Sabahın köründe kulaklarım için bir işgence olan alarmın sesiyle uyandım."Bu sesi hiç özlememişim"dedim kendi kendime.Bugün yeni bir okul senesi başlıyordu.Şuan heyecanlı olmam gerekiyor değil mi?Tesadüfe bak hiç heyecanlı değilim.Annemin aşağıdan gelen sesi ile irkildim.
"Kızım hadi kahvaltıya gel biliyorsun bugün okulun ilk günü geç kalma".Asla kahvaltı yapmak istemiyordum ama annemin terliğini yeme riskim olduğundan pek fazla sesimi çıkarmadım.Banyoya gidip rutin işlerimi hall ettim ve kahvaltıya indim.Şuan çok sıkılıyordum ailemin saçma soruları,koskocaman 9 ay insan görünümlü varlıklarla 5-6 saat aynı ortamda bulunacağımın siniri falan filan işte.
Neyse ki Nina,Amy,Rose vardı.Biz küçüklükten beri beraber büyüdük.Ailelerimiz yakın arkadaşlardı ve aynı apartmanda büyük aynı okullara gittik ve zaten şu an da aynı liseye gidiyoruz.Yemeğimi bitirdikten sonra odama çıktım ve hazırlandım.Evden çıkarken ailemle vedalaştın ve rosenin evine doğru ilerledim kızların hepsini çok seviyordum ama en yakın olduğum roseydi.
Çünkü evlerimiz yan-yanaydı ve ilk-orta okulda okuduğumuz zamanlarda hep Roseyle otururdum.Rose yarı alman yarı amerikandı bu yüzden ismi Rose'du almanca ismi ise Annaydı arada sırada ona "Anna" diyede sesleniyorduk.Tam kapıyı çalacakken Rose kapıyı açtı."Günaydın Lilly dedi."Günaydın Rose bu ne güzellik okulun ilk gününden kocamı bulacaksın?".
Rose dediğime güldü."Yaa saçmalama sadece "okulun ilk günü" olduğu için biraz daha özendim kendime".Biz Roseyle gülüşürken Nina ve Amy'de yanımıza geldi."Günaydın kızlar" dedi Nina ve Amy.Roseyle bende aynı anda "Günaydın Amy ve Nina~" dedik.Konuşarak apartmandan çıktık ve okula gitmeye başladık.
Okulumuz evimize uzaktı yürüyüs yapmak amacıyla çıjtık 1 saate okula geldik.Okulun önündeki insanları gördüğümde ufak çaplı bir şok geçirdim okulumuzda evet çok insan vardı ama bu kadar da değil.Sesli bir şekilde "ÇÜŞ SANKI OKULDA TAYLOR SWIFT KONSERI VAR BU KADAR INSAN NERDEN GELDI" dedim.Kızlar ilk kıkırdadı daha sonrasında Amy bana dönüp "Lilly bilmiyor musun?Okulumuzda artık öğlenci;sabahçı yok herkes saat 8 de okula gelicek"dedi.nE yani artık benim bir mucize ile öğlen gelme şansım yok mu olmuştu?SAÇMALIK TAMAMEN SAÇMALIK.
"Bilmiyordum" dedim."Artık öğrenmiş oldun cahil".Nina'nın dediği şey ile yalandan bir sinir ile ona baktım dediğinin şaka olduğunu biliyordum,Nina her zaman bizi kızdıracak şakalar yapardı bir süre sonra biz artık kızmasak bile yapmaya devam etti bizde çözümü "sahte sinirlenmek" adını verdiğimiz şeyde bulduk.
Okula geldik herşey çok klasik ileliyordu kel müdürümüz yanında duran müdür yardımcısı konuşuyor, sanki dedikleri bize bir etki edecek.İçeri girmemize izin verdiklerinde tam kapıdan içeri girecektim ki bir çocuğa çarptım yüzüne kısa bir bakış attım yakışıklıdı aslında.
"Özür dilerim" dedim ve hızlı bir şekilde kızlara yetişmeye çalıştım.Müdürün odasının önündeki uzun sıraya baktık ve sıranın sonunu bulmaya çalıştık.Herkes şuan haftalık ders planı ve dolaplarının anahtarı için burdaydı.Önümde duran çocuğa baktığımda demin çarptığım çocuk olduğunu gördüm.Yanındaki çocukla konuşuyordu ikizmiydiler acaba benziyordular çünki ama biri tam anlamıyla bir emo boydu saçı,giyimi ve göz makyajı diğeride çok salaş giyinmişdi ve saçları afrika hörgüsüydü başında bir saç bandı ve şapka vardı dudağında ise piercing vardı.Aslında dudağındaki piercing ona çok yakışmış."Sıçıcam ilk gününüze hayat felsefemden uzun bu sıra" diye sitem eden Rosenin sesiyle önümdeki demin çarpıştığım çocuğun yüzünü izlemeyi bırakıp dediği şeyle bir kahkaha patlatdım.Çocuk bana dönüp 'mal' bakışı attığında fena rezil olduğumu anlayıp yüzümü ciddileştirdim ve duruşumu dikleştirdim.Çocuk önüne dönüp ikizi olduğunu düşündüğüm çocukla sohbete devam etti.
Dünyanın en sıkıcı sırasından sonra kızlarla dolaplarımızı anahtarını ve haftalık ders planımızı aldık.Bazı derslerimiz üst-üste düşsede bazılarında ya ikiye ayrılmak ya da tek olmak zordunyadık.Yinede sorun değildi.Yarın resmen okul başlıyordu.Kızlarla dolaplarımıza doğru ilerledik her ilk okul gününden bir gün önce her öğrencinin dolaplarına o sene kullanıcağı kitaplar koyulur.Herkes dolabını açtığında şok olmuştu.Çünkü herkesin dolabının içinde kitap dışında bir tane forma vardı.Formanın paketinin üstüne bir not yapıştırılmıştı."Çocuklar bu okul senesi bu formaları giyeceksiniz umarım yeni okul formalarınız beğenirsiniz".Formaya dışından baktım da baya güzel formaya benziyordu.Kitaplarımı ve yeni formamı çantamın içine koydum.Anahtar,ders planı,müdürümüzün konuşması falan derken baya bi zaman geçmişti ve eve gitme zamanı gelmişti.
Nina okulu gezmek istiyordu ama buna vaktimiz yoktu
"Hadi ama Nina servisi kaçıracağız sabah dedik tamam yürüyelim temiz hava alalım fln ama şimdi servisle gitmemiz gerekiyor" diye Rose Ninayı ikna etmeye çalışıyordu.İşe yarıyormuydu peki?Buna hayır cevabını vermek istiyorum.En sonunda hepimiz bıktık ama ben dururmuyum?tabiki hayır "Tamam kızlar hadi Nina gezsin okulu bizde gidip kafede otururuz hatta alışverişde yaparız hatta geçen bizim hep gittiğimiz avm'nin kozmetik mağazasına Nina'nin istediği ruj gelmişdi eh napalım artık Nina bizimle gelmiyor onu mecbur edemeyiz ki"
Dememle Nina hemen yanımıza geldi ve konuşmaya başladı "Kızlar vazgeçtim ben sizinle geleceğim" hepimiz kıkırdamaya başladık.Servise doğru yürürken yine o çocuğu gördüm ne yani aynı servisdemiydik?Bu çocuk ilk günden çok fazla karşıma çıkmaya başlamıştı.Neyse be banane zaten.Ama hàlà ona bakıyordum noluyo be.
Nina ona olan bakışlarımı fark etmiş olacak ki sırıtarak dedi"Lilly aşık mı oldun?" Ninaya bakarak dedim "Hayır canım ne alakası var demin sırada arka arkaya durmuştuk tanıdık geldiği için baktım."
"Eğer çok merak ediyorsan ismi Tom Kaulitz yanındaki emo çocukta ikizi Bill.Aslında ikiside çok iyi çocuklar ama bazı problemleri var diye düşünüyorlar zaten kimseylede konuşmuyorlar sadece bir-birlerj bide arkadaşları var bunların georg ve gustav(her ficde bebeklerimi unutuyorlar ama ben unuturmuyum hayır💗🥺)ancak onlar farklı okuldan bizim gibi mahalle arkadaşılar"
Ninanın bu kadar şey bildiğine şaşırmıyorum çünkü o her zaman böyle ve her şeyi çok iyi biliyor tam bir dedikodu manyağı anlayacağınız.
"Nina ona àşık felan değilim dediğim gibi demin sırada arka arkadaydık ve bu yüzden onu yeniden gördüğüm için baktım" dedim."Tamam be senlede bişey konuşulmuyor tamam bozmayacağız ikonik havanı".Apartmanımız biraz uzaktı yürüyerek bile 1 saate fln yetişiyorduk servisle 20-30 dakika sürerdi.O yüzden kulaklığımı çıkarttım ve 'La belle et la bête' dinlemeye başladım şarkıyı çok seviyordum her ne kadar şarkıcı pek fazla tanımasamda sesi çok güzeldi.
Bir süre sonra eve geldiğimde kızlarla beraber servisten indik ve apartmana doğru yürümeye başladık.Eve geldiğimde anneme haber verdim ve otama geçtim. Üzerimi deyiştirdim ellerimi yıkadım ve aşağıya inip yemek yemeye başladım.
Yemeğim bittikten hemen sonra Amy kızlarla olan whatsapp grubumuza "mahalleye inip cips kola yapalım mı?"diye bir mesaj atmışdı hepimiz onayladığımızda anneme kızlarla mahalleye ineceğimi söyledim "tamam kızım ama fazla geç kalma apartmana yeni bir aile taşındı akşam gideriz yerleşmelerine yardım ederiz."Annem hep böyleydi eğer apartmana yeni bir aile taşınacaksa onlara yardım ederdi ve o ailenin annesi ile yakınlık kurmaya çalışırdı napsın kadıncağız bütün gün boş boş1 evde oturuyor canı sıkıyordur tabi.Eskiden beni kendiyle götürmezdi ama büyüyünce 'biraz sosyal ol 3 kişi ile ömür mü geçer'adıyla benide kendiyle götürmeye başladı ama hiç bir yaştımla arkadaş olmadım.Çünkü hepsi beni bir gün arkamdan bıçaklayacaktı biliyorum.Sadece 3 güvendiğim ve kardeşim gibi gördüğüm insan var.Amy,Nina ve Rose.
Aklıma gelen soruyla anneme döndüm "Anne hangi aile peki bu?" Annem dediğim soruyla düşünmeye başladı "tam hatırlamıyorum komşular söylemiştı aslında yanlış hatırlamıyorsam 'Kaulitzler' ailesi olmalı." Kaulitzler?bu soyad bana bi yerden tanıdık geliyor "Hmm anladım o zaman annecim" dedim ve yanağından öpüp kızlarla buluşmak için mutfaktan ayrıldım ve mahalleye inmeye başladım.
Ama hàlà aklım şu yeni gelen ailedeydi 'Kaulitz' bu soyad bana çok tanıdık geliyor hem de çok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love/tom kaulitz
FanfictionLilly 3 tane arkadaşını ve ailesini çok seviyordu Tom ise ikizini ve diğer 2 yakın arkadaşını ailesine gelince durum biraz kritik belkide zamanında ailesinin bazı sırlarını keşfetmeseydi şuan durumlar daha iyi olabilirdi