We zijn weer bij Jesy thuis. "Wil je misschien bij mij slapen in mijn huis?" Vraag ik. "Uhm is die vriend van jou er weer? Want hij maakt me bang". Zegt Jesy. "Volgens mij is hij er niet". Zeg ik. "Dan wil ik wel bij jou thuis slapen". Zegt Jesy. Ik knik. Ze mag Daniel niet echt en hij maakt haar bang. Jesy pakt haar spullen en we gaan naar mijn huis. Ik doe de deur open en laat Jesy binnen. Ik pak haar koffer die ze had laten staan en loop zelf ook naar binnen. Ik zet de koffer neer en doe de deur dicht. Ik hoor Jesy gillen. Ik loop naar de plaats van het gegil toe, de woonkamer. "Wat is er?" Vraag ik. "Ik dacht dat die vriend van je hier niet was". Zegt Jesy. "Is hij ook niet". Zeg ik. "Waarom liep hij dan net langs mij naar de keuken?" Vraagt Jesy. Ik loop naar de keuken. "Daniel wat doe je hier? Je was toch bij je vriendin?" Vraag ik. "Ja maar ik wou naar huis". Zegt Daniel. "Door jou wilt Jesy hier niet slapen. Je weet dat ze bang voor je is". Zeg ik. "Maar ik snap niet hoezo ze bang voor me is". Zegt Daniel. "Door al die piercings en tattoo's misschien". Zeg ik. "Ohja". Zegt Daniel, "Dan ga ik maar terug naar mijn vriendin". En hij loopt weg. "Doei Jessy". Hoor ik Daniel nog zeggen en daarna valt de deur dicht. Ik loop weer terug naar de woonkamer. "Dankje". Zegt Jesy en ze glimlacht naar me. "Graag gedaan. Wil je wat te drinken?" Zeg ik. "Nee dankje, wacht wel, nee toch ni- ja doe toch maar wel". Zegt Jesy. "Wat is het nou? Ja of nee?" Vraag ik lachend. "Doe maar wel". Zegt Jesy. "Cola light?" Vraag ik. Jesy knikt. "Oké". Zeg ik en ik loop weer terug naar de keuken. Ik schenk twee glazen met cola light in. Ik pak de twee glazen en ik loop weer naar de woonkamer. Jesy is al gaan zitten op de bank. Ik geef een glas aan. "Dankje". Zegt Jesy. Ik glimlach naar haar en ga naast haar zitten. "Weetje, ik moet nog steeds een keer winnen van jou met mario kart, al drie jaar". Zegt Jesy. "Dat klopt". Zeg ik. "En vandaag is de dag dat ik van jou ga winnen". Zegt Jesy. "Denk je dat?" Vraag ik. "Nee dat weet ik zeker". Zegt Jesy. "We zullen het zien". Zeg ik en ik zet mario kart aan. Ik geef een controler aan Jesy en die ander is voor mijzelf. Het spel start en we beginnen te spelen. Ondertussen zijn we al een tijd verder en ik heb tot nu toe iedere keer gewonnen. Na dit rondje stoppen we. Ik lig weer vooraan. "Ik kom eraan Harry". Zegt Jesy en ineens zie ik haar mij voorbij rijden. "Hoe doe je dat?" Vraag ik want ze lag best ver achter. "Geheimpje". Zegt Jesy. En het is haar gelukt hoor, ze heeft gewonnen. Jesy is blij aan het dansen door de kamer in. "IK HEB LEKKER GEWONNEN!" Zegt Jesy blij. Soms zou je echt denken dat ze nog een kind is. "Gefeliciteerd". Zeg ik. "DANKJE!" Zegt Jesy en ze laat zich zo over mij heen vallen. "Nu ben ik moe". Zegt ze weer. "Wil je opstaan?" Vraag ik. "Nee". Zegt Jesy. "En hoezo niet?" Vraag ik. "Omdat ik moe ben". Zegt Jesy. Ik zucht. "Wat gaan we doen vandaag? Het is een uur 's middags". Zegt Jesy. "We kunnen, uhm we kunnen wel, uhm ik heb geen idee". Zeg ik. "Ik heb ook geen idee". Zegt Jesy. Na een paar uur niets gedaan te hebben en gegeten te hebben gaan we slapen.
-----------------------------------
Sorry voor dit kut eind maar ik wist niet hoe ik hem moest afsluiten en sorry voor dit korte stukje. Sorry sorry sorry sorry!
xxxx
----------------------------------
JE LEEST
Story Of My Life
FanfictionJesy Horan, de vrouw van Niall Horan word steeds niet zwanger. Ze laat zich testen en het blijkt dat ze onvruchtbaar is. Nadat ze dat te horen heeft gekregen komt ze achter een vreselijk geheim.