25

1K 98 314
                                    

"Bu yalan haberi kim söyledi?"

Changbin sinirlenmemeye çalışıyordu belli ki ama çok durmaz böyle

"Yalan mı değil mi bilemem. Öğretmen odasında konuşuyorlarken duymuşlar"

Niki sıçtı sıvadı şu an

Changbin bir hışımla eşyalarını toplayıp çıkınca arkasından yetişmek için bütün eşyalarımı çantaya tıktım.

Diğerleri de öyle yapmıştı.

"Changbin beklesene!"

Mark bağırdı ama tövbe ki duyduysa

"Changbin! Dur hay babanın ağzına"

Aptal Yeonjun ya sanki Changbin şu an bizi dinleyip de duracak

Ama eşek gibi arkasından koşmak da bir rezil hissettirdi. Okuldan çıktık parkın oralara gelince Beomgyu Changbinin üstüne atlayıp durdurdu.

"Beomgyu sakat mısın!"

"Sensin sakat özürlü Changbin! Sanki mekkeli müşrikler peşliyo hale bak!"

Sonunda durabildik. Yeonjun ile kendimizi yere atıp birbirimize yaslandık.

"Bir dur konuşalım Changbin niye koşturdun hepimizi"

Kai konuşunca Changbin " Konuşacak ne var ki her şey yalanmış" dedi.

"Senin Jeonginden ne farkın var o zaman?"

Seungmin konuşunca Beomgyu "ne alaka amına koyim şu an" dedi.

"O da Changbini dinlemedi. Belki bilmediğimiz şeyler vardır. Yanlış bilgidir belki de"

"İşte tam bu yüzden ben de onu dinlemeyeceğim Seungmin. Çünkü o da beni dinlemedi"


"Anne bak gayler!"



Parktaki küçük bir çocuk Yeonjun ve beni gösterince annesi "utanmıyor munuz parkın karşısında bu iğrenç şeyleri yapmaya" dedi.

Bir bu eksikti amına koyim


"Yanlış anladınız biz arkadaşız sadece"


Yeonjun konuşunca kadın tekrar bağırdı.

"Arkadaş olabilirsiniz ama çocuğum öyle anladı ne olacak şimdi?"



Seungmin devreye girdi. Ortalık alev alacak.

Yeonjun ve ben de ayağa kalkmıştık.

"O zaman bu yaştaki çocuğun böyle şeyleri nasıl öğrendiğini siz düşünün. İyi bir ebeveyn olun ve çocuğunuzu kötü dediğiniz şeylerden koruyun"


Seungmin yürüyünce peşinden gittik. Kadın hâlâ arkadan cırlayo ama daha önemli meselelerimiz var


"Anne bizi bırakmazsın değil mi?"

Kai Seungminin kolunu tutmuş yalvaran gözlerle bakarken Seungmin "ne bırakması hiç bırakır mıyım seni" dedi.


"Biliyorum işte en iyi anne sensin"

Kai Seungmini annesi sanıyor yakında Haechan hocaya göstericez ama şu anlık reddediyor.


"Ben bir yerlere gidiyorum kafa dağıtmam gerek"




Changbin gidecekken Seungmin kolundan tutup bize baktı.


"Sadece bir bardak herkese alırım"



Hocana da aşık olmazsın beHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin