"Allahıma kitabıma boğarım seni Beomgyu"
Kai yalandan Beomgyunun boynunu tutup sağa sola sallarken Beomgyu bağırdı.
"Amını siktiğim loldeyim lolde! Yenildim"
Bütün herkes bizim odada toplanmıştık. Nereye gideceğimize karar vermek için tartışırken herkes ayrı sohbetlere daldı.
Elimi masaya vurup dikkatleri üstüme topladım.
"Ne yavşak adamlarsınız ya! Beş dakika adam akıllı durun"
Bağırınca Beomgyu telefonu götüne soktu. Biliyor biraz daha sinirlenirsem bu masaya vurduğum yumruğu kafasına geçireceğim.
Yatağın üzerinde çapkın gülüşüyle beni izleyen sevgilime gözlerim kaydı.
Olmaz şu an değil. Tam otoriteyi sağlamışken kendimi kaybedemem.
"Söyleyin nereye gideceğiz"
Bu sefer Taehyun hoca bıkmış bir ses tonuyla konuştu.
Seungmin hyung "Merkeze gidelim bence. Hem gezmiş oluruz" deyince Chan hyung "çok haklı" dedi.
"Şuna bak pavyona gidelim dese yine destek verecekti."
Beomgyu Chan hyunga göndermeli konuşurken Chan hyung elinin tersini gösterdi.
"Tamam o zaman gidelim böyle it sürüsü gibi"
Hyunjin konuşunca Yeonjun gülüp "böyle bir ekip gören döner bir daha bakar. Belki bir koca bulursun Hyunjin" dedi.
Yeonjun Felixi kızdırınca Kai ve Beomgyu ikilisi gülerek tokalaştı.
"Bana bak Yeonjun senin saçını başını yolar eline veririm! Benim çirkef halimi daha görmediniz! Paramparça ederim sizi" diyip cırladı.
Kai gülme krizine girmiş gibi duruyordu. En sonunda gülmesini durdurup "daha çirkefleşmemiş hali buysa vah başımıza" dedi.
"Lan! Sevgilim ile uğraşmayın elinizi kırar götünüze montelerim"
Hyunjin konuşunca Mark "aman be yemedik sevgilini" dedi.
Haechan hoca anında "yeme zaten" deyince Mark "tövbe estağfurullah" dedi.
"Ayrıca sen kendine koca bul sap Yeonjun. Benim kocam var!"
Hyunjin dalga geçer gibi konuşunca Yeonjunun yüzü düştü. Ne gerizekalı arkadaşlarım var ya. Üzdü Yeonjunu
"Sevgilin olunca beyin hücrelerin sike döndü herhalde Hyunjin."
Yeonjun gayet ciddi bir şekilde konuşunca bu işin boku çıkmaya başladığını hisdettim.
Beomgyu hızlıca ayağa kalkıp Yeonjunun yanaklarından şapur şupur öpüp "ben Yeonjunun kocasıyım başkasına gerek yok" dedi.
Bu sefer de Soobin hoca bozulmuştu. Taehyun hoca da Soobin hocanın omuzuna kolunu atıp "madem beni aldatıyorsun ben de Soobin ile çıkarım. Mis gibi çocuk" dedi.
Beomgyunun ortamı değiştirmeye çalıştığı o kadar belliydi ki. Taehyun hocaya bakıp sadece gülümsedi.
Kesinlikle olay büyümesin diye susuyordu. Taehyun hoca direkt kolunu indirip önünde birleştirdi.
"Hem saplık sultanlıktır. Kim demiş saplar mutlu olmaz diye! Saplar da vardır!"
Kai elini yumruk yapıp havaya kaldırıp bağırınca Mark kafasına vurup bağırdı.