***
LuhanSuho ' nun sürdüğü arabada beş erkektik. Sehun ile bacaklarımız değiyordu. Ve bu bile benim kızarmama yetecekken ben tüm gece bilmeden Sehunla uyumuştum. Tanrım , kokusu harikaydı.Üstüme sinmişti. Salak salak sırıttım.
" Neye sırıtıyorsun sen ? " Chen ' in sesiyle ona döndüm. Of. Sırıttığımı görmüştü.
" Hiç.Hiçbir şeye. " Chen kafa sallayıp önüne dönerken Chanyeol garip garip bana bakıyordu.
Neden herkes bana bakıyor ?
Üniversiteye girdiğimizden arabadan indik ve yürümeye başladık. Tüm kızlar bizi gösterip hayran hayran bakıyordu. Erkeklik gururum okşanmıştı. Hele bir kızın ,
" Luhan çok sevimli. Onu çok seviyorum. " demesinden sonra sırıtmıştım.
Okula girmeden önce mutlu olan Sehun , şimdi homurdanıyordu. Ama itiraf etmek gerekirse çok seksi görünüyordu. Siyah pantolununa soktuğu elleri , şapkası ve Nike ayakkabısı beni benden alıyordu.
Hülyalı hülyalı Sehun ' a bakarken sert bir şeye resmen kafa attım. Neye mi ? Sehuna. Pardon , Sehunun mükemmel kaslarına. Önümde yürüyordu ve birden durmuştu. Ahh , durduğunu nasıl fark etmem ?
" Prenses Lu. Önüne bak. " Sehunun alaylı sırıtışına dil çıkardım. Çıkarmaz olaydım.Dil çıkarmamla Sehun dudaklarıma bakmıştı ve gözlerini kısmıştı.
" Bir daha sakın karşımda dil çıkarma , Luhan. " Dedi , Sehun. Resmen hırlamıştı. Kafa salladım. Sehun dengesizin tekiydi.
" T-tamam. " Kekelememden nefret ediyorum. Sehun tekrar gülümserken herkes sınıflarına dağıldı. Bende sınıfıma yürümeye başladım.
***
Chanyeol" Neyin var Byun ? " Baekhyun gözlerini bana çevirirken yutkundu. Tedirgindi. Korkuyor gibiydi. Onu böyle görmekten nefret ediyordum.
" Chan...B-ben , sanırım kötü bir şey yapıyorum. "
Endişeyle Baek ' e baktım. Ne yapıyordu ? Kötü işlere mi bulaşmaştı ?
" Kötü bir şey mi ? Ne ? " Baek ellerini boynuma dolayıp ağlamaya başladı.
" Anlatamam , Chan. Sana anlatamam. Biliyorum , yapmamalıyım ama elimde değil. Yapıyorum. Hala yapıyorum. "
Ne saçmalıyordu bu ?
" Baekhyun. Kötü işlere mi bulaştın ? Lanet olsun , ne demek söyleyemem ? "
Baek ellerini saçlarından geçirdi ve yanaklarını şişirdi. Ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı ?
" Yapmamalıyım. Daha ilerisi olmaması için sana söylememeliyim. Seni kaybetmemek için sana söylememeliyim. Sana söylemek istiyorum. O kadar çok istiyorum ki , ama korkuyorum. "
Baek ' in yüzünü avuçladım. Bana söylemeliydi. Onu asla bırakmazdım. Her ne yapıyorsa. Tanrım , ne yapıyordu ?!
" Sòyle Baekkie. Söyle. Beni kaybetmeyeceksin. Korkma. Ne yapıyorsun ? "
Baek , ellerimi itip belime sarıldı. Bunu beklemiyordum. Kollarım havada kalırken Baekhyun benden ayrıldı ve şaşkın suratıma bakarak ,
" Yapmamalıyım ama bir defa yapmak istiyorum. Sen kızacaksın. Biliyorum. Ama yapmak istiyorum. Nasıl hissedeceğimi merak ediyorum. Şüphelerimden kurtulmak istiyorum. "
Tanrı aşkına ! Bilmece gibi konuşuyordu. Söylemeliydi artık.
" Söyle Baekkie. Kızmayacağîm."
Baekkie ellerini ensemde birleştirip ayaklarının ucuna yükselmişti. Sıcak dudakları , dudaklarıma değdiğinde titredim. Kalbim tekledi sanki. Hayat durdu. Baekkie beni öpüyordu. Beni.
Baekkie geri çekildiğinde bana bakmadı. Yere bakarak elleriyle oynuyordu. Ağladığını fark edebiliyordum.
" Tüm şüphelerimi doğruladım. Özür dilerim , Chan. Seni sevdiğim için özür dilerim. "
Sevmek ? Beni ? Baekkie ?
Şaşkındım. Tepkim yoktu. Sadece duruyordum. Baekkie ' yi izliyordum. Kıpırdamadım. Baekkie ağlayarak gittiğinde kıpırdayamadım.
Bende seni seviyorum , Baekkie.
Diyemedim. O çoktan gözden kaybolmuştu. Arkasından kalbi fırlayacak gibi atan Chanyeol bırakarak. Aptal Baekkie. Aptal. Keşke biraz daha öpseydin...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me [ HunHan ]
Hayran Kurgu2015.6.3 *** Sehun , Luhan ' ın uyumasından faydalanarak Luhan ' ın dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. Artık , Sehun kaçamak öpücüklerden daha fazlasını istiyordu. " Sev beni , Han. Buna herşeyden çok ihtiyacım var..." * " Chan..." "Baekkie...