***
LuhanTanımlanamaz.Evet. Sehunun kokusu kesinlikle tanımlanamazdı. Her meyvenin , her karışımın kokusuyla harmanlanmıştı. Öyle güzel ve sarhoş ediciydi ki kollarının arasından çıkmak istemiyordum.Derin bir nefes aldım. Bu kokuyu her zaman , her anımda yanımda hissetmeliydim.
" Beni içine çekmen bittiyse diyorum , O küçük burnundan öpsem ? " Sehunun sesiyle sıçradım. Tanrı aşkına o uyumuyor muydu ? Sehun kızarmama gülürken burnumun üstünü öpmüştü. Sehunun dokunduğu heryer , alevlenen bir ateşti. Ve ben o ateşin içinde kalmıştım.
" Tanrım, bana gülmeyi kes , Hun ! Ve lanet olmayası gülüşünle git. ! "
Kafamı yastığa gömmüştüm. Onun gülüşü ilahi bir şeydi. Ve onun gülüşünü izlemek bile günaha sürüklüyordu sizi.
" Luhan , beni seviyor musun ? " Sehunun kulağıma fısıldayışıyla irkildim. Tabiki seviyorum , aptal. Sadece sana söyleyemeyecek kadar korkağım.
Sanki Tanrı dualarımı duymuş gibi kapı açılmıştı. Chanyeol ' ün geldiğini anlamak zor değildi.
" Günaaadı...Aigoo , aigoo sanırım yanlış zamanlama pardonnn.! "
Az önce Tanrı dualarımı duymuş mu demiştim ? Boşversene. Yeol sadece beni daha çok kızartmıştı. Ve Sehun halime daha fazla gülmüştü. Daha fazla.
" Kepçuk. Birgün elimde kalacaksın. " Sehunun , Yeol ' e tehditleri normalde ürkütücüydü ama Sehun bunları söylerken gülüyordu. Sözlerini nasıl ciddiye alabilirdiniz ki ?
" Siz yatak fantezinize...- "
" Chanyeol ! " Sehun , Yeollie ' ye yastık fırlatmaya çalışırken kovalamaca başlamıştı.Herkes koridorda Sehunun , Chan ' ı pataklayaşını izliyordu. Koridordaki festivale Kris ' in de katılmasıyla Sehun ve Chan ayaklandı. Kris bıkmış tavırla ,
" On dakika. On dakika sonra herkes arabalara binmiş olsun. Okulun ilk dersine zaten geç kaldık. İkinci derse yetişelim. " Kris ' in zorlukla kurduğu uzun cümlenin ardından herkes odalara fırlamıştı. On dakikada hazır olmazsak , Kris ' in yüz ifadesini düşünemezdim bile. Kris , beklemekten nefret ederdi.
***
Baekhyun" Chanyeol ? "
" Baekhyun ? "
Yeni uyanmış , ayılmaya çalışan Yeol ' ün yatağına oturdum. Dün gece ki konuşmamızdan sonra mutlu görünüyordu. Bende mutluydum ama aklımı kurcalayan bir soru vardı.
" Sana bir şey soracağım...Yeol , Ben dün seni öptükten sonra sana, seni sevdiğimi söyledim ama ya sen? Sen beni seviyor musun ? "
Korkuyordum , cevabından. Sevmiyorum der miydi ? Boğazım düğüm düğümdü sanki. Yutkundum. Chanyeol ' e bakamıyordum bile. Her an ağlayabilirdim.
" Baek ? "
" Chan ? " Kafamı kaldırmadım. Yüz ifadesini görmek istemiyordum. Dakikalar sonra belimde iki el hissettim. Ve daha sonra biraz havalanıp yumuşak bir şeye oturtuldum.Chanyeol beni kucağına oturtmuştu. Chanyeol ' ün kucağındaydım. Kucağında...
" Baekkie , şuan sana birçok şey yapmak istiyorum. Ama en masumunu yapacağım. " Kulağıma değen nefesinden irkildim. Tüm bunlar ne demek oluyordu ?
Chan başımı kaldırıp zorla kendine baktırdı ve dudaklarıma dudaklarını kapadı. Ellerim saçlarındaydı. Chan , dudağımdan ayrılıp boynuma yöneldiğinde gözlerimi büyülttüm.
Bu yaptıkları masumca mıydı ?!
Dudakları boynumu emerken minikçe ısırıyordu. Tanrım ! Bunları yapmayı bırakmalıydık. Yoksa daha ilerisi olacaktı. Hafifçe inledim ve Chanyeol ' ün kucağından kalkmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. Çünkü beni altına almıştı. Gözlerim şaşkınlıktan fırlayacaktı. Kalbim , kalbim atıyor muydu ?
" Baek...seni...çok...seviyorum..."
Ve çenemden öpüp neşeyle ayağa kalkmıştı. Beni transa sokarak tabi.
" Hadi bebeğim. Derse yetişmeliyiz..."
Tanrım. Hangi rüyadaysam uyanmak istemiyorum. Chan bana 'seni seviyorum ' dedi. ' Bebeğim ' dedi.
Beni öptü. Boynumu ısırdı. !
Elimi kalbimin üzerine koydum ve sırıtarak bana bakan Chan ' a kızarmaktan bakamadım.
" Sen hep sev beni , Baekkie. Sen hep sev..." Chan ' ın şefkat dolu sesi odada yankılandıktan sonra kapının açılıp kapanma sesi duyuldu.
" Seni hep seveceğim , Chan. Seni senden daha çok seveceğim. "
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me [ HunHan ]
Fanfiction2015.6.3 *** Sehun , Luhan ' ın uyumasından faydalanarak Luhan ' ın dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. Artık , Sehun kaçamak öpücüklerden daha fazlasını istiyordu. " Sev beni , Han. Buna herşeyden çok ihtiyacım var..." * " Chan..." "Baekkie...