VIII. Rész

282 12 0
                                    


1 hónap telt el azóta mióta utoljára meséltem nektek. Semmi Juj de nagy dolog nem történt talán csak annyi hogy sikeresen bele szeretem Jim-be. Meg tudtunk egymásról nagyon sok dolgot. Én mindennap emlékezettem magam hogy ez csak egy megállapodás. Am a mai napon Ő emlékeztet rá nem túl finoman és kedvesen de célba ért az üzenete egyenesen a szívembe. Na de kezdjük az elején. A suliban már végeztünk, így a kollégium előtt ült a kocsiba , mikor is közölte hogy lesz egy box meccse amin szeretné ha megjelennék...

-Nem fogom végig nézni ahogy szarrá vernek  vagy éppen te versz valakit szarrá!-félre értés ne essék itt már kiabáltunk egymással.

-Ugyan már ez egy ilyen sport és néztél már velem küzdő meccset, mi a különbség?

-Mondjuk az hogy ott nem kell érted aggódnom.

-Miért aggódnál értem ?

-Mert a barátnőd vagyok!

-Az ál barátnőm vagy csak meg játszuk ezt az egész szart, csak azért vagyok veled mert szükségem van egy kamu csajra aki eljátsza hogy velem van, és te pont megfelelsz erre a szerepre, de ennyi ne lássa bele többet mint ami, ugyan annyit jelentesz mint a többi sőt annyit se mert téged meg sem dughatlak !-na ez betalált mert nem tudtam mit mondani. Ő is észre vehette magát mert csendbe maradt és megbánás és bűntudat csillant meg a szemében de akkora már mindegy volt. Ki mondta és én megértettem. -Bambi nem úgy...

-Nem!-emeltem fel a kezemet mikor közelebb akart jönni-igazad van, ne haragudj hogy aggódók miattad és a testi épséged miatt, többé nem fogom felhozni. Viszont ha nincs rám szükséged akkor én mennék. Termesztésen nem szegem meg az egyességünket, a közönség előtt ugyanúgy játszani fogom az álbarátnődet de ha senki nincs ott kérlek néz levegőnek. Küld el a címet ahol a meccsed lesz ahogy egy álbarátnőnek illik ott fogok lenni de ne félj aggódalomnak a nyomát se fogom mutatni.-hangom olyan érzéketlen és halk volt hogy nem is ismertem rá. -Viszont mára lejárt ezek szerint a műszakom. Jobb ha haza indulok. Ja és ne fáradj holnap nem kell értem jönnöd hogy suliba vigyél. Szia-nem engedtem neki hogy bármit mondjon csak elindultam. Tudod most biztos azt kérdezitek hogy miért maradtam vele vagyis elnézést miért segítek neki, azért mert én jobb vagyok annál hogy hátat fordítsák egy olyannak aki fontos nekem. Ő fontos lett nekem noha ezek szerint én neki semmit se jelentek. Mielőtt bármit mondhatott volna el kiszálltam a kocsiból és bementem az épületbe.

Sziasztok !  Tudom rövid lett.
•Mit gondoltok erről a részről ?
Millió puszi nektek!

A sors keze Donde viven las historias. Descúbrelo ahora