"Oh be Yeonjunu da everdik"
Beomgyu konuşunca Kai göz devirip "sanki aralarında bir şey yoktu. Baya belliydi birbirlerinden hoşlandıkları" dedi
"Sussana sen bi" Yeonjun kaiye cırlayınca Kai kendini yere atıp "yeter kimse beni sevmiyor" diye bağırmaya başladı.
"Kanka ben seviyorum öyle deme"
Beomgyu dudağını büzüp konuşunca Kai "sağol amına koyim" dedi.
Bunlar ile yaşamak ormanda vahşi hayvanlar ile bir gün geçirmek gibiydi.
Changbin elindeki köfte ekmeği yerken "kimyacı Soobini de ayı olarak gördük ya daha ne olsun" dedi.
"Lan bana bak seni ayı yapar oynatırım Changbin!"
Soobin bağırınca Changbin kahkaha atıp "ayılar konuşabiliyormuş" dedi.
Biz Changbine gülerken Seungmin hyung "bir olay daha yaşansaydı evi terk edecektim" dedi
Kai uzandığı yerde yine çırpınmaya başlayıp "Bakamayacaksan doğurmasaydın" demeye başladı.
"Gerizekalı bu çocuk ha cidden"
Yeonjun konuşup Kaiye tekme atınca Chan hyung "benim eve geçmem gerekiyor" deyip ayağa kalktı.
"Al işte babam da beni terk ediyor!"
Kai yine bağırınca Changbin Kainin ağzına köfte ekmek tıkıp susturdu.
"Ben de kalkayım artık malum okul yaklaşıyor. İşler başladı" Taehyun hoca da ayağa kalkınca Beomgyu dudaklarını büzüp "sonra gitsen olmaz mı?" Dedi.
"Olmaz çünkü senin gibi yaramaz öğrenciler yüzünden okula çağırılıyoruz"
"Of ya git Taehyun!"
Beomgyu kalkıp odasına gidince Minho yanağıma öpücük bırakıp "hepimiz gidelim" dedi
"Off siz kapıda bekleyin. Ben Beomgyuyu göreyim kızar bana" Taehyun yukarı çıkarken konuşunca biz bizimkileri yolladık.
Sonra da Beomgyu Taehyun ile inip onu uğurladı.
"Okul açılıyormuş bak sen şuna ben okumayacağım ki"
Beomgyu konuşunca Seungmin bağırıp "ağzına tükürürüm Beomgyu. Ne demek okumayacam" dedi.
"Hyung sana da şaka yapılmıyor ya. Şaka yaptık. Orospuluk ve eskort eğitmeni olucam inşallah"
Seungmin hyung Beomgyuya bir tane çarpınca Kai "ben de kara büyü ve ritüel teknikleri öğrenmek istiyorum. Umarım dini bir tarikat tarafından kaçırılırım" dedi.
"Bir tek benim mi hayalim normal lan?" Hyunjin konuşunca Yeonjun "senin hayalin ne ki?" Dedi
"Her zaman minibüs şoförü olmak istemişimdir. Çok ilginç bir meslek değil mi?"
Changbin ve Mark Hyunjine gülüp dalga geçerken Hyunjin "Ne var orospular sanki sizin hayalleriniz ne?" Diye bağırdı.
"Ben bomba imha uzmanı olucam" Mark konuşunca "cidden çok iddialı bir meslek bulmuşsun" dedim.
"Ben de maymun eğitmeni olmak istiyorum"
Beomgyu konuşunca Yeonjun "onlar seni eğitir vahşi" dedi. Ve birbirlerine girdiler.
Cidden bunkarla hangi kafayla yaşamaya karar vermişim çok merak ediyorum.
&