Proje ödevi

200 16 15
                                    

                                                       Lilly

Revirdeki olayın üzerinden 1 ay geçmişti.Peki bu 1 ayda neler mi olmuşu?Hiç bir şey.Evet hiçbirşey olmamıştı.Her şey çok klasik ilerliyordu.Kızlarla okula gidiyorduk okuldan geliyorduk birlikte takılıyorduk.Bill ile bazen tomdan habersiz konuşmaya çalışıyordum ama sonuç hüsran.

Evet tom hàlà soğuk davranıyordu.Niye böyle davrandığı hakkında ufak bir fikrim bile yoktu.Jonasa gelicek olursak piç bi bok bile yapmamıştı.Sadece okulda sataşıyor küçük düşürmeye çalışıyordu.Ama ben asla birinin lafı altında ezilen biri değilim.

Çokta siklemiyordum o piçi.(80%i küfür içeren o cümle sosmsoj)Neyse yine her zaman ki gibi sabah kalktım ve hazırlandım.Kızlarla birlikte okula gelmiştik.Nina ile ben bu ders birlikte olacaktık.Ve bu derste tom'da vardı.Tom ile 4 dersimiz aynıydı.

Neyse tomu napıyım ben aq."Ya kızım şu coğrafya var ya yaralı yerim çok kritik bi ders amk" diye nina sızlanmaya başlayınca bende konuşmaya başladım(bu nasıl cümle amk)."Boş ver nina salla."

Dediğim şeyle nina kahkaha atmaya başladı.Güle oynaya sınıfa geldik öğretmen geldi ve derse başladık.Ders çok normal geçmişti.Dersin bitmesine 1-2 dakika kalmıştı bu yüzden herkes defter kitabını fln topluyordu.

Öğretmen bir anda konuşmaya başladı."Çocuklar şimdi sizi ikişer gruplara ayıracağım ve proje ödevi vereceğim."Öğretmenin dediği şeyle biraz tedirginleştim.
Ya tom ile grup olursam?Tom ile bir problemim yoktu ama onun benle bir probleminin olduğu kesin.

"Hepinize uzay hakkında bir konu vereceğim ve sizse araştırma yaparka burda sunum yapacaksınız.9 çifte gezegen vereceğim kalan 3 çift ise meteor,güneş ve yıldızlar hakkında araştırma yapsın"(bizede bi kere böyle ödev vermişdiler ordan uydurdum osnsowwjowh)Öğretmen konuştuktan sonra sınıfa göz gezdirmeye başladı.Eyvah şimdi yandık.

Öğretmen herkesi çift yapmıştı ve şuan nina hoşlandığı çocuk ona denk geldiği için yanımda sevinç dansı yapıyordu.Ben ise çok tedirgindim.Şuan 4 kişi kalmıştık.2 tane adını bile bilmediğim erkek tom ve ben.Öğretmen o çocukları çift yaptığındaysa ben yerin dibine girmek istedim.Tom ile çift olmuştum.Sanırım bu gün eve gidip intihar edeceğim.

Zil çaldıktan sonra ağlamaklı bir ses tonuyla ninaya zırlıyordum."Ya kızım burda ağlamak yerine git ödevini yap gel."

"Sen ne anlarsın ki zaten gül gibi hoşlandığın çocukla denk geldin eh gel keyfim gel."Nina ne desede ben ikna olmuyordum."Ne bok yiyosan ye o zaman ben gidiyorum"diyince buruşturduğum suratımı hemen düzeltip ninanın peşinden koşmaya başladım.

Şuan okuldan çıkmıştık ve kızlarla birlikte benim evdeydik.Ben hàlà zırlıyordum kızlarda benim için çözüm yolu buluyodular.Daha doğrusu bulmaya çalışıyorlardı.
Rose tomu ekmem gerektiğini ve ödevimi kendim yapmam gerektiğini söylüyordu.Amy ise görüşmeden ufak bir telefon konuşması ile iş bölümü yapıp herkesin payına düşeni yapması gerektiğini söylüyordu.Nina ise inanın nina ne söylüyor kendiside bilmiyor bence.

"Kızlar yeter bunlar çok çürük fikirler benim bu çocukla herhangi bir problemim yok o benden nefret ediyor ve onun bu tavırları yüzünden onunla birlikte ödev yapmaya utanıyorum."

"O zaman şöyle yapalım sen bill'i ara ve ondan yardım iste." Nina ne saçmalıyor acaba?"Nina salak mısın sen billin numarası bende yok ayrıca billi neden rahatsız edeyim?"

"Billin numarası bende var ayrıca nina haklı billden yardım isteye bilirsin hadi ama lilly yap şunu"Rose bana beklentiyle bakmaya başladığında başka şansım olmadığını anladım ve konuşmaya başladım.

school love/tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin