"Beomgyu kendine gel artık vallahi dövücem seni"
Beomgyu yatağın üzerinde çırpınırken bağırıyordu. "Allah o garsonun belasını versin!"
Aşırı zor bir gün geçirdik. Gittiğimiz yer malum işi yapmak için gidilen bir yermiş.
Bunları birbirinden ayırana kadar o kadar kötü anlar yaşadım ki
"Hâlâ midem bulanıyor" Yeonjun konuşunca Seungmin hyung "Soobin ile birbirinizi ayakta götürdünüz. Bir an hamile kalacaksın diye korktum" dedi.
Yeonjun çığlık atıp "hatırlatma zaten kendimde değilim" deyince Kai "en zor anları ben yaşadım sesinizi kesin" dedi.
"Off Haechana aşık oldum" Mark konuşunca Seungmin hyung "olmadıysan da bu saatten sonra ol. Ayakta sex yaptınız" dedi.
"Hyung! Ne diyosun ya" Mark bağırınca Hyunjin kafasına vurup "boğarım seni sinirlerim bozuk sus" dedi.
Beomgyu bir saattir kendisini boğmayı denediği yastığı Hyunjine fırlatıp " kanka kusura bakma da Felixin inlemesinden kendimize gelemedik" dedi.
"Beomgyu ağzını yüzünü sikerim senin!" Hyunjin bağırınca Beomgyu yalandan tükürüp "bu hâlâ azdırıcının etkisinden çıkamamış" dedi.
Ben ise bunları ayırmaya çalışırken Minho ile uğraşıyordum. Sürekli keşke bizde içseydik deyip yalandan ağlıyordu.
"Of ben bir daha Taehyunun yüzüne bakamam kesin ayrılmalıyım" Beomgyu konuşunca Yeonjun yine çığlık atıp "ya o senin sevgilindi bari. Ben Soobin ile öpüştüm!" Diye bağırdı.
Başımı tutup yatağa uzandım. Ne iğrenç bir gündü.
Beomgyu birden gülmeye başlayınca ona döndük.
Saçlarını toplayıp "o değilde herkes lavaboda birbirini götürürken garsonun içeri girip prezervatif lazım mı diye bağırmasını unutamıyorum" dedi
İstemeden ben de güldüm. Cidden çok değişik bir andı
"Ben eve dönmek istiyorum cidden" Yeonjun konuşunca Hyunjin "ben de beni de gönderin" dedi.
"Sizin gibi azgınlar yüzünden ben de dönmek istiyorum" Seungmin hyung elini nah yapıp herkese sallayıp konuştuktan sonra bağırdım.
"Götünüzü tutamadınız tabi!"
Beomgyu da benim gibi yatağa uzanıp "kanka öyle bir andı ki ne yaptıysan elinde değil. Çüküm patlayacak gibi hissettim. Yapmasaydık sonum olabilirdi. En azından küçük Beomgyunun sonu olurdu" deyince herkes güldü.
"Gözünüz aydın götten verdiniz" Seungmin hyung konuşunca Hyunjin "yo ben aldım" dedi.
İçeri giren Changbin ile hepimiz çeşit çeşit sesler çıkarmaya başladık.
Hocaları her zamanki gibi başka bir odaya postalamıştık.
Changbin otururken "anırmayın andavallar" diye bağırıyordu.
Changbin Jeongin rahatsız olur diye uzağa gitmiş ve dayanmıştı. Ama Jeongin bunun dudaklarına yapışınca en son bunları ayırabildim. Götleri durmuyo ki
"Ulan Jeongini siktin ayakta pis herif"
Beomgyu konuşunca Changbin okkalı bir nah çekip "babayı" dedi. Daha sonra da saçlarını düzeltip "ben rahatsız olmasın diye uzağa gittim. O beni öptü ne yapsaydım" deyince Kai çığlık atar gibi konuştu
"Ya orospu çocukları! Az kalsın garsonu sikecektim. Ne kadar zor anlar yaşadım haberiniz var mı? Siz götünüzü rahatlattınız babannemin kırmızı dolmalık biberlerine döndüm!"