okul kampı

155 9 4
                                    

NEE

Georg verdiğimzi tepkiye gülüp konuşmaya başladı."Eğer sizin okulda olursak hem size hem kızlara göz kulak oluruz hem de bu sıralar hepimizin birlikte takılması daha iyi bence bu yüzden"

Hepimiz şaşkınlığımızı üzerimizden attık ve georga hakk verecek nidalar çıkarmaya başladık."Bu arada bakın ne diyorum bu gece burda kalsanıza"

Ben aslında kalırdım sonuçta annemler yurt dışında izin almam gereken kimse yok.Ninanın aileside zaten ninayı özgür yetiştiriyor.Roseun aileside yanında ben ve kızlar varsa pek sorun çıkarmaz.Amyde aynı şekilde.

Saat gece 03:02 dışarıda büyük bir fırtına var.
Tom
Dışarıdan gelen yağmur ve şimşek seslerine uyandım.Georgun stüdyosu koca bir şirket binası gibiydi şu an en üst kattaydık ve burada full yatak odaları vardı.Yatak odaları hepimize yettiğ için hepimiz ayrı yatmıştık.

Daha doğrusu Bill-rose,nina-amy ikili yatmıştı georg,gustav,ben ve lilly ise ayrı odalarda yatmak istemiştik.Lilly demişken acaba şu an napıyor acaba şimşekten korkuyor mu?Onu kontrol etsem iyi olacak.

İlk başta tereddüt etsem de lillynin olduğu odaya doğru ilerledim.Kapıyı yavaşca açtım.Lilly mışıl mışıl uyuyordu.Içim rahatlamıştı.Ama dur bi dakika.Lillynin odası gerçekten çok soğuktu.

Sakin adımlarla lillynin yatağınının yanına geldim ve alnınî kontrol ettim.Ateşi olabilirdi,odası çok soğuktu ve sadece bir tshirt,şort ile uyumuştu.Ateşi yoktu ama titriyordu.

Aklıma gelen fikirle hemen aşağı kata demin bizim sohbet ettiğimiz kata indim.Orda koltukların üzerinde kalın ve yumuşak bir battaniye görmüştüm.Hemen o battaniye aldım ve yenden lillynin odasına çıktım.Battaniyeni üzerine örttüm ve lillyi bir süre izlemeye başladım ardındansa yeniden odama gittim.

Lilly
Sabah odamın kapısının büyük bir gürültüyle açılmasına uyandım."LİLLY OKULA GEÇ KALACAĞIZ HADİ ÇABUK TAXİ GELMİŞ HAZIRLAN"ne oluyor be sabah sabah.Aa doğru okul vardı.Üstümde zaten dün giydiklerim vardı üsten bir tane de ceket giyip saç başımı düzelttim.

Hepimiz sıkışık bir şekilde arabaya bindik.Neyse ki bu sefer ben önde oturdum.Yolun ilerleyen dakikalarında şöför amcanın bacaklarıma baktığını farkettim ve rahatsız hissetmeye başladım.

Arkaya geçmek için bizimkilere dönüp izin almak istediğim zaman tomun şöföre olan 'seni öldürüceğim' bakışları ile karşılaştım.Buna noluyo be neyse buna söyliyim bari çünki uyanık olan tek kişi o.

"Şey tom" tom benim sesimi duyunca yüzü biraz yumuşadı."Efendim?" Yüzü yumuşamasına rağmen sesi soğuktu."Şey seninle yer değiştire bilir miyiz?"
"Hayır"aldığım cevap karşısında şaşırmıştım.

Sonunda taxiden indiğimizde rahatlamıştım.Taxide tom ile değil bill ile yer değiştirdim ve bu sefer yine tomun yanına oturdum.O da 'uyumak'bahanesi ile başını omzuma koydu.Anlamadık sanki.Bu kesin âşık bana he.🤗🤗

Okulda
Yorucu bir okul gününden sonra kitaplarımı koymak adında dolabıma ilerliyordum.Dolabımın kapağını açtığımda bir davetiye ile karşılaştım.

"Okulumuzun sayın öğrencisi yarın sabah 8de 3 günlük bir kamp yapmayı karara aldık.Bu geziye katılmak istiyorsanız müdürümüzün odasına gelin"

Kızlarla bir birimize bakmaya başladık.Nina ile ben kesinlikle katılacaktık.Biz katıldığımız için amy ile roseda katılırdı herhalde.Eğlenceli olacaktı...

school love/tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin