19

1.2K 127 187
                                    

"Baştan anlat yoksa gidicem ben"

Yeonjun konuşunca Beomgyu kafasını sallayıp "ben gidicem zaten de konuşmasını bekliyorum" dedi.

"Artık anlatır mısın?" Kai konuşunca Hyunjin sesli bir şekilde nefes verdi.

Hepsini zar zor toplayıp bir kafeye sokmuştum. Yoksa kimse barışmaz ömür billah konuşmazlardı.

"Amerikadan çağırmışlardı biliyorsunuz. Kabul etmedim kimseye de söylemedim. Annemler öğrenmiş. Amerika fırsatı bir daha bulamazmışım falan deyip beni yollamak istediler. Gitmek istemediğimi söyleyince burada okumama izin vermeyeceklerini söylediler. Babam ile son on altı yıldır görüşmüyorum. Annem de arada arıyor işte anlayacağınız gitmezsem burnumuzdan getiriler."

Hyunjin konuşunca Kai kafasına vurdu. "Ne yani bunun için mi bizim ağzımıza sıçtın"

"Evet bunun için yoksa sizi bırakamam tamam mı?"

"Ben peki?"

Felix konuşunca ona döndük. İşte bu daha kötüydü. Gözleri dolmuş ve hayal kırıklığı ile bakıyordu.

"Sana söylemeyi bir türlü beceremedim. Yapamadım"

"Ne güzel ya Hyunjin! Hiç mi söylemeyecektin peki. Gidince mi haber verecektin"

"Haklısınız ama beni de anlayın. Gitmek zorundayım diyorum."

Hyunjin elini saçına attı.

"Hayır gitmek zorunda değilsin. Reşitsin sen Hyunjin. Kimse zorla bir şey yaptıramaz sana" Minho konuşunca ben de "haklı en başından bize söyleseydin bir yolunu bulurduk" dedim.

"Jisung ben ailemden bıktım tamam mı beni rahat bırakmazlar. Burnumdan getirirler"

"Ne için amına koyim. Zaten görüşmüyorsun nerede okursan oku onlara ne!"

Beomgyu bağırınca Yeonjun "yavaş amına koyim atacaklar şimdi bizi" dedi.

"Öyle dedim zaten. Tek sıkıntıları para gideyim beni bir daha görmesinler rahatlasınlar diye"

"Sikmişim paralarını biz ne güne duruyoruz Hyunjin!"

Felix konuşunca Yeonjun bacaklarına vurup saçlarını yolmaya başladı ve "Vallah atacaklar şimdi" dedi

"Off kafam karıştı ne yapayım bilemedim"

"Ben gidiyorum ya"

Felix ayağa kalkınca hepimiz ayağa kalktık. Olmaz böyle Hyunjin hızlca ayağa kalkıp kolunu tuttu.

"Özür dilerim söylemem gerekirdi.

"Özür dileyince bitti öyle mi Hyunjin"

Felixin sesi baya yükselmişti. Ama haksız da sayılmaz.

Yeonjun yüzünü kapatıp "bizi atmazlarsa Beomgyu götümü siksin" dedi.

"Umarım atmazlar"  Beomgyu konuşunca Taehyun ile bakıştılar Beomgyu "şaka şaka" deyince önüne döndüler.

"Otur biraz konuşalım söz sonra istediğini söyle"

Felix yerine oturunca Kai telefonu açıp "gruba yazmışlar yerimizi soruyorlar. Olayı anlatmayacaksınız herhalde" deyince Beomgyu "yok yok tatları kaçmasın kime bir şey söylemesin" dedi.

Enayi gibi herkes telefonu açtı yine. Hyunjinin ailesinden bu kadar korkmasının bir kaç sebebi aklıma geliyor ama eninde sonunda bulucam

Öğretmen Öğrenci
Grubu

Hocana da aşık olmazsın beHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin