Lilly
Sabah alarmın çalması ile erkenden uyandım.Rutin işlerimi hallettim ve formamı giyindim.Daha sonrasındaysa makyaj masama geçtim ve saçımı yaptım.Tam hazır oldum yemek yiyeyim derken kapı çaldı.Kapıyı açtığımda kızların hepsi kapıda duruyordu."Kızım nerde kaldın ya ağaç olduk."
"Ya kızlar yemek yiyecek-"rose sözümü kesti "kızım ne yemeği servisi kaçıracağız daha da önemlisi bille beni beklemesini söyledim rezil olucağım çocuğa"roseun son cümlesiyle kıkırdadım.
"Tamam tamam oyy bizim rose büyümüşte sevgili mi yapmış"diyerek roseun yanağından makas aldım."Herşey brookhavende 'sew #### mi?' Diye başladı" diyerek şakayı devam ettiren rosela birlikte büyük bir kahkaha patlattık.
Gülerek aşağıya indik.Tom ile Bill bizi bekliyordu.Rose koşarak bille sarıldı.Bunlar bir-birlerini yemeye devam ederken bende 2 parmağımı ağzıma götürüp kusuyormuş gibi yaptım.
Evet bu görüntü iğrençti.Sevgilim olsa bile böyle yapmayacağım(2 hafta sonra görürüz seni lillycim😙😙).Tom bıkkınlıkla konuştu "Sonunda gelebildiniz".
"O kadar da gecikmedik aslında rose bille erken gelin demiş."dedim.Sonunda rose ile billin bir-birini yeme seansı bitince rose bana yavru köpek bakışlarıyla bakıyordu.
"Canım lillyim güzel lillyim bebeğim ben bugünlük bill ile otursam?"ona bıkkın bakışlarımı gönderdim."Tamam tamam otur."
Servise bindik.Bi dakika!Eğer bill ile rose yan-yana oturuyorsa,nina ile amy yan-yana oturuyorsa BEN TOM İLE Mİ OTURACAĞIM?Neyse lilly sakin ol normal davran.
Her zaman ki yerime geçtim tom yanıma geldi oturacağını sandım ama o başka bir yere oturdu.Vay piç şimdi ben senin yedi ceddi sülalenden girip babaannenin fosilleşmiş dedesinin mezarındaki karıncanın bacağındaki kılın hücresinden çıkmazmıyım.
1 durak sonra beni partiye çağıran çocuk(biz bu çocuğa isim bulamadık he isimsiz kaldı çocuk yazık)yanıma oturdu."Selam benim yerimde tom oturmuşta ben senin yanına otursam sorun olmaz değil mi?" Ben ağzımı açacakken başka biri konuşmaya başladı.
"Büyük bir sorun olur hadi kalk oraya ben oturacağım"tomun tehditkar bakışlarının ardından çocuk titreye titreye yanımdan kalktı ve kendi yerine geçti.Ayh noluyo be.
Tom yanıma oturunca vermem gereken en normal tepkiyi verdim."Ay hoşt ulen"tom bana ilk garip garip baktı."Aa ayıp sen yanına oturanlara böyle mi diyosun çok ayıp"
"Kardeş noluyo demin yanımdan sinek gibi geçtin şimdi neden oturuyorsun belki ben o çocukla oturmak istiyordum"
Tomun çenesi kasıldı.Sinirlenmiş benziyordu.Ne dedim ki şimdi ben ayol."O zaman git onunla otur"diyerek tom kollarını birleştirdi ve ban bas baya arkasını döndü.Trip mi atıyor amk.
Neyse ben kendi yerimde kalıyım en iyisi.Sonunda servisten indik ve okula geldik.Rose ile Bill hálá yapış yapıştılar bi de bunların dersleri üst üste değil napıcaklar bunlar lan.
Yanımdan demin ki çocuk geçti ve yandan yandan bana sırıtıyordu."Kız bu sana kesin âşık haa demedi deme"diye nina koluma girdi."Olsun ya sonuçta o umrumda değil ve sadece arkadaşım(?)."
"Deme öyle o arkadaş lafı sana bi girer ileride çocuklarımın babası dersin"LAN NE DİYO BU.Tam ben ağzımı açacakken bak ikinci defa lafım bölünüyor.
"Buna kim áşık oalcak ya yok çocuklarımın babasımış guccinin işe aldığı ermeni model kız bile bundan daha güzel"tom sinir bozucu bir şekilde konuştu.O bana çirkin mi demişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love/tom kaulitz
FanfictionLilly 3 tane arkadaşını ve ailesini çok seviyordu Tom ise ikizini ve diğer 2 yakın arkadaşını ailesine gelince durum biraz kritik belkide zamanında ailesinin bazı sırlarını keşfetmeseydi şuan durumlar daha iyi olabilirdi