IV.Rész

261 12 0
                                    

-Nyugi Bambi! Csak nem akarom hogy egyedüli mászkálj! Nem mellesleg szívességre van szükségem..-kezdete el mondani valóját

-Bármi is legyen az a válaszom..NEM!- emeltem ki a nem szót, hogy biztos értse és felfogja. Majd elindultam arra amerre eddig is tartottam. Dolgozni.

-Na csak hallgass meg! Te is jól járnál!-szólt utánam. Hogy szól a mondás ? Egyik fülén be a másikon ki ? Na velem is pont így történt. Folytattam utam mintha semmit se mondott volna. Ugyan mi jó lenne nekem abból ha én neki szívességet tennék?

-Fél évig mindenhova lenne sofőröd kivéve mikor edzésem van- válaszolta meg a kérdésem amit remélem nem mondtam ki hangosan. Ácsi azt mondta fél évig lenne személy aki elvisz amerre szeretnék menni ? Vajon mit akarhat ?

-Pont fél évig kéne a kamu barátnőmnek lenned!-okè tényleg kezdem azt hinni hogy hangosan ki mondom amire gondolok. Várjatok! Ti is hallottátok? Azt mondta barátnő? Mármint kamu de azt gondolom nem sok mindenki tudná. -Kérlek!-szól utánam mivel még nem tudott meggyőzni hogy álljak meg.-szükségem van a segítségedre vagy kiraknak a csapatból.- na erre már megálltam. Hátra fordulva egyenesen a szemébe néztem.

-Miért raknának ki azért a csapatból mert nem leszek a kamu barátnőd ?-sehogy se jutott eszembe ésszerű magyarázta.

-Új edzőnő lett. Aki kapcsolat és család párti. És minden olyan srácot akinek nincs barátnője kispadra küld am engem mint a csapatkapitányt ha leültet az egyenlő azzal hogy kirak a csapatból.-mielőtt megszólaltam volna, folytatta.-Bár nem ismerlek olyan rég óta, de látszik hogy nem egy üres fejű, bólogató liba vagy. Te vagy az egyetlen lány akit eltudnék viselni fel évig.  Ha azon gondolkoznál hogy melletted csajoznék akkor most megígérem hogy nem tennék ilyet. Már csak azért se mert ha az edzőm megtudná kitekerné a nyakam. Kérlek.-kétségbe esett tekintetétől kezdett meg lágyulni a szívem.

-Kaphatok időt átgondolni ?-nincs szívem egyből nemet mondani.

-Persze! Ha gondolod érted megyek és megbeszéljük-furcsán néztem rá így folytatta-a kis kávézó szerűségbe dolgozol. Ami a nagynénémé mesélte hogy új alkalmazatja van és mondta a nevedet is.-válaszolta meg fel se tett kérdésem.

-Értem, de tényleg mennem kell mert elfogok késni.  Szia! -búcsúztam el. Mentem pár métert. De a fekete motor újra felbukkant mellettem. A sofőrje kezében egy fehér csíkos bukósisakkal.

-Pattanj komolyan gondoltam mikor mondtam hogy elviszlek.

-Köszönöm de sétálnék.

-Kb 5 perced van oda érni és a kávézó messzebb vagy.-erre a mondatra ijedtem néztem az órámra. Basszus! Igaza van! -Na gyere szépségem elviszlek.

Így történt hogy motorral mentem dolgozni.

-Este beszélünk!-búcsúzott el. Mikor leszálltam a motorról. Bólintva jeleztem hogy okés. Majd egy huncut kacsintás után elhajtott. Én pedig mentem dolgozni.

Sziasztok! Remélem szép hétfőtők volt❣️ Nem tudom ezen a héten hogy tudok hozni részt, ugyanis Törökországba megyünk nyaralni🥰 és nem tudom milyen lesz ott a net meg időm mennyi lesz. Remélem megértitek Millió puszi neketek😘 ha van időd véleményt szívesen fogadok

A sors keze Where stories live. Discover now