"Beomgyu kendine gelir misin artık?"
Kai bağırınca Beomgyu daha da ağlayıp "benim Taehyunum bana küfür etmezdi. Kesin başkası var beni sevmiyor" dedi.
"En başından hataydı zaten öğretmenlerimiz olarak kalacaklardı. Bir süre bekleyip mesleğe geçince açılsaydık"
Hyunjin Mark gözünü silip "amına koyayım ilk Felix seni öptü onların da suçu var" dedi.
"Mark haklısın da mal mısın niye ağlıyorsun?"
Hyunjin bağırıp Mark'ın kafasına vurunca Changbin "bizimle nasıl konuştular. Kendilerini bir bok sanıyorlar" dedi.
"Soobin değişti mi yoksa başta onu tanıyamadım mı bilmiyorum"
Yeonjun konuşup Kaiye yaslanınca Seungmin "biraz düşünün kendinize zaman ayırın" dedi.
"Felix de bir değişti. Hayır yani hiç mi güvenmiyorsun da laf ediyorsun. Bak kıskanabilir benim de onu öğrencilerden kıskandığım zamanlar oldu. Ama hiçbir zaman aldatma iması yapmadım"
Hyunjin konuşup ayağa kalktı "Ben geliyorum"
"Nereye lan!"
Yeonjun arkasından bağırınca "işim var geliyorum" dedi.
Kai de Beomgyunun ağlamasına dayanamayıp yukarı çıkardı.
Keyif falan kalmadı sikti bıraktılar.
Ben de odama çıkıp yatağıma geçtim. Çok yoruldum bugün
Normalde eve geldiğimizde hep beraber biraz daha çalışırdık ama şu anda kimsenin çalışacak hali yok.
Çok sağlıksız bir ilişkim vardı.
Beni kıskanabilir ben de onu kıskanabilirim bu çok doğal
Ama bana aldatma imalarında bulunup kötü laflar ediyorsa bu bana güvenmediğini gösterir.
Ve ben de güvensiz bir ilişkiye devam etmem
Biraz uyuyup dinlenmem gerek sanırım
&
"Geç kaldık! Hyunjin nerede ders başlayacak"
Seungmin baiırınca Hyunjinin yularıdan sesi duyuldu.
Aşağı indiğinde ise hepimiz göt gibi kalmıştık.
"Noldu lan sana?"
Yeonjun konuşunca Hyunjin "yakışmış mı?" Dedi.
Saçlarını geri kırmızı yapmış
"Bir zamanlar Felix bana yakışmadığını söylediği için siyaha çevirmiştim. Düşündüm de düşünceleri gereksizmiş zaten"
Hyunjin de kırılmış al işte
"Hadi gidelim bu konuyu daha sonra konuşucaz. Bir de okul sonrası kimyacıya gidicez unutmayın"
Seungmin konuşup evden çıkınca peşinden çıktık.
Hyunjine yolda nasıl olduğunu sormaya fırsatım bile olmadı. Diğerleri ile de konuşamadım.
Koşmaktan götümden ter aktı
Ama yetiştik
"Gençler yetiştiniz endişelenmeyin"
Yeni matematikçi kapıda bize bakıp gülümserken Yeonjun kendini yere atıp "okul niye bu kadar erken başlıyor ki" dedi.
"Kalk bakalım Yeonjun böyle küçük şeylerde pes etmek yok"