Love Me & Finish

1.1K 66 11
                                    

Hikayemin son bölümü bu sanırım. Özel bölüm olmayacak. HunHan dan çok , Baekyeol ' e daha fazla yer verdiğim için üzgünüm.

Neyse , bölüme geçelim.

***

Sehun,yavaş bir şekilde kollarını Luhan'a doladı. Uyanmasını istemiyordu. Ellerini , onun saçlarına götürüp okşadı ve her zaman pembe görününen dudaklarına minik bir buse kondurdu.

Luhan'ı porselen bir şeymiş gibi sarmalarken elleri rahat durmuyor, Luhan'ın göğsünde dolanıyordu.

Onu hissetmek...tanımlanamaz bir tutku gibiydi.

Sehun,büyüğün boynuna öpücükler ve ıslak minik ısırıklar bırakırken Luhan gözlerini açmıştı. Boynuna baskı kuran ıslak şeyin ne olduğunu merak ediyordu.

Sehun'u ve onun yaptığı şeyi gördüğünde istemdışı inledi. Bu...utanç verici bir inlemeydi...Luhan'a göre.

Sehunsa,Han'ın inlemesiyle sırıtmış ellerini alt bölgelerde dolaştırmaya başlamıştı.

"Se-sen...be-beni...böyle mi- ahh! U-uyandırıyorsun?! "

Sehun elleriyle Luhan'ın küçüğünde baskı kurmaya başlamış, okşuyordu ve zevkle inleyen büyüğünün surat ifadesine sırıtıyordu.
Onu tatmin etmek , hoş bir histi.

Luhansa utanmazca inliyordu. Sesini kontrol edemiyordu ama, diğerlerinin duyduğuna emindi.

Ama, kimin umurundaydı ki !

Luhan bundan zevk alıyordu. Sehunsa onun inlemelerinden zevk alıyordu.

Yani...onlar sorun etmiyordu bunları.

Tabi sorun eden altı kişi vardı.

İnlemelerle dolu bir gün gibiydi.

***

" Baek !Tanrım ! Şunu yapmayı kes ! Becerilmek mi istiyorsun!? "

Baekhyun kıkırdarken, çıplak bir şekilde Chanyeol' ün karşısındaydı. Odanın ortasında sallana sallana giyinmeye çalışıyordu ve Chan...berbat bir haldeydi.

Penisi...boşalmak için delik arıyor gibi mosmordu.

Baekhyun, sanki Chanyeol'den intikam almak ister gibi, rahat ve yavaştı. Chanyeol' ü azdırmak kolaydı.

Chanyeol dayanamacak boyuta geldiğinde ayağa kalktı. Sinirli ve azgın ifadesi yerine muzipçe sırıtıyordu. Baekhyunu duvara itekleyip çıkmasını kollarıyla engelledi. Dudaklarını Baekhyun'un kulağına yaklaştırıp nefesini dışarı verdi.

" Dün geceki 3 raund yetmedi mi bebeğim? Niye beni azdırıyorsun? "

Chenyeol' ün gözleri arzuyla koyulaşırken Baek titredi. Onun bu hali korkunçtu aslında. Sekste fazla iyiydi ve...adını inlemesi için farklı yöntemler kullanıyordu. Aslında Baekhyun , seks tanrısı görünümündeki yeni Chanyeol' ü sevmişti.

" Bebeğim. Nutkun tutuldu gibi..." Chanyeol, Baekhyun'un davranışlarına güldü. Ve baekhyun'un kulak memesini dişleyerek,

" Şimdi...seni ayakta becereceğim. Ve bu sefer, nazik olmayacağım. Sesin inlemekten ya da çığlıklardan kısılabilir. Şimdiden bunun için özür dilerim ama...beni azdıran sendin. "

Chanyeol fısıltıyla konuşuyordu ve bu...tahrik ediciydi.

" Ve lütfen...inlerken kendini tutmaya çalış. Diğerlerinin rahatsız olmasını istemem. Dün gece yeterince inlettik."

Baekhyun utançla kızarırken Chanyeol nazik olmayacak şekilde boxerını yere fırlattı ve Baekhyun' u hazırlamaya gerek duymadan içine girdi. Bugün, onlar için uzun olacak gibiydi. Fazla uzun...

***

Kris, Tao' nun başından uzunca öptü ve kucağına çekti. Çekilmesiyle beraber küvetteki sular banyonun zeminine döküldü. İkisi beraber banyoda birbirlerini yiyiyordu.

Pardon ! Birbirlerini yıkıyordu.

" Kris ? "

" Hm? "

" Biliyor musun ? Seni sevmiyorum...Sana aşığım ! "
Tao kıkırdarken kıpırdanıyordu ve bu Kris' i rahatsız ediyordu. Çünkü minik (!) aletciği sertleşiyordu.

" T-Tao...kıpırdama.Sakın.Tanrım.Beni.Getirdiğin.Hale.Bak."

Tao şaşkınca Kris' e bakarken altındaki sertliği hissetti ve göz bebekleri büyüdü.

" Sevgilim...oral seks yapabilir misin ? "

***

Biliyorum. Final bölümü böyle olmaz falan diyorsunuzdur ama, gerçekten ben memnunum. Ayrıca bunları yazarken utandım. Tamam mı ? Ramazan ramazan...tvb. Sizi çok seviyoru(m) ! Sapık yazar gidiyor... ! SARANGHAEEEEE ♥


Love Me [ HunHan ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin