III.rész

268 16 1
                                    

...Újra együtt...

Már eltelt 1 hét azóta hogy elkezdtem az egyetemi életet. Semmiről se maradtatok le nyugi. Ismerkedtem a sulival és a tanárokkal. Ezen kivel semmi érdekes nem történt velem. De most már úgy éreztem muszáj vagyok élet jelet adni magamról. Szóval kezdődjön a nap. Alexával (megengedte hogy így hívjam) kialakítottunk egy rendszert ha egy időben van óránk. A bent töltött időnk max fél óra lehet, ha valamelyikünk túl lép az a személy hívja meg egésznap a másikat. Jaaa, basszus elfelejtettem megemlíteni hogy lett munkám is. Pincérnő vagyok az egyik vendéglőbe. Kis aranyos csendes hely és a főnököm is egy tündéri ember. Tudom, tudom megint elkalandoztam. Szóval a fürdőben töltési idő mellet abban is megegyeztünk hogy felváltva visszük a szemetet és takarítunk.

-Elkészültem mehetünk!-jött ki a fürdőből az emlegetett szamár. Rajta egy csinos virágos ruha volt egy telitalpú cipővel. Rajtam pedig egy fekete pörgős szoknya és egy sima csipkés top, egy egyszerű magassarkú szandával. Ősz közepe ellenére még kifejezetten meleg van. -Csodásan nézünk ki! Szóval a napunknak is annak kell lennie!-áá igen ha valamire rájöttem ebben az egy hétben akkor azaz hogy Alexa a legpozitívabb ember akivel valaha találkoztam de roppant realista meglátása van a dolgokkal szembe. Ami fogalmam sincs hogy lehet egyben de neki sikerül.

Az egyetem felé tartva 4 motoros ment el mellettünk, azaz J és a bandája. A furcsa találkozásunk óta nem is láttam. Furcsa! Mármint nagy az egyetem de akkor is különös. Alexa csak behúzott az egyetem épületben ahol óránk lesz. Elfoglaltunk egy jónak tűnő helyet és vártuk hogy elkezdődjön az óra. Már javában folyt amikor is nem várt vendégek jöttek be az ajtón az igazgató és J személyében. Oda léptek a tanári asztalhoz majd beszélgetni kezdtek. A tanárunk a kocsikba lévő bólogató kutyára emlékeztetett. Az igazgató meg csak mondta a magáét, de ez mind eltörpült a jégkék szem mellett mely engem vizslatott. Miután észre vette hogy én is őt nézem csábos mosolyt villantott majd rám kacsintott. Szemforgatással válaszoltam. Az igazgató és a tanárnő beszélgetésre figyeltem újra. Am egy váratlan fordulat megszakítsa figyelmemet, valaki leült a bal oldalamra, ami nem lenne nagy cucc ám ez a személy a kezét Én székemre tette és a hátamat simogatja.

-Bocsi biztos széket tévesztettél . A rajongó klubod 3 sorral fentebb van.-mutattam az említettekre akik rám nagyon csúnyán néztek, egész addig még J oda nem nézet utána már "csábosan" néztek.

-Neked is csodás napot Bambi-súgta a fülembe. Majd ahogy az igazgató befejezte a beszélgetést, intett J- nek aki széket feltűnően kitolta majd mentek is dolgokra.

-Szerinted mit akarhattak?-szólalt meg hirtelen Alexa a fülem mellet. Nekem majd nem sikerül nem csak a székemből de kis híján a bőrömből is kiugrani.

-Te jó ég! Legközelebb csengess mielőtt a fülem mellet szólalsz meg, miközben én más fele figyelek.-magyaráztam drága barátnőmnek. Aki már nagyban a telefonjára figyelt,sűrű üzenet írásba merülve.
Az óráink gyorsan elteltek és nem láttuk J-t az egyetemen.
Miután elteltek az órák, gyorsan felrohantam a koli szobámba ahol leraktam a cuccaim és mentem is dolgozni.
Az út felét megtettem mikor egy ismerős fekete motor haladt el mellettem.Hál istenek nem ismert fel. Hittem én naivan ugyan is körülbelül egy 5 perc múlva újra jött, ám most lassított majd végül a motor elállta az utamat.

-Merre mész Bambi? Nagyon szívesen elviszlek!-közölte J miután levette a bukó sisakot.

—Neked is szia! Pont arra amerre te nem.-mondtam majd megpróbáltam kikerülni. Csak hogy Ő megint elém jött a motorjával.

-Nyugi Bambi! Csak nem akarom hogy egyedüli mászkálj! Nem mellesleg szívességre van szükségem..

Sziasztok! A következő 2 hetem sűrű lesz ezért, ma rakom fel a részt! Amint tudok rakok fel! De lehet jövő héten nem lesz! Ne haragudjatok! Véleményeket most is szívesen fogadok
Puszika nektek ❣️😘

A sors keze Where stories live. Discover now