"Mark! Şuna yardım et. Bavulu tek başına götüremiyo"
Seungmin hyung Mark'a bağırınca çaresizce bavulu çekmeye çalışan Beomgyuya yardım etmeye gitti. O da merdivenden çıkaramayınca Changbin tek eliyle kaldırıp götürdü
"Lan kaç kilo bavuldu o!" Beomgyu bağırarak kendini yere attı.
"Hadi kalk lan gidecez" Yeonjun kumuşup Beomgyuyu kollarından tutup kaldırdı.
Hep beraber adını bilmediğim bir yere gidiyoruz şu an. Ne sikimse bizimkiler çok güzel diyo ama benim coğrafyam kötü. Yani parası da biraz götümüzde patladı gibi bir şey oldu ama neyseki öğretmen sevgililerimiz var. Onlarda orada toplanıp gelecek
Yıllardır garajda sürülmeyi bekleyen ama kimsenin yaşı yetmediği için ayrıca Changbinin babasından korkup elini süremediği arabaları kullanma zamanı geldi. Changbinin babası bırakmıştı. Zengin herif işte. Bir arabayı Hyunjin diğer arabayı Changbin kullanacak.
Beomgyu, ben, Hyunjin ve Yeonjun bir arabada Changbin, Mark , Kai ve seungmin hyung bir arabaya binmiştik.
Tabi Hyunjin başta beni Beomgyu ile aynı arabaya vermeyin uçuruma sürerim diye tehtit etmişti ama Beomgyu bizdeydi.
Hyunjin Beomgyu yolda durmayacak bunu bildiğimiz için Yeonjunu öne oturttum. Yeonjun da Beomgyu ile kudurursa iyi şeyler olmaz.
Beomgyu arkaya oturur oturmaz ayakkabılarını çıkarınca Yeonjun bağırdı.
"Giy lan ayakkabılarını! Kokunu çekemeyiz bir saat"
"Ne kokusu be! Saffet misin nesin ayaklarım ile uğraşıyo ya!"
Öndeki araba çalışınca Hyunjin uyarır gibi konuştu.
"Bakın yola çıkıcaz bağırmayın kafam karışmasın"
Kimse korkudan ses çıkarmayınca yola çıktık. Ama işte bi sorun mutlu muyum?
Yani mutlu olmamam için sebep yok ama mutsuz olasım geliyo napim.
"Jisung yol ne kadar sürecek" Bacaklarını bacağımın üstüne uzatıp uzanmış Beomgyu konuşunca nefes verip "sekiz saat" dedim
"Yuh! Sekiz saat ne? Mekkeye mi gidiyoruz sanki."
"Sus Beomgyu arabayı sen kullanmaycaksın"
Yeonjun önden cırlayınca Beomgyu dil çıkardı. Neyseki Yeonjun görmedi. Bir saat birbirlerini yerlerdi.
"Ben sevgilimi özledim acaba nerede?
Beomgyu konuşunca Yeonjun "Bagaja atmışlardır" dedi.
"Ha ha ve ha piç Yeonjun. Daha sevgilisi yok sevgilime laf atıyo"
Belli ki Beomgyu ile Yeonjunun aptal sataşmalarını dinleyeceğiz.
"İstesem sevgilim olurdu enayi Beomgyu"
"Jisung üç deyince aşağı atla ben de atlayacağım bunlar da uçurumdan düşsün" Hyunjin konuşunca ikisi de susmuştu.
"Aha hocalar yazmış" Beomgyu bağırınca ben de telefonu açtım.
Öğretmen Öğrenci
GrubuMinhom:
NeredesinizJisung:
YoldayizzBeomgyu:
İki z mi
ÖğkJisung:
Elimin tersindesinTaehyun:
Siz aynı arabada mısınız