"Hyunjin kendine gel amına koyim ya"
Hyunjin bir saattir yanımızda balık gibi çırpınıyordu.
Felix hoca Hyunjini öptükten sonra kendimizi eve nasıl attık hiçbir fikrim yok.
Hyunjin bir saat boyunca ilk öpücüğüm gitti diye ağlayıp bir saat sonra Felix beni seviyormuş diye diye ağladı. En sonunda Seungmin hyung dayanamayıp bir tane yapıştırdığında bir saat de bunun için ağladı.
"Olum Felix bana aşık mı şimdi. Nasıl yani öğretmen öğrencisine, Felix bana ben Felixe anam babama"
Seungmin hyung bağırınca hepimiz havaya sıçradık.
"Hyunjin ya sesini kesersin ya da hem seni hem de Felixi öldürür aynı mezara gömerim sizi"
Hyunjin ağlamamaya çalışıyordu. Beomgyu ise dayak yememek için Hyunjini susturmaya çalışıyordu.
Seungmin hyung hepimizi ayağa kaldırıp bağırdı.
"Herkes odasına kimseyi görmek istemiyorum burada Changbin sen de yatakta köfte yeme çarpılacaksın!"
Herkes odalarına dağılırken hepimiz çok iyi biliyorduk ki ya benim odamda toplanıcaz sonra seungmin hyung da bizi basıcak iki dayak yiyip tekrar sohbet edicez ya da herkes üşenecek gruptan konuşucaz
Odama geçip kendimi yatağa attım. Ne gündü lan öyle
Felix hoca Hyunjini öpüp gittikten sonra Minho ile ufak bir bakışma yaşadım.
Bana bakışları farklıydı. Nefretle bakmıyordu. Ama beni sevmediği de belliydi.
Soobin hoca Yeonjunun yanına gidip bağırması ise çok farklı bir olay.
Bana deli de bunları görmedim ben yalan diye bağırıyordu. Yeonjun ise siz deli değilsiniz deyince ağlamaya başladı.
Haechan hoca arkadan hocam size bi gözlükçüye gitme programı yapayım diye bağırınca Soobin hoca iyice delirmişti...
Bu arada hâlâ Marktan haber yoktu. Bu yüzden gruba yazdım.
Gotu rahat durmayanlar dernegi
Jisung:
Ya bir sey dicem
Mark hala yokYeonjun:
Harbiden
Öldü mü kaldı mı bu çocuk
Nasıl ulaşıcazSeungmin:
Hep gittiği bir yer var mı ki
Ya da belki sınıftan biriyledirJisung:
Bekleyin ben yazayimÖğretmen Öğrenci
GrubuJisung:
Son 24 saatte Mark ile görüşenler bana dönebilir mi lütfenRehberci Haechan:
Bir problem mi var JisungJisung:
Marktan haber alamıyoruz da
En son görüşenler haberdar ederse sevinirizRehberci Haechan:
Bir haber alirsaniz bana da söyleyin olur muJisung:
Peki hocam&
Telefonumu yatağa atıp ayağa kalktım. Duşa girmek istiyorum.
Havlumu alıp alt kattaki banyoya girdim.
Girmem ile çığlık atmam bir oldu.