu uslyšel sem zpěv. Byla to kal která zpívala a já se toho nemohl nabažit. Vešel sem zpátky do studia a vytáhl calina z nahrávačky. "Pojď" Řekl sem a popohnal ho do kuchyně. Kal seděla zády k nám s kytarou v ruce a zpívala píseň svědomí. Když přestala oba sme zatleskali a ona se lekla že spadla na zem z té barové židle. Ani nevím jak se tam vyškrábala když ji ta židle je kousek nad pas. Šel sem k ní a pomohl ji zvednou. "Hele mám nápad. Pojď semnou!" Řekl calin a vzal mi jí. "Panfili to je moje holka Dopíči!" Zařval sem na něho ale oba dva byli už ve studiu. Vzal sem si colu a šel za nimi.
"Notak to nee! To po mě nechtěj."Řekla kal a založila si ruce na prsou. "Prosím" prosil calin na kolenou. "Fajn" Řekla kal.
"Yess" Zařval calin a obejmul ji. "Notakk brrr. Zaprvé M-O-J-E" vyhláskoval sem "a zadruhé o čem se kurva bavíte!?" Zeptal sem se na napil se coly. "Bude zpívat u mě v tracku." Řekl nadšeně calin a kal jen protočila očima. "Vy ste ale dvojka fakt že jo." Řekl sem a posadil se na gauč. "Tak pojď" Řekl calin a oba zalezli do nahrávačky. Ani sem moc neposlouchal když v tom oba dva vylezli . "Tak co" Řekl sem a kal Odpověděla "fajn.". "Fajn?! Je to bomba!" Vykřikl calin a já se jen usmál. Najednou přiběhl calin s notebookem a pustil to. Jmenuje se to Pár slov.