Love Me & Hisler

2.5K 124 43
                                    

***
Sehun

" Şu sevimli bambi suratını , harika ötesi suratımdan çek. Yoksa seni yere atarım. ! "

" Ben ciddiyim , Lulu ! "

" Bunu sen istedin ! "

Sevimli suratını omzuma koymuş Luhan ' ı umursamamak cidden zordu. Nefesi boynumdayken nasıl uyuyabilirdim ki ? Tanrı aşkına saat sabahın dördüydü. Gerçekten uyumam gerekti. Zaten Luhan ' ın yatağımda ne işi vardı ? Kendi yatağı bozulmamıştı bile.

Luhan yanımda böyle yatmaya devam ederse gerçekten hormonlarımı kontrol altına alamayacaktım. Luhanın omzundan aşağıya itip yere düşüşüne hafifçe güldüm. O kadar yüksekten düşmesine rağmen rahat uykusundan ayılmamıştı. Tatlı prenses Lu , uykusuna düşkündü. Gerçekten onda kîz güzelliği vardı. Ama o bunu kabul etmiyor , içimizde en erkeksi olanın o olduğunu söylüyordu. Bunu söylerken kendisi bile inanmasa da onunla erkek güzeli diye dalga geçmek harikaydı. Gerçi , bana göre onunla ilgili herşey harikaydı.

Kendine gel Sehun-ahh ! Hyungun o senin. Hyung. Başka bir şey değil. Evet. Ben Luhanı sevmiyorum. Bu hormonsal birşey. Evet.

Kendimi kandırıyordum. Luhan oda arkadaşım olduğundan beri onu seviyordum. Geceleri onu izliyordum. O farketmeden...

***

" Luhan hyung ! Maknae ! Haydi güzel kıçlarınızı kaldırın. Soo bize kahvaltı hazırlamış !! "

Kepçuk Yeol ' ün sesine homurdandım. Bu çocuk sabah sabah nasıl enerji buluyordu ? Gerçekten anlamıyordum.

Sağ tarafıma döndüğümde soğuk bir boşluk yerine sıcacık bir nefesle karşılaştım...Luhan.

Ben bunu yere atmamış mıydım ? Ne ara yatağıma çıkmıştı ?

" Luhan. Luhan. Kalk hadi. Luhan hyung ! "

Luhan gözlerini kırpıştırıp yanaklarını şişirdiğinde kalbimin teklediğini hissettim. O yanakları öpmek istiyordum.

" Günaydın Sehunee. " Sesi mutlu geliyordu. Neden ?

"Benim yatağımda ne işin var hyung ? " Luhan yatağa baktı ve kızardı.Kızardı. Kızardı ! Hafif tebessüm ettim. Sapıkça bir şey söylemişim gibi hissetsemde Luhanın kızarması bana verilen bir hediye gibiydi. Her hareketini seviyordum.

Of. Luhanı sevmemeliyim. Bu yanlış.

Kalbim söz dinlemiyordu ama. Sevmeye, onun için atmaya devam ediyordu.

" Ah, bilmiyorum. Ş-şey , uykulu halde odaya gelmiştim. Yalnışlıkla senin yatağında yattım sanırım. Üzgünüm , Hoon."

Kafa sallayıp tişörtümü çıkardım. Göz ucuyla Luhana baktığımda gözleri yerdeydi ve yanakları domatesten daha beter kırmızıydı. Neden kızardı bu şimdi ?

" Sehun-ahh. B-be-ben...kahvaltıya, evet kahvaltıya iniyorum. S-sende ge-gelirsin. Ahhm , ben gidiyorum. "

Luhan apar topar odadan çıkarken sırıttım. Bu çocuğu...bu çocuğu fena seviyordum.

Ev sıcak olduğu için üstüme tişört giymeden altımdaki eşofmandan kurtularak şort giydim. Ahh, ev çok sıcaktı. Saçlarıma dokunmadan komidinin üstündeki sigarayı dudaklarıma koydum ve yaktım. Sabah sabah sigara içmeyi çok seviyordum.

Mutfaktan gelen sabırsız bağırışlarla mutfağa indim ve 11 çift gözün bakışlarına maruz kaldım. Bana bakışlarına göz devirdim. Hepsi beni yiyecek gibi bakıyordu.

" Sabahları sigara içmemen konusunda uyardım diye hatırlıyorum , maknae. Sözlerime neden uymuyorsun ? "

Kris' in delici bakışlarıyla sigarayı alıp söndürdüm. Kris' ten korkuyordum. Hem liderimizdi , hemde hepimizi dövecek bakışlara sahipti. Herkes korkuyordu.

" Korkma Sehun. Sigarasız da' bad boy' gibi görünüyorsun. Çok seksisin. Kızları etkilemen zor değil. "

Alayla sırıtan Chanyeole baktım. Bu çocuk bir gün elimde kalacaktı. İki gün önce , ilk defa birine Luhanı sevdiğimi söylemiştim. Kepçuk Yeollie ' ye...! O ise söylediğime pişman ettiriyor. Aptal.
" Kapa çeneni , kepçuk hyung. Elimde kalacaksın. " Diye tısladım. Elime küçük bir meyve bîçağı almıştım. Korkutmak amaçlı tabi. Ama korkan Yeollie değil , Baek' ti. Bu sıralar Baekhyun çok garipti. Chanyeol ' i tüm hafta savunmuştu bana. Yoksa Baek...Bunu farkedemediğime inanamıyorum. Byun , Chan ' a aşıktı ! Aman tanrım.

" Tamam , kesin şunu. Luhan kötü görünüyor. " Soo ' nun sesiyle Luhan ' a döndüm. Lulu kıpkırmızıydı. Hemen elimi alnına koydum.

" Han. Iyi misin ? " Ateşi vardı. Ama onun dışında iyi görünüyordu.

" Ben iyiyim. Sadece kızardım. Hadi , kahvaltı yapalım. " Kafamı salladım ve 11 kişinin arasından bana imalı imalı sırıtan Yeol ' ü gördüm. Aptal , Happy Yeol.

Kahvaltı boyunca haftaya Çin ' e gidecek olan Lay ve Kris ' i konuşmuştuk. Ailelerini ziyarete gidiyorlardı. Kahvaltıdan sonra Luhan ' ı gözlerimle kontrol etmiştim. Daha az kırmızıydı ve bana bakmaktan kaçınıyordu. Ama neden ?

" Yarım saat oldu Sehun. " Yeollie ' ye döndüm. Neyden bahsediyordu.

" Ne ? "

" Yarım saattir Luhanı inceliyorsun. Çocuğa bakmayı kes. Herkes anlayacak. " Sıkıntıyla nefesimi verdim. Neden bir erkeği seviyordum ? Bu çok zordu.

" Bana bakmıyor bile. Neden bana bakmıyor ve neden hep kızarıyor ? "

Bunları merak ediyordum. Lulu ' nun hareketleri canımı sıkıyordu. Chanyeol' e baktım. Gülüyordu.

" Komik olan ne ? " Dedim, ters ters.

" Aigoo , çok aptalsın Sehunee. Luhanı görmüyor musun ? Sana bakmaya çekiniyor , kızarıyor. Farkında mısın bilmiyorum ama üstünde tişört yok ve şort giymişsin. Bugün fazla seksisin. "

Luhan. Bana bakamıyor muydu ? Üstümde tişört yok diye. Hemde kızarmıştı. Luhan bu yüzden mi odadan kaçar gibi gitmişti. Ama neden bana bakamasın ? Beni...seviyor muydu ?

" Jetonun kaç köşeli senin ? Anlamıyor musun ? Sen Luhan ' ı , Luhanda seni seviyor. Hisleriniz karşılıklı , seni aptal."

Luhan beni seviyor. Beni. Beni.

***

Love Me [ HunHan ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin