Love Me & Sunny

995 75 4
                                    

***
Chanyeol

Lanet okuldan nefret ediyordum. Çünkü şuan derste olmak yerine Baek ile geçirebileceğim mükemmel bir zaman isterdim. Ya da aylardır bitiremediğim bestemi Baekhyuna bakarak bitirmek isterdim. Ya da Baekhyunla...

Neden her isteğim Baek ile ?Of , kalbim !

Bu sabah ona yaptıklarımdan sonra yüzüme nasıl bakacaktı acaba ? Umarım kızmamıştır. Sadece onu öpmem yeterli olmamıştı işte. Boynunu ne ara ısırdım , hatırlamıyorum. Onu incitmiş olabilir miydim ?

Baekkie ile bu kadar yakın olmam iyi değil. Hormonlarımı kontrol edemiyorum. Ne yaptığımı hatırlamıyorum bile. Onu incitmek istemiyorum.

" Park Chanyeol ! Dikkatini derse ver. " Sıska öğretmenin bağırışıyla tüm gözler bana dönmüştü. Hafif sırıtarak ayaklandım ve ıslık çala çala sınıfı terk ettim. Arkamdan bakakaldığını biliyordum. Adi herif !

Dersin bitmesine yarım saat vardı , bu yüzden bahçeye indim ve siyah çantamı banka bıraktım. Tam o sırada arka taraftan sesler gelmeye başladı. Ardından da tiz bir çığlık. Koşarak arka tarafa gittim. Üç erkek , bir kızı sıkıştırmış , öpmeye çalışıyordu. Kızınsa tek yapabildiği çığlık atmaktı. Sinirle bağırdım.

" Napıyorsunuz lan burada ?! " Sesimin yankılanmasıyla üç erkekte bana döndü. Kızsa yere çöktü. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

" Sen karışma ! Bu güzel kızla işimiz var. Heee , sende kızdan biraz istiyorsan bize katılabilirsin , tabi. " Pis pis sırıtan üç erkeğe sinirle güldüm ve biraz daha onlara yaklaştım.

" İyi bir teklif ama...ben sizin gibi şerefsizlere bir kızı yem etmem. Çükünüze düşkün adi herifler ! "

Ve ortadakine kafa attım. O sendelerken diğer ikisi bana doğru yumruk atmaya çalışmışlardı. Birinin yumruğu kaşıma denk gelince kahkaha attım.

" Piç. Yakışıklı yüzüme yumruk atmanın bedelini biliyor musun ? " Diye kükreyerek boğazına yapıştım. Diğer ikisinden biri yerdeydi. Diğeriyse bana yaklaşmıyordu. Boğazını sıktığım çocuk kıpkırmızı kesilene dek nefessiz bıraktım. Daha sonra duvara başını çarptırarak bıraktım.

" Bu kıza bir kilometre dahi yaklaşırsanız , üçünüzü de diri diri gömerim. Anladığınızı düşünüyorum. "

Hiçbirine bakmadan yerde ağlama krizi geçiren kızı kucakladım. Bilinçsizce ağlıyordu. Revire doğru koşmaya başladığım sırada zil çalmıştı. Kucakladığım kızı ve beni görenler  hemen fısıldaşıyordu. Aptallar.

Revire geldiğimde hemşire koşarak durumunu sordu. Kısaca özet geçtiğimde kızı yatağa yatırmıştım. Kızı muayene eden hemşire gülümseyerek omzuma vurdu.

" Ani bir şok geçirmiş sadece. Birazdan kendine gelir. " Başımı salladım. Hemşire odadan çıktıktan sonra aynada kanayan kaşımı farkettim. Piçler ! Neyse ki onları fena benzettim. Boyumun uzun olması işimi kolaylaştırmıştı da.

" Üzgünüm...benim suçum. " Narin bir sesle yatakta yatan kıza baktım. Şimdi farkettimde , kız gerçekten güzeldi. Tabiki o gözle bakmıyorum !  Baek varken...? Saçmalamayın.

" Ne için üzgünsün...? " Dedim. Kız hafiften ağlamaya başlamıştı. Elleriyle kaşımı işaret edince güldüm.

" Ah , senin suçun değil. Gördüğün gibi hala yakışıklıyım. " Eh , kendimi beğenmiş olduğum söylenir. Güldük.

" Soon Kyu. Ama bana Sunny diyebilirsin. " Uzattığı elini sıktım. Sunny...ha ?

" Chanyeol. Bana istediğin gibi seslenebilirsin...İyi olduğuna göre , ben gidiyorum ? " Sunny hafifçe başını salladı. İyi görünüyordu.

Odadan çıktıktan sonra koridordaki kalabalığa şaşkınca baktım. Hepsi neden bana bakıyordu ki ?

" Ah, Chan...Duyduk ki , bir kız için kavga etmişsin. Sonunda kendine bir kız buldun. Eşcinsel olduğunu düşünmeye başlamıştık. "

Kalabalığın arasından bana gülerek söylenen Henry ' ye baktım. Bu çocuk...sinirimi bozuyordu. Ve adım gibi eminim ki , eşcinsel olduğumu biliyordu. Beni ti' ye almasına güldüm.

" Benim için fazla endişeleniyorsun. Yoksa bana mı aşıksın,  Henry ? Ve de...kızı kıskandın ? Ah korkma , benden hoşlandığını kimseye söylemeyeceğim. "

Sözlerimle birlikte kalabalıktan kıkırtılar yükseldi. Henry yumruklarını sıkmış görünüyordu. Gülerek revirin önünden okul bahçesine indim.

Kesinlikle , Baekhyun ' u görmeliydim. Sahi , nerdeydi o ?

***
Baekhyun

Teneffüs zili çaldığında koşarak yanıma gelen Lay ' e el salladım. Sıramda ayaklanıp Lay ' in yanına gittim. Lay bir şeyler söyleyeceği sırada boynuma dikti,  gözlerini ve dehşet içinde söylendi.

" Baek...boynuna ne oldu ? Isırılmış gibi..." Utançla boynumu kapattım. Yanaklarım utançtan yanıyordu. Tam o anda kızların dedikoduları işitildi koridorda...

" Park Chanyeol var ya , hani uzun boylu , seksi çocuk...Az önce birileri onu kavga ederken görmüş. Hemde bir kız için...Tanrım , Chanyeol bir kız için kavga ediyor. İnanılmaz. Demek sonunda bir kızı seviyor... Az önce de kız , Chanyeol ' ün kucağındaydı. "

Kendimi...boşlukta gibi  hissetmem normal miydi ?

***

Love Me [ HunHan ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin