Kaulitzler

240 19 8
                                    

Aşağıya indim ve kızların hepsi cips ve kolalarını almıştı tıkınıyorlardı.Rose beni gördüğü an sitem etmeye başladı "kızım nerde kaldın amk en sonunda seni beklemeyip aldık cips kolaları"deyip çok nazikce(!) içince bir tane lays bir tanede kutu kola olan poşeti bana verdi.Bende aldım(başka napıcaktın zaten aq☠)

"Kusura bakmayın kızlar çıkacakken annem apartmana yeni taşınan ailenin evine yardıma gideceğimizi söyledide
onunla biraz muhabete daldık"

"Bu arada harbi yeni aile taşınıyor apartmana". Diye Amy konuşmaya dahil oldu.Ardından Nina konuşmaya başladı "evet ya yanlış hatırlamıyorsam kaulitzlerdi sanırım".en sonunda Rose konuşmaya başladı

"Şu kaulitz soyadı bana çok tanıdık geliyor".Rose sanki beynimi okuyormuş gibi dediği şeyle Amy konuşmaya başladı "ya okulda kaulitz ikizleri var ya hani hatırladın mı garip çocuklar onlardan tanıdık gelmiştir"

Ne?Hani sabah çarpıştığım,sırada arka arkaya durduğum,rezil olduğum ve servisde onu kesip Ninadan kim olduğunu öğrendiğim çocuklar mı?Ben çok cahilim galiba çünki kızlar onları tanıyormuş gibi görünüyor.

"Hepiniz onları tanıyor musunuz?"."Aslında hayır sadece Amy ve Nina tanıyordu onları,geçen gün biz kafeye gittiğimizde sen gelememiştin o gün onları gittiğimiz kafede gördük Amy ile Nina onlar hakkında konuşmaya başlayınca bende kim olduklarını öğrendim sen tanımıyor musun?"

"Aslında hayır bugün okulda tom denilen çocuğa çarptım,sonra servistede görünce şaşırdım,ninada kim olduklarından bahsetti.Ama Nina ve Amy siz nerden biliyorsunuz?"

Amy söze atıldı "Geçen sene ninanın bir arkadaşı vardı ya hani nixie bi de kuzeni vardı emma onlar tom ve bill ile sevgiliydiler sonra bilinmeyen sebepden ayrıldılar nina ile de nixie arkadaş olduğu için biliyor bende emma ile arkadaştım bi aralar"

"Tabi sen okulla ilgilenmediğin için bilmezsin" dedi Nina.Aslında haklıydı sosyal ortamlarla pek ilgim yoktu sanırım biraz daha sosyalleşemem gerek

Kızlarla biraz daha konuştuktan sonra eve çıktım ve uyudum pek birşey yapmamıştım ama yinede ben hep yorgunum."Kızım hadi geç kalacağız" annemin sesiyle güzellik uykumda uyandığımda anneme seslendim "Tamam anne geliyorum"

Demin kızlarla buluştuğumdaki kıyafetler üzerimdeydi bu yüzden bu kıyafetlerle gidebilirdim.Göz altı morluklarım için kapatıcı sürdüm ve saçımı taradığımda hazırdım.

"Geldim anne." diyerek annemin yanına ilerlediğimde annem zaten çoktan hazırdı."tamam kızım hadi çıkalım"
Annemle birlikte çıktık ve bizim katımızdaki başka bir kolidora girdik demek aynı katdaydık.'Kaulitzlerin'evine vardığımızda annem zile bastı ve beklemeye başladık.

Kapıyı tatlı bir kadın açtığında annem samimi bir gülümsemeyle konuşmaya başladı "Merhaba ben sizin komşunuzum yeni taşındığınızı duydum belki yardım ederim diye geldim ismim Bianca sizde bayan Simone olmalısınız"

"Ta kendisiyim tanıştığımıza memnun oldum Bianca hanım aslında biraz yardıma ihtiyacımız vardı geldiğiniz iyi oldu" diyerek adının Simone olduğunu öğrendiğim kadında anneme samimi bir şekilde gülümsedi.Daha sonra bana bakmaya başladı.Kadının bana olan bakışlarını farkettiğimde bende kendimi tanıttım.

Daha sonrasında içeriye geçtik evleri güzel ve genişdi lüksdü ayrıca."Şu an evde tekim oğullarım ve kocam bir kaç eksik şeyi almaya gitti onlar da gelsin iş birliği ile yerleşiriz bu gün artık bu arada yardıma geldiğiniz için çok teşekkür ederim"

"Biz teşekkür ederiz herkes benim yerimde olsa böyle yapardı".Annem gülerek konuştuğund bayan Simone konuşmaya başladı "yok canım sabahtan beri herşeyi biz yapıyoruz karşı komşumuz bile gelmedi yardıma, bi tek sizsiniz" Annem bayan Simone'ın dediği şey ile güldü ve onlar derin bir sohbete daldılar.

Bir süre sonra kapı çaldı ve bayan Simone kapıyı açmaya gitti konuşmalardan anladığım kadarıyla kocası ve oğulları gelmişti.

Bayan simone ve ardında kocası içeri geçtiğinde gözlerime inanamadım çünki sabah ki çocuklar burdaydı Allahım bunlar neden hep karşıma çıkıyor."İşte bunlar benim bahsettiğim kocam Jörg ve ikiz oğullarım Tom ve Bill hayatım bunlar bizim komşularımız yardım için gelmişler bayan Bianca ve kızı lilly"

"Öylemi?Ne iyi memnun oldum yardıma geldiğiniz için teşekkürler"Tanışdıktan sonra annem ve bayan Simone birlikte evi düzenlemeye başladılar Bay Jörg ise gitmeden önce bill ve tom ile birlikte onların odasına gitmemi ve tanışıp kaynaşmamız gerektiğini söyleyip yanımızdan ayrıldı.

Şimdi ise sabahtan beri karşıma çıkan iki garip ikizin odasındaydım.Garip ve rahatsız hissediyordum.Tom hiç konuşmuyordu ve odasını nasıl dizayn etsin diye düşünüyordu Bill, ise benim gibi garip hissediyordu büyük ihtimal.

"Ee napıyorsunuz?heyecanlımısınız yeni bir yere taşındığınız için?" Diye bir soru yöneltdim çünki bu sessizlik canımı sıkıyordu.Tom sessiz kaldı Bill ise konuşmaya başladı "aslında çokta heyecanlı değiliz sık sık taşınırız ama sanırım bu son olacak çünki ailem yıllardır çalıştıkları şirketin ceo ve müdürü oldular kısa bir süre önce"

"Hmm iyiymiş bugün sizi okulda gördüm aynı okulda okuyoruz galiba sık-sık karşılaşacağız anlaşılan" Tom hâlâ konuşmaya katılmamakta ısrarcıydı bir süre daha bill ile sohbet ettikten sonra annem çağırdığı için eve gitmek zorunda kaldım bill tatlı çocuktu aslında.

Eve geldikten sonra banyo yaptım ve yüzüme maske yaptım maskemi çıkarttıktan sonraysa bir kaç şey atıştırıp pjamalarımı giyinip uyudum yarın okul vardı.

                                                      𝒕𝒐𝒎
Lilly denilen kız ve annesi gittikten sonra bende biraz odamda takıldım.Lilly tatlı bir kıza benziyordu ayrıca Bill ilede iyi anlaşmışdılar eğer bugün serviste beni kesmeseydi konuşmaya bende dahil olabilirdim.Belkide düşündüğüm gibi biri değildir Bill ile sohbetlerine kulak misafiri oldum eğlenceli ve samimi bir kızdı ama bilemiyorum neyse.

Susadığımı hissettim ve mutfağa gidecekken annemle babamın konuşmalarını duydum ve gizlice onları dinlemeye başladım.Peki neden mi bunu yapıyordum?Çünki 3 sene bundan önce korkunç aile sırrımızı öğrendiğim için.

Ailem her zaman normal bir şirkette çalıştıkların söylerdi.3 yıl önce bill ile ailemizin mafyalıkla ilgili senetlerini bulmuşduk bir keresinde babamla annem bu konu hakkında tartışırken onların seslerini kayd etmiştim.

Neden mi?Çünki onlar yıllardır bir plan kuruyordular şirketlerinin ceosunu öldürüp onun yerine geçeceklerdi ve şirketin adını yükselticeklerdi bu şekilde ünlü olacaklardı ve büyüdüğümüzde bu pis pis işleri bize devretmek istiyorlardı.Kendileri şirketi normal bir şirket gibi gösterip bir çok 'hayırlı' işin altında pis pis işler yapacaklardı sonrasındaysa biz büyüdüğümüzde bu şirketi bize devredeceklerdi ve o güne kadar yaptıkları bütün bokları sanki biz yapmışız gibi göstereceklerdi.

Bunu neden yapıyorlardı bilmiyorum ama büyük ihtimal bir aile problemi yüzünden bizden intikam almak istiyorlardı.Bill ile ben ise onların bu işleri hakkında bulduğumuz bütün delilleri toplama kararı almıştık.

Üstümüze suç atıldığında beklemedikleri bir şey olacaktı..
Hemen cebimdeki ses kayıt cihazını çıkardım ve aktifleşdirdim."Jörg diyorum ki şu bayan Biancanın kızı Lilly ile bizim oğlanlardan birini yakınlaştıralım sonra onunda beynine gireriz o kızda onları arkasından bıçaklar tamamen mahvolurlar."

Ailemin neden Bill ve benim hayatımızı mahvetmeye çalışıyorlardı ki?Biz onlara ne yapmıştık?Bunları düşünürken bir anda annem konuşmaya başladı "biliyorsun o çocuklar ne senin ne de benim çocuğum eğer mila zamanında bur aptallık yapmasaydı şunlara katlanmayacaktık".Bu görüntüye daha fazla dayanamazdım ve hemen odama koştum.

Ne yani benim annem olarak tanıdığım kişi annem değilmiydi?Ya babam?Peki mila denilen kadın kimdi?Bir sürü bilmediğim şeyler vardı bunu öğrenmeliydim.Kafam çok karışıktı.Acaba bunlari Bill'e anlatsamıydım?Ama o lillyi çok sevmişti yakın arkadaş olabilirlerdi.Ama babamları duymuştum eger lilly ile bill yakın olursa babamlar bu karanlık planı bill üzerinden yürüteceklerdi.

Bill çok duygusal ve kolay bağlanan biriydi.Böyle bişey yaşamak onu çok üzerdi.Ama bunu şuan ona söyleyemezdim büyük ihtimal sorun çıkarır ve bütün planı mahvederdi.Sadece onu ve kendimi lillyden uzak tutmam gerek henüz ona hiç birşey söylemeyeceğim.

school love/tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin