Herşey açığa kavuştu

190 19 7
                                    

Biri Jonasın kolunu hava da yakaladı.Şu an ise Jonas yerdeydi ve yüzüne sertçe yumruklar atılıyordu.Peki bu yumrukların sahibi kimdi?Tabiki Tom Kaulitz.Şu an Jonası öldüresiye dövüyordu.Herkes tom ile jonası ayırmaya çalışıyordu.

Ama nafile.Tom Jonası öldüresiye dövüyordu.Bende araya girip onları ayırmaya çalışırken Jonasın beni itmesiyle dengemi sağlayamadım ve yere kapaklandım.Dirseğimi masanın kenarına burdum lanet olsun çok acıyordu.

Ama şu an ki durum benim dirseğimden daha önemliydi.Ayağa kalktım ve var gücümü toplayıp tom ile jonası ayırmayı başardım."YETER LAN BI PARTİ OLSUN EĞLENELİM DEDİK KAVGA OLSUN DEĞİL HERKES EĞLENMESİNE BAKSIN AYRICA SEN JONAS,SENİN BEN AĞZINA SIÇACAĞIM BU KADAR SUSTUM YETER SINIRINI AŞIYORSUN"

"Tom şu sürtük sevgiline bir şey söyle"bak ikide bir bana sürtük diyor dangalak.Tom yine sinirlendi ve yeniden bir atak yapmaya başlayacaktı ki onu durdurdum."Dur bu sefer ben halledicem"dedim ve Jonasa bizans tokatını yapıştırdım.Zaten demin tom onu dövdüğünden benim tokadım onu çok sarstı.Dengesini kaybedip yere düştü.Sonra kendisi gibi bir kaç piç arkadaşı onu yerden kaldırdı.

"SENİ MAHVEDECEĞİM SENİ DE TOMUDA MAHVEDECEĞİM"diyordu parmağını silkeyerek.Ona orta parmak gösterdim(ezik kız karakterlerden gına gelmişti iconic olun sis😈) ve ardından toma döndüm."Sen niye benim kavgama karışıyorsun sen git diğer kızları si-"

"SUS LİLLY SUS İYİLİKTE YARAMIYOR EĞER BEN OLMASAYDIM O ÇOCUK SENİ TACİZ EDECEKTI"dedi.Şu an gerçekten öfkeden köpürüyor gibiydi.Ama bende geri adım atmayackatım bana yaptıklarını ne çabuk unutmuş.

"SEN BANA LAF SÖYLEYECEK SON KİŞİSİN ANLADIN MI?SEBEPSİZ YERE BANA NELER SÖYLEDİN MUTFAKTA BİR KIZLA-NEYSE ISTE OHUN İÇİN BİLE BENİ SUÇLADIN ULAN YETER ARTIK BEN BİLMEK İSTİYORUM NEDEN BENDEN NEFRET ETTİĞİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM TOM NEDEN NEDEN BENİ HEM YANINDAN KOVUYORSUN AMA NEDEN ŞİMDİ BENİ KORUYORSUN YETER TOM"

Hiç birşey demeden yüzüme bakıyordu.Bende ona bakıyordum herkes bize bakıyordu.Sanki zaman durmuştu bana yine bağıracağını düşündüm.O ise sakin bir ses tonuyla konuştu."Herşeyi anlatacağım"

Bu kadar sakin olması beni sinirlendirmişti."NE ZAMAN TOM?NE ZAMAN ANLATACAKSIN BEN ÖLÜNCE Mİ?"Yine bana baktı ve bir hışîmla bileğimden tuttu ve 'Şimdi' diyerem beni götürdü.

"NAPIYORSUN SEN" diye bağırıyordum kızlar beni tutmaya çalıştılar ama bill onlarî sakinleştirdi tom ise beni umursamadan yoldan geçen bir taxiyi durdurdu.Şansına taxi boştu ikimizde taxiye bindik.

Taxiye bindiğimizde adam bize şaşırmız ve korkmuş gözlerle bakıyordu.Ben olsam bende korkardım.Adamı daha fazla endişelendirmemek adına sustum ve kapî tarafa geçip koltuğa iyice sindim.

Sonunda apartmana geldiğimizde tom yeniden bileğimden tuup beni götürecekken bileğimi bıraktım ve "Kendim gidebilirim"dedim.Tom bu hareketimle sırıtmıştı ama bozuntuya vermedi ve göz devirerek önümden yürümeye başladı.

Onu takip ediyordum.En sonunda tomların evine geldiğimizde tom kapıyı açtı.İçeri geçtim ve koltuğa oturdum.

Eve geleli 1p dakika geçmişti ama ikimizde konuşmuyorduk.Tom ara-ara birşey söylemek için ağzını açıyor ardından geri kapatıyordu.Artîk sabrım kalmamıştı.

"Tom beni niye eve getirdin?Niye hiç birşey söylemiyorsun"tom bana anlam veremediğim bakışlarla baktı ardından konuştu "Seni de ilgilendirmesine rağmen sana bile söylemediğim şeyi herkes içinde söylememi mi istiyorsun lilly?Seni akıllı sanmıştım"

En son dediğiyle kaşlarım çatıldı.Bana salak mı demişti o?Bozuntuya vermedim ve tom a hàlà birşey açıklamak zorunda olduğunu hatırlatan bir bakış attım(türkçem yok aq).

school love/tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin