Aynaya bak anlarsın

180 18 26
                                    

"Kızım napıyorsun orda?"annemin konuşmasıyla bende onlara uyduracak yalan düşünüyordum."Hiç ya anne eve gelmiştimde ayağım takıldı düştüm."

"E dikkatli ol kızım."annem endişeli bir sesle konuştu."Tamam anne."ben arayı sıyırıp odama gidecektim ki Bayan simone konuşmaya başladı."Kızım ödevinizi bitirdiniz mi?Tom ve bill nerde?"

"Tom yorgun olduğunu söyledi bill de gelmek istemedi efendim." Dedim ve baş selamı vererek salonda ayrılıp odama geçtim.Umarım tom ve bill hiç bir şey belli etmezdi.

Üstümü değiştirdim ve yatağıma geçtim biraz düşünmeye ihtiyacım vardı.Yaklaşık 40 dakika sonra annem beni salona çağırdı.O yüzden düşüncelerimden ayrılıp salona gittim.

Annem beni gördüğü an sanki bi tedirgin oldu ama çabuk toparladı.Neyse bakalım ne diyecek.Salonun kapısından geçmem,koltuğa ilerlemem,oturmam,saçımı düzeltmem.Annem her hareketimi izliyordu.Napmıştım ben ya?"Kızım sana bir şey söylemem gerek."Aha sıçtık.
"Buyur anne"annem konuşmaya başladı.

"Kızım bayan simone seni tom ile yakınlaştırmak istiyor.Benden seninle tomu yakınlaştırmamız için yardım istedi.Ama ben herşeyden önce senin fikrini almak istedim.Sen tom'dan ufacıkta olsa hoşlanıyormusun?"

Annemin dedikleriyle şok olmuştum.Tom belki de bunu biliyordur ve bu yüzden bana böyle davranıyordur.Ama çok saçma olur sadece ailesine bunu istemediğini söylesin.Birinin kalbini kırmaktan iyidir.Annemin meraklı bakışları üzerimde geziniyordu.En sonunda cevap verdim.

"Neden?"merak ediyordum neden?"Bay Jörg ve baban iş ortaklığı yapmak istiyor.Gelecekte işleri büyüteceklerine garanti ediyorlar.Sizi de varis olarak göstermek istiyorlar"

Bu ne saçma bişey asla kabul etmem.Bu yüzden yalan söylemem gerekecek galiba.Yani hayatımdaki 7. Oscarlık performansımı göstermem gerekiyor."Hayır anne benim hoşlandığım bir çocuk var bunu istemiyorum."eve bu basit bir cümleydi ama annem inansın diye yüzümü sabahtan beri ekşi yüz gibi oynatıyordum.

"Tamam annecim sen ne dersen o."bu gün başıma gelen en iyi şey olabilir galiba."Bana saygı duyduğun için teşekkür ederim anne seni seviyorum."dedim ve odama gittim.Telefonumu açtığımda ise milyon tane wp bildirimi ile karşılaştım.Hepsi kızlardandı onları görüntülü aradım.Uzun bir konuşma beni bekliyor....

Tom
Lilly evden öyle çekip gitti.Şuan ise yarım saattir bill beni azarlıyordu."Sen neden bu kıza böyle davranıyorsun?Sana ne yaptı?Tom bana hiçbir şey anlatmıyorsun kendine gel ben senin ikizinim"

Sanırım artık herşeyi bill'e anlatmanın zamanı gelmişti."Tamam bill herşeyi anlatacağım otur şuraya."bill zafer ifadesiyle güldü ve oturdu.O gün duyduklarımı ve diğer herşeyi bill'e anlattım.Yüzünden şok olduğu belliydi.

"Bak kardeşim lütfen lillyden uzak dur.Bizim iyiliğimiz için lütfen."bill'e yalvarır gibi bakıyordum."Ama lilly çok tatlı bir kız onu böyle üzmeye hakkımız yok en azından neden ona soğuk yaptığımızı bilmeli"

Ulan bill ikizimsin ama çok malsın be kardeşim."Bill lillye herşeyi anlatmamız gerekecek.Herşeyi öğrenmesinimi istiyorsun ya bizi satarsa?Onu iyi tanımıyoruz"

"En azından deneye biliriz"bill yalvarır gibi bakıyordu."Hayır dedim bill ama şuan sana yalvarıyorum lütfen lillye bişey söyleme ve benim ona davrandığım gibi davran"billin yüzü düşmüştü."Tamam ben yatıyorum iyi geceler"kırıldığını biliyordum ama gereken şey şimdilik buydu."İyi geceler"

                                             1 hafta sonra
                                                   Lilly

O olaydan sonra tam tamına 1 hafta geçmişti.Artık billde bana soğuk davranıyordu.Gerçekten kafam çok karışıktı.Kızlara herşeyi anlatmıştım.Onlarda bana destek çıkıyordular.Şuan nina ile coğrafya dersine giriyorduk.

Evet o proje ödevi bugündü.Dediğim gibi o günden sonra ne bill ne tom ile konuşmadığım için proje ne haldeydi bilmiyorum.Ama bugün mutlaka tom ile konuşmam gerekti.Sınıfa girdiğimde tomun en arkada olduğunu gördüm.

Nina elini omzuma koydu ve bana cesaret edici bir bakış attı.Ninanın bu hareketinden daha da gaza geldim.Tomun yanına ilerlemeye başladım."Merhaba Tom.Projeyi tamamladın mı?"tom ilk önce bana kötü bi bakış attı sonraysa kafasını evet anlamında salladı.Bende hiçbir şey söylemeden yerime geçtim.

Daha fazla konuşmaya gerek yok bence.Okul her zaman ki gibi geçmişti.Eve geldiğimde çok yorgundum.O yüzden hemencecik bir duş aldım.Annem okuldayken bana telefonda evde olmayacağını söylemişti.Üstümü giydikten sonra dolabı açtım ve mal mal buzdolabı ile bakışmaya başladım.

Yemeğe bişey yoktu.Atıştırmalıkta kalmamıştı.Markete gitmekten başka seçeneğim kalmamıştı.Üstümdekiler dışarıya çıkmaya uygun değildi bu yüzden odama geçtim ve dolabımdan siyah bir ispanyol paça pantolon ve kolsuz tshirt aldım.

Anahtarları ve cüzdanımı alıp evden çıktım.Markete ilerlerken mahallenin arka kısmından güzel bir melodi geldiğini duydum.Cidden çok hoş bir melodiydi.Sanırım birisi gitar çalıyordu.Bende bir kaç ay gitar kursuna gitmiştim pek iyi olmasamda gitar çalabiliyordum.

Sesin geldiği yöne doğru ilerlemeye başladım.Gitarı çalan kişinin arkası bana dönüktü.Beni farketmedi.Bende onun 1-2 adım arkasında bir yere oturdum.Şarkıyı bitirmesini bekledim ve 3 dakika boyunca şarkıyı dinledim.Çok güzel çalıyordu.

Şarkı bitince konuşmaya başladım."Çok güzel çalıyorsun." Gitarı çalan kişi sesimle birlikte arkasını döndüğünde büyük bir şok geçirdim.Bu tomdan başkası değildi.Fena rezil olmuştum.

Tom beni gördüğünde sinirle bana bakmaya başladı."Şimdi beni mi takip etmeye başladın?"öff bu çocuk resmen paranoyak."Ne alakası var markete giderken gitar çaldığını duydum bende geldim dinledim gitar çalan kişinin sen olduğunu bile bilmiyordum."bana kısa bir bakış attı ve önüne döndü."Kesin öyledir"bu çocuk sinirlerimle oynuyor resmen.

"Tom bana bak.Benden sebepsiz yere nefret ediyorsun.Hani benden neden bu kadar nefret ediyorsun.Servis olayını sana 100 kere açıkladım.İnsan bu kadar kinli olmaz be.Beni hep suçluyorsun ve kendinden uzaklaştırıyorsun bunun sebebi ne cidden."

Yeniden kavga etmek istemiyordum.Bu yüzden ordan tam kalkıp gidecekken tom bileğimi tuttu ve bağırmaya başladı."BİLMEK Mİ İSTİYORSUN?AYNAYA BAK ANLARSIN.KEŞKE HİÇ DOĞMASAYDIN.KEŞKE SENİNLE AYNI OKULA GELMESEYDİM.KEŞKE SENİNLE AYNI APARTMANA TAŞINMASAYDIM.HAYATIM ZATEN ZORDU BI DE SEN GELDİN DAHA DA ZORLAŞTI.SENDEN NEFRET EDİYORUM"

Tom her konuştuğunda kendimi ağlamamak için zor tutuyordum.Ben bunları hakedecek ne yapmıştım.Tam ağzımı açıp bişey söyleyecekken tom sertçe tuttuğu bileğimi pat diye bıraktı ve gitarınıda alıp ordan uzaklaştı.

Ben ona ne yapmıştımda benden bu kadar nefret ediyordu.Artık kararlıyım bunu öğrenmek için ne gerekiyorsa yapacağım.Biraz dışarıda dolaşıp temiz hava aldım.Ardından da markete gittim ve bir kaç şey alıp eve geldim.

Eve geldiğimde annemle babam salonda oturmuştu.Annem beni görünce sevindi ve konuşmaya başladı."Kızım seninle bişey konuşmamız gerek."Sanırım biraz ciddi bişey konuşucaklardı.Yüz ifadeleri farklı bişey söylemiyordu çünki.

school love/tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin