Love Me & Gucci

933 79 17
                                    

Yaa , Baekyeole kıyamadım. Bu bölümde Baekyeol. Hunhan aslında hikayem ama nedense son üç bölümdür Baekyeol fazla oldu. Söz veriyorum , telafi edeceğim.

Smuttttt !

***

Baekhyun

Soyunma odasına girdiğimizde resmen titriyordum. Bu , Chanyeol ' ü istemediğimden falan değildi. Benim korkum , Chan ' a yetememekti. Birçok ilişkisi vardı onun , ama benim...? Öpücükten ilerisine geçmemişti.

" Baek...sana burada sahip olmayacağım. Sakin ol. Sadece...sadece pratik. Tamam mı ? "

Chanyeol , düşüncelerime ara verdirirken çenemi öpüyordu. Vücudum , arzuyla sarsılırken dudakları , dudaklarıma varmıştı. Dili araya girip,  öpüşmemizi derinleştirirken küçük bir inilti bıraktım.

Ellerim boynunda , saç diplerini çekiştiriyordu. Onun elleriyse...oh , bunu diyemeyeceğim. Utanç verici !

Elleri malum bölgemden (!) ayrılırken belime sarılmıştı. Dudakları kendinden geçmiş gibi boynumu sömüyordu. Isırıklar bırakıyor , emiyor ve öpüyordu. Döngü kurmuş gibiydi.

Benden nefes nefese ayrılırken gözleri şevhetten parlıyordu.

" Baekkie...durmalıyız. Aisssh , seni istiyorum ama...bir soyunma odasında değil. Tanrım ! Bana öyle dudak büzüştürmeyi kes. Deliriyorum. "

Gözleriyle aletini işaret ediyordu. Sapık !

Dudaklarımı normal hale getirip şirince sırıttım. Chan ise kafasını boynuma gömmüş, sakin olmaya çalışıyordu.

" Baekhyun ? "

" Chan ? "

Chanyeol boğuk konuşmamak için boğazını temizleyip yüzümü elleri arasına aldı. Ve baştan çıkarıcı sesiyle ,

" Birbirimize sevdiğimizi söyledik ama... ciddi bir ilişkide sayılmayız. Adı yok ilişkimizin. Ve ben buna bir artık ad koymak istiyorum. Benim olur musun ? "

Ufak bir gülümsemeyle Yeol ' ü öptüm. Bu benim ' evet ' diyişimdi. Òpücüğümüz derinleşiyordu.

Onlar zevkle öpüşürken kendilerini izleyen kişiden habersizlerdi.

***

" Biz geeeeldik ! " Diye bağırdım.  Okul dağılmıştı ve eve dönmek zorunda kalmıştık. Herkes başıyla selam verirken bir çığlık duyduk. Sesin sahibini biliyorduk. TAO !

Hepimiz , Kris ve Tao ' nun olduğu odaya doluşurken manzara aynen şöyledi.

Kris , Tao ' yu duvarla kendisi arasına almış , ellerini duvara sabitlemiş, Tao ' nun tekmelerinden ve yumruklarından kurtulmaya çabalıyordu. Tao ise resmen çıldırmıştı.

Pozisyonları fazla...yakındı ? Ya da romantik...?

" Neler oluyor ? " Biz öküz gibi onlara bakarken para ve mantık fışkıran Suho sordu. Tao ise hınçla ,

" Beni Gucci çantalarımla tehdit etti ! Ve birini makasla kestiiiii ! "

Aigoo , durum ciddiydi. Tabi , Kris bizim liderimiz ve kötü çocuktu ama...konu Gucci ve Tao ise , hepimiz onun önünde eğilirdik.

" O kredi kartı faturamda ne öyle ! Sen beni iflas ettirmeye mi çalışıyorsun ?! "

Bi sn.

Kris , Tao ' ya alışveriş yapması için kredi kartınımı veriyordu ?!

Bu evde ne haltlar dönüyor ? 

" Kris...sen.Tao'ya.kredi.kartını.verdin? " Nutkumuz tutulmuştu. Hepimizin bildiği gibi Kris cimriler kralıydı. Parasını sadece kendi için harcardı.

" Yani. Evet. Verdim. Ama gördüğünüz gibi kredi kartımla daha neler alabilirdi merak ediyorum. " Kris sinirli görünüyordu. Ama Tao ondan daha beterdi.

" Tamam ama şu...şu pozisyonu bırakın. Çok ...ımm , erotik ? " Dedi , Xiumin. Bunu demesiyle Kris ve Tao birbirlerine baktılar , utançla birbirlerinden ayrıldılar.

İlk defa Kris ' i bu halde görüyordum. Bunu bir yerlere yazın. Böyle kızarmak , onun tarzı değil.

" Bana Gucci bir çanta borçlusun , Wufan ! Yoksa seni affetmeyeceğim ve odaya almayacağım. " Tahmin ettiğiniz üzere bunu söyleyen Tao ' ydu. Kris gerçekten ilk defa çaresiz gibiydi.

Kris kafa sallarken Tao sevinçle gülümsemişti ve hiç kimsenin beklemediği bir anda Kris ' i yanağından öpmüştü.

Kris öpülmekten nefret ederdi ama...sırıtıyordu ?

Burada ne haltlar dönüyor ?

" Kızardın , Kris . " dedi Tao , kıkırdayarak. Film gibi onları izliyorduk. Kris ise yalancı bir sinirle Tao ' ya yaklaşıp ,

" Şimdi kızaran sen olacaksın. " Diyerek Tao ' nun dudaklarına yapışmıştı. Hiçbirimizi umursamıyor gibiydi. Tao kızarırken öpücükleri alevlenmiş gibiydi. Tanrım !

Chanyeol gözlerim kapatıp bağırdı.

" Dikkat ! Erotik sahne. Hadi herkes salona insin. ! "

***

Love Me [ HunHan ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin