dream life

369 3 2
                                    

"Tak děcka, jedem." Řekl david a já Odpověděl. "Máme tady jen jedno děcko.". "Haha" ironicky se zasmála kal a já se jen usmál. Nakonec řídil david a já byl vedle něho. Kal seděla za mnou a petr vedle ní. Za Petrem byl calin a kojo a vzadu Mára a persil. Už jedeme asi 1,5h a je tma. Sem na mobilu když v tom mě napadlo zkontrolovat karol. Když sem se jí dotkl byla úplně ledová a spala. Otočil sem se a pohladil ji po vlasech. Najednou zakňučela a otevřela oči. Rychle sem si svéknul mikinu a podal ji jí. "Děkuju" Řekla a oblékla si ji.
Za chvíli zase usla a já zjistil že kromě Davida a mě všichni spí. "Chrápou?" Zeptal se david a já kývl že ano. "Co ty a Karolína?" Zeptal se david a já se na něj rychle podíval."no-co by..hehe" trapně sem se Zasmál a david se jen usmál. Za chvíli budeme u hotelu a už sou všichni kromě kal vzhůru. Když Všichni vystoupili a david a kojo vzali kufry já vzal Kal do náručí a zjistil že je lehká jak pírko. Je hrozně vyhublá a já ji v tom nenechám. Prostě ji pomůžu. Když sme
došli k recepci byl tu problém... na mají volný jen 2 pokoje po 1 lůžku a manželský postele. Vzhledem k tomu že to má být na 6 lidí a nás je 8... najednou to Davida napadlo.. "takže... v jednom pokoji bude já, kojo, persil a marek a v druhém zbytek." Řekl a k tomu Dodal: " hold se marek a kal budou muset někam narvat. A nebo spát na zemi.". Už se chystáme jít spát a kal přemýšlí kam si lehne. Nakonec sem si lehl na zem a ji nechal postel. "No tak to ne!" Řekla kal a snažila se mě vytáhnout že země. "Nech mě."Řekl sem a přitom se na ní díval. "Mazej do postele." Řekla trochu nasraně a já to nechtěl riskovat. Když sem si lehl do postele kal si lehla k calinovy a petrovy. Asi za 5min sem se vydal do říše nočních mur a snů.
Kal:
Když sem se snažila usnout mezi Petrem a calinem furt to nešlo a navíc mi začínala být hrozná zima. Bylo mi to nepříjemný mezi nimi když byli oba dva z každý strany. Když sem to už nemohla vydržet vstala sem opatrně z postele a přesunula se k posteli Viktora.
Viktor:
Spal sem když v tom mě zbudila karol. "Víťo?.." zašeptala. "Hmm" zabručel sem a otočil se zády. Hned sem zase zavřel oči když v tom si ke mně lehla a já zasyčel. "Kurvaaa ty seš studená.". "Já vím promiň je mi zima." Omlouvala se a já se jenom otočil. Ležela úplně na kraji posteli a tak sem si ji za pas přitáhl k sobě a ona se namáčkla na mojí hruď. Tohle byla zatím ta nejlepší chvíle v mém životě. Za chvíli sme zase oba dva usli a až do příchodu Davida se neprobudil. "Ehm ehm" odkašlal si naschvál david a já otevřel oči. Až v tu chvíli sem si uvědomil co se děje... já jenom v kraťasých bez trika a karol v tangách a v mojí mikině. Rychle sem nás přikryl. "Co čumíš!?" Vyjel sem po Markovi kterej se za davidem chechtal. nejspíš sem tím probudil i všechny v pokoji včetně Karolíny. Radši sem vstal a ji nechal pod dekou. Tohle vyrušení mě fakt nasralo. Když konečně odešli hodil sem po kal její oblečení.
Kal:
"Na" Řekl viktor a já se Usmála. Čekala sem že se taky usměje ale naopak mi hodil docela nepříjemný Pohled. Zrovna teď sme v backu a viktor semnou celej den nepromivil. Když konečně přišel já sem seděla na sedačce. "Uhni." Řekl a já vstala. Byla sem fakt vytočená a tak sem jenom švihla mým mobilem a vyšla z backu k baru. Objednala sem si jenom birel a seděla tam. Najednou ke mě přišel nějakej chlap a začal na mě mluvit. Rozhodla sem se jít na záchod ale on mě začal sledovat. Snažila sem se zamknout ale ty posraný dveře nefungujou. Najednou mě ten chlap chytl pod krkem a začal na mě šahat. Když sem ho kopla do rozkroku dostala sem facku ale stihla sem zdrhnout do backu.
Viktor:
Jen tak sem seděl v backu a přemýšlel co bude dál když v tom vyběhla Karolína z baru a rychle zavřela dveře. Když je i zamkla sjela po nich až na zem a začala brečet. "Co se děje!?" Došel sem k ní a zvedl ji. Když se na mě podívala uviděl sem červený otisk ruky na tváři a modřiny pod krkem. Hned sem ji obejmul. "Kdo to byl!?" Zařval sem na ni v nasranosti a ona Řekla že Neví. když otisk a to co vypadalo jako modřiny odešli měl sem jít na stage ale já se rozhodl ji vzít sebou. "Viktoree" zakňučela ale já to ignoroval a i tak sem ji chytl za ruku a dotáhl na stage. Bylo to skvělý a lidi ji zbožňovali.

Zlo prohráloKde žijí příběhy. Začni objevovat