Bu onuncu bölümümüz. :D Ne zaman hikaye tamamlanır kesin bir bilgi veremem ama , beş -on bölümümüz daha var. Merak etmeyin. Ayrıca Love Me Right ' ın birinciliklerine adıyorum bu bölümü ♡♡♡
***
Luhannie
Kahvenin her tonuna ev sahipliği yapan saçlardan gelen çikolata kokusu sarmıştı , mutfağı.
İtiraf etmek gerekirse , Sunny denilen kız güzeldi. Kendine has bir gülüşü ve tombik ama ona yakışan yanakları vardı.
Eve geldiği andan itibaren , evin enerjisi değişmişti.
Eh , evimize pek fazla kız gelmezdi. Durumumuzu anlamışsınızdır umarım.. On iki erkek , bir kız. Sunny ' ye dikilen yirmi dört göz.
Tamam , bende dahil olmak üzere eşcinsel erkeklerde vardı ama , şuan kimsenin bu konu umurunda değilmiş gibiydi.
Sunny , geldiği zaman Yeollie ' nin boynuna sarılmış bir pozisyonda , ' Kahramanım ! ' diye bağırıyordu.
Baekhyun' u söyleyemiyorum bile. Sunny ile Chan ' ın sarılışlarına engel olmamıştı ama , gözlerinden lazer çıkıyor gibiydi.
Baek , Chanyeol ' ü öldürmekten beter edecekti. Bunu hepimiz biliyorduk. Suç aleti , kesinlikle bir Eyeliner !
Dakikalar gelip geçerken hepimiz Sunny ' yi inceliyorduk. Kimse konuşmuyor , dikkatle ona bakıyordu. Ama Sunny , sadece Chanyeol ' e odaklanmıştı.
Uzun süren sessizliğin ardından , Chanyeol bakışlardan sıkılmış olacak ki , boğazını temizledi.
" Sunny-shii ,buralara kadar zahmet etmişsin. Teşekkürler ama , gerek yoktu. Ben sadece senin zor durumda olduğunu görünce yardım ettim. Kahraman olduğumu sanmıyorum. "
Diyen Chanyeol ' e döndü , bakışlarımız. Baekhyunun zihninde milyonlarca defa ölen Sunny ise çantasından bir şeyler çıkardı ve Chan ' a uzattı. Orta boy bir poşetti verdiği. İçindekinin ne olduğunu bilmiyordum.
" Kahramansın sen. Eğer bana o kötü şeyleri yapsalardı...şuan kendimi öldürmüş olurdum. Sen , hem canımı hemde masumluğumu kurtardın. Minnettarım. Bu yüzden hediyemi kabul et , Channie. "
Channie ! Channie dedi ! Aman tanrım ! Bu hitap şeklini yalnızca Baek diyebilirdi , Chan ' a.
Gözlerimin ucuyla Baekhyun ' a baktım. Sırıtıyordu. Ve bilirdik ki , Baek sırıtıyorsa , bu onun kötü planlar kurduğuna işaretti.
Umarım , Baek ' in planları felaketle son bulmaz.
Chanyeol poşetin içindeki kutuyu açarken merakla bakınıyorduk. Hediyesi , ünlü ve pahalı bir markanındı.
Kutunun içinden , siyah bir deri ceket çıkmıştı. Parlaktı ve ben pahalıyım diye bağırıyordu. Kol ve fermuar detaylarında açık mavi düğmeler bulunuyordu. Hoş ve tam Chanyeol tarzıydı.
Beğeniyle birbirimize bakıp ceketi onaylarken Chanyeol ' ün cekete aşık olduğunu görebiliyorduk.
" Sun...Sunny...ah , bu çok harika. Teşekkürler. "
Sunny ve Chanyeol sarılırken , Sunny kıkırdayıp ,
" Channie, ceketin cebinde bir not var. Senden ricam , notu ben gittikten sonra okuman. Ve lütfen , notu yalnızca sen oku. "
Sunny gülümseyerek ayaklanırken biz de ayaklanmıştık. Herkes gibi , notu ölesiye merak ediyordum. Ama bize okutmazdı , Chan.
Sunny kapının pervazından çıkmadan önce el sallarken Baekhyunun ince sesini işittik.
" Sunny ! Sadece on metre. Sevgilime on metreden fazla yaklaşırsan , bir daha saçlarını tarayabileceğini sanmıyorum. Çünkü saçım diyebileceğin bir tel bırakmam. Emin olabilirsin. "
Baekhyun , Sunny ' in suratına kapıyı çarparak kapatırken , sanki az önce bir kızı tehdit eden o değilmiş gibi sırıtıyordu.
Baekhyun psikopattı. Kesinlikle. Laf sokmadan duramamıştı gene.
Chanyeol , kıskanılmış olmanın gururuyla sırıtırken Baekhyun , hediye olan ceketin ceplerini karıştırıyordu. Ne aradığı belliydi.
Sunny ' nin , cekete koyduğu not.
Sonunda kırmızı bir kart bulduğunda sırıtması daha parlaktı. Aceleyle başına toplanmış , notu okumaya çalışıyorduk. Notta aynen şöyle yazıyordu :
" Park Chanyeol. Baekhyun ' u sevdiğini biliyorum ama , bilirsin. Aşk , çok yönlüdür. Okun rotası her an değişebilir. Seni bekleyeceğim kahramanım. ~ S. "
***
Takipte kalınnnnnn ♥♥♥♥♥
- İremHun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me [ HunHan ]
Fanfic2015.6.3 *** Sehun , Luhan ' ın uyumasından faydalanarak Luhan ' ın dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. Artık , Sehun kaçamak öpücüklerden daha fazlasını istiyordu. " Sev beni , Han. Buna herşeyden çok ihtiyacım var..." * " Chan..." "Baekkie...