Lilly
Yarım saattir oturma odasında annem babam ve ben oturmuşduk.Ama hàlà kimse konuşmuyordu."Anne,baba artık konuşun bende meraklanıyorum"bunu dememle babam konuşmaya başladı."Kızım şimdi aslında bu konu sandığın gibi karmaşık bişey değil.Ama ne tepki vereceğini kestiremiyoruz bu yüzden konuşmakta zorlanıyoruz""Siz konuşun ben vereceğim tepkiyi veririm"tamam biraz saygısız davrandım ama yarım saattir ne konuşucakların çok merak ediyorum.Annemle babam ilk bir-birlerine baktılar ve annem konuştu."Kızım geçen sana dediğim gibi bay Jörg ve baban iş birliği yapmak istiyor ve bay Jörgler 5 aylığına bir iş gezisine gidecekler ve iş birliğinden önce bazı toplantılardır falan bizee onlarla gideceğiz"
"Ee peki bu kadar kolay bişey için mi yarım saattir tedirginsiziniz gidin anne ben başımın çaresine bakarım ama sizinle gelemem burayı ve okulu bırakamam derslerden geri kalırım"
Annemle babam üzerlerinden büyük bir yük kalkmış gibi bir birlerine baktılar ve güldüler.Babam konuşmaya devam etti "Tamam kızım biz yarın erken saatte gidiyoruz sana düzenli para göndereceğiz."dedi."Tamam baba"dedim ve odama gittim.
Şu an aklım sadece tomdaydı.Belkide ondan azıcıkta mini minacıkta olsa hoşlanıyor olabilirdim.Ama onunla çok yakın arkadaş olurduk bana neden böyle davranıyor anlamıyordum.Kafam kaldırmıyordu.
3 saat sonra
Şu an Roseun evindeydik.Kızlara olan biten herşeyi anlatmıştım.Şu an bir ağızdan hepimiz toma sövüyorduk.Hakediyordu ama."Lilly bişey dicem"diye rose bana baktı."Söyle gülüm"(uyumlu oldu KWJAIAJ)."Sen bu tomdan hoşlanıyor olmayasın"rosea side eye bakışları gönderdim ve konuştum."Belki biraz ilgimi çekmiş olabilir ama lütfen salak salak konuşmayalım"
Ardından nina tedirgin bir şekilde konuşmaya başladı."Kızlar saat çok geç oldu ben kalkayım artık yarın görüşürüz bebişlerim"saate baktığımda 11 olduğunu gördüm normalde daha fazla otururdum ama ailem yarın gidiyor onlara yardım etmem gerek.
"Rose bende kalmak isterdim ama biliyorsun yarın ailem iş seyahetine çıkıyor onlara yardım etmem falan lazım"roseda bize haklısınız bakışları göndererek ayağa kalktı ve bizi geçirdi.
Dediğim gibi rosela kapı komşuyduk 5 saniyeye kendi evime geldim.Içeriye girdiğimde bir sürü valiz ile karşılaştım.Annemlerin uyudğunu gördüğümdeyse bana ihtiyaç olmadığını anladım.Keşke roselarda daha çok kalsaymışım kafam çok dolu ve bana iyi gelecek tek şey kızlar.Bende kendi odama gittim pijamalarımı giyindim ve uyudum.
Alarmın sesiyle gözlerimi açtım.Bugün çok erken kalkmıştım ailemi yolcu etmek için.Odamdan çıktım banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettim.Annemle babamın çoktan uyandığını ve hazır olduklarını gördüm.
Aslında onların gideceği için üzgündüm.Onları çok seviyordum.Annem beni görünce gülerek konuşmaya başladı."Kızım günaydın prensesim hadi gel ailecek kahvaltı edelim biz birazdan çıkacağız"dedi.Bende annem ve babama günaydın deyip kahvaltı masasına oturdum.
Ailemle çok güzel bir kahvaltı etmiştik.Şimdi ise onları yolcu ediyordum."Kızım bak kendine ve eve iyi bak sana her ay düzenli para göndereceğim eğer istersen arkadaşlarından birini eve çağıra bilir ve ya onlarda kalabilirsin"babam yine beni tembihliyordu.
"Tamam anne baba sizi özleyeceğim"dedim ve onlara sarıldım.En sonunda onlar gittiklerinde bende okul için hazırlandım ve kızlarla birlikte okula gittik.
Dersler her zaman ki gibi normal geçmişti.Öğle arasında kızlarla yemek yedikten sonra bahçeye çıktık.Kızlarla konuşup sohbet ediyorduk.Hemen sonrasındaysa bill ile tom görüş hizama girdi.Hemen gözlerimi kaçırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love/tom kaulitz
FanfictionLilly 3 tane arkadaşını ve ailesini çok seviyordu Tom ise ikizini ve diğer 2 yakın arkadaşını ailesine gelince durum biraz kritik belkide zamanında ailesinin bazı sırlarını keşfetmeseydi şuan durumlar daha iyi olabilirdi