Okul kampı 2

53 5 10
                                    

Lillyden

Eve geldiğim an eşyalarımı toplamaya başlamıştım.Valizlerimi sonunda topladıkta derin bir nefes aldım.Bu kamp işi beni iyice heyecanlandırmıştı.Çünkü tomda geliyordu.

3 günlük eşyalarımı toplayınca hâlâ okul kıyafetimin içinde olduğumu fark ettim ve üzerimi değiştirdim.Ardından biraz abur cubur alıp gossip girl izlemek adına koltuğa oturmuştum ki kapı çaldı.

"Hadi ama hem de chuckın blaire aşık olduğu bölümde mi".Söylene-söylene gidip kapıyı açtığımda karşımda billi gördüm.Kanka sen ne iş burda amk.

B:şey selam
L:selam kanka naber
B:iyi diyelim iyi olsun.
L:hayırdır bişey mi oldu?
B:ya yok ne olcak
L:hadi geç içeri

Bill içeri geçince bende kapıyı kapattım ve onu salona doğru yönlendirdim.Kesin bir şey olmuştu ama hayırlısı bakalım hadi.

"Vayy krall gossip girl he".Bill heyecanla konuşunca onun gossip girl izlediğini anlayıp bende heyecanlandım."Tabiki aga"

Sonrasında ise bill ile en az 6 bölüm gossip girl izledikten sonra ise hâlâ billin neden buraya geldiğine anlam verememiştim.Sık sık evime gelmezdi ki evime gelecek kadar da samimi değildik.Doğru bazı olaylar olmuştu ama hani yine de bill ile bende henüz o kadar yakın arkadaş değildik.

Televizyonu söndürdüğümde bill bana anlamaz bakışlar ile baktı."Bill bir şeyler olmuş çok belli sabaha kadar benimle gossip girl mü izleyeceksin?Hadi anlat derdini belki yardım ederim"

Bill ilk başta susmayı tercih etti sonrasındaysa derin bir nefes alıp oturuşunu dikleştirdi."Rose ile ayrıldık"

"NE" duyduğum şey ile şok olmuştum.Daha yeni sevgili olmuştular ne ara nasıl."Nasıl,ne zaman"

Tek verebildiğim tepki buydu.Roseun bana hiç bir şey anlatmaması daha da garipti.

"Kıskançlık yüzünden".Şimdi anlamıştım ama bu hâlâ roseun bana hiç bir şey anlatmama gerçeğini değiştirmiyordu.Büyük ihtimal bu konu hakkında konuşmak istememiş ve kendine kapanmayı tercih etmişti.Şu anlık rosedan hesap sorarak üstüne gelmeyi es geçtim.Ve billden neden ayrıldıklarını detaylarına kadar dinledim.

Nerdeyse yarım saat boyunca bill ile dertleştikten sonra onu yolcu ettim.Roseun arkadaşı olduğum ve bizim kızlar arasında rosedan sonra benle daha yakın olduğu için benden akıl almaya gelmişti.

Bill gittiği an amy ile ninanı çağırdım.Ve onlara durumu anlattım.1 saat boyunca onlarla bu konuyu konuştuktan sonra rosea bir şey çaktırmadan onların arasın yapmaya karar verdik.Gece saat 12 gibi olunca bende odama uyumaya gittim.

....

Sabah uyandığımda aşırı enerjik ve iyi hissediyordum.Kalkıp hemen hazırlandım ve kızları aradım.Roseu gördüğümde yorgun olduğun hissettim ama anlamamış gibi yaptım.Üzgün olsada o da kamp yüzünden heyecanlıydı.

"Kanka biz bugün yan-yana oturalım mı".Neden dediğini anlıyordum."Olurr" dedim hiç birşey belli etmeyeye çalışarak.Otobüs yolculuğu baya normal geçmişti.Açıkcası bunu beklemiyordum.Benim gibi birinin hayatında bir şeyin tamamiyle normal olması anormaldi.

Kamp alanına geldiğimizde çadırların bu kadar lüks olmasına şaşırmıştım.Herkes dört dört yerleşiyordu bizde kızlarla beraber ilk çadıra yerleşdik.İçerisi resmen ev gibiydi ve aşırı lükstü.

"Oha amkk şuraya bakk aşırı iyii".Amy bunu deyip evin pardon çadırın içindeki yatağa zıpladı."Bu kadarın beklemiyordum ciddili" Roseunda keyfi yerinde gibiydi.Nina ise hiç tepki vermeden eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı bile.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

school love/tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin