hoofdstuk 24 pov Jesy

62 5 1
                                    

"En toen in de avond gingen we zwemmen met zijn allen. Je maakte ons steeds nat door in onze ogen te spetteren. Wat best pijn deed als je je ogen open had. Na het zwemmen zijn we naar huis gegaan en heb ik jou in bed gestopt en je viel snel inslaap. Toen ik beneden was zag ik oom Harry en je papa naar mij lachen. Ik vroeg wat er was maar ze zeiden niets. Ze bleven stom naar mij lachen. Ik pakte het dichts bijzijnde voorwerp wat een kussen was en gooide die naar hun. Je papa ontweek die maar Harry niet. Hij kwam vol in zijn gezicht". Zeg ik en ik laat het filmpje zien, "Nadat hij zich had herstelt van zijn 'ik ben nu heel zielig' fase pakte hij het kussen en gooide die terug. Zo begon het kussen gevecht. We waren alle drie volwassen maar gedroegen ons vaak als kleine kinderen. De dag erna kwam Lolita naar Harry's huis. De moeder van het meisje waar jij ruzzie mee heb. Ze begon te schreeuwen en jij was bang. Ik zei tegen Harry dat hij jou mee moest nemen en ik begon rustig tegen haar te praten. Ze bleef maar doorschreeuwen dat ik Niall, je papa van haar had afgepakt en dat ze hem terug wilt en ze zei hele gemene woorden tegen mij. Papa kwam mij helpen omdat hij vond dat Lolita ons met rust moest laten. Toen ze eindelijk weg was heb ik Harry gebeld om te zeggen dat jullie terug konden komen. Jullie waren naar het park gegaan. Jij was een heel druk kind. Nu nog steeds. Na een half jaar begon ik toch wel weer verliefd te worden op je papa. Ik denk dat die gevoelens nooit weg zijn gegaan en bij hem was dat blijkbaar ook zo en toen waren we weer samen. Je papa was terug gebracht door de regenboogeenhoorns. Je snapte het niet want hij was altijd bij ons. Maar toen vertelde we je dat dat een verkleede regenboogeenhoorn was om te kijken of we hem miste. Dat was nadat papa en ik uit elkaar gingen. Maar je echte papa had ons wel de hele tijd bekenen en wist wat Lolita deed. En na vijf jaar zijn we weer getrouwd en nu hebben drie prachtige kinderen. Jij, je zusje Ciara en je broerje Justin. Na een tijdje hebben we een contact verbod tegen Lolita ingezet want ze bleef ons maar lastig vallen". Zeg ik maar ik word onderbroken door Demi. "Wat is een contact verbod?" Vraagt ze. "Dat diegene tegen wie je dat heb ingezet geen contact mag opzoeken". Zeg ik. Demi knikt. "Dit is het hele verhaal. Dan kan je nu naar bed". Zeg ik. Demi kijkt me aan, en daarna Niall. Ineens geeft ze ons een knuffel. "Weltrusten mama. Weltrusten papa". Zegt Demi en ze loopt naar boven. Ze is nu 7. Ik heb wat dingen weggelaten zoals dat hij vreemdging enzo. Dat zal ze toch nog niet snappen. Als ze ooit wilt weten hoezo Niall en ik waren gescheiden en ze is oud genoeg zal ik het haar vertellen. "Ik ga ook alvast naar bed". Zegt Niall en hij geeft me een kus. Ciara en Justin liggen al op bed. Ciara is 4 en Justin is 2. Ik zucht als ik opsta en naar de lichtschakelaar loop. "This is the story of my life". Zeg ik en ik doe de lampen uit en loop ook naar boven.

-----
Het laatste hoofdstuk. Wat vonden jullie van dit verhaal??
Xx I love you

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 04, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Story Of My LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu