Ik word wakker door gegil van Harry. Ik stap uit bed en loop richting het gegil. Het komt uit de logeerkamer. Ik doe de deur open en zie Harry op het bed staan. "Wat doe je?" Vraag ik. "SPIN!" Zegt Harry bang. "Gil je me hiervoor serieus wakker? Het is pas half zes in de ochtend en ik wil slapen". Zeg ik. "MAAR HET IS EEN SPIN!" Zegt Harry nog steeds bang. Ik pak zijn schoen die trouwens niet echt lekker ruikt en ik sla de spin dood. "DAT WAS MIJN SCHOEN!" Zegt Harry. "Stel je niet zo aan en ga slapen". Zeg ik en ik loop weer terug naar mijn kamer. Ik ga weer in bed liggen en na een paar minuten merk ik dat er iemand naast mij komt liggen. Ik ga omhoog zitten en zie dat het Harry is. "Waarom kom je naast me liggen?" Vraag ik. "Spinnen komen altijd met zijn tweeën dus er zit er nog een hier in de buurt". Zegt Harry. "Ja misschien zit die wil hier op mijn kamer. Misschien zit die wel op mijn nachtkastje aan jou kant". Zeg ik. "Uhm ik ga wel naar de logeerkamer". Zegt Harry. "Doei Hazza". Zeg ik en hij loopt mijn kamer uit. Ik ga weer liggen. Het is niet dat ik het erg vind dat Harry naast me ligt maar ik ben nu echt moe en hij heeft me wakker gemaakt met gegil en hij snurkt. Ik doe mijn ogen dicht en val weer in slaap. Ik word weer wakker. Ik kijk op mijn klok en zie dat het drie minuten over tien is. Ik sta op uit bed en loop naar de logeerkamer. Ik doe de deur zachtjes open en ik zie Harry nog slapen. Ik doe de deur weer dicht en loop naar beneden. Ik maak een ontbijtje voor mijzelf en voor Harry. Ik schenk ook wat drinken in, in twee glazen. Ik pak mijn dienblad en zet de borden en de glazen erop. Ik pak ook nog twee schaaltjes en snij wat fruit in stukjes. Ik pak twee kleine vorkjes en zet dat ook op het dienblad. Voorzichtig loop ik naar boven. Ik doe zijn deur weer open en dicht en zet het dienblad neer op het tafeltje dat er staat. Ik loop naar Harry en ga op zijn bed zitten. Zachtjes maak ik hem wakker. Langzaam word Harry wakker. "Goedemorgen". Zeg ik. "Goedemorgen". Zegt Harry. "Ik heb ontbijt gemaakt". Zeg ik en ik pak het dienblad. "Dankje". Zegt Harry. "Dat heb je wel verdiend nadat je als een meisje gilde omdat er een spin was". Zeg ik. "Sorry hoor, ik ben gewoon bang voor spinnen". Zegt Harry. "I know". Zeg ik. We eten ons ontbijt op. "Harry". Zeg ik. "Ja?" Vraagt Harry. "Er zit chocopasta op je neus". Zeg ik en ik begin te lachen. Harry gaat met zijn hand over zijn neus en vraagt: "Is het weg?" Ik kijk hem aan en begin nog harder te lachen waardoor ik bijna van het bed afval. "Het is erger of niet?" Vraagt Harry. Ik knik. Ik pak mijn mobiel en maak eerst een foto van Harry en daarna geef ik hem aan Harry. Harry haalt het weg. "Dit is beter". Zeg ik. Ik laat de foto zien. Harry begint ook te lachen. Als het op is lopen we naar beneden en zet ik al het vuile vaat in de afwasmachine. We gaan op de bank zitten en gaan tv kijken. "Zullen we naar de dierentuin?" Vraag ik na een tijdje. "Is goed". Zegt Harry. We lopen naar boven om ons aan te kleden. Ik doe een korte broek aan met een leuk shirtje erop. Ik pak mijn schoenen en doe die ook aan. Daarna borstel in mijn haar nog en loop naar beneden. Harry is ook al weer beneden. We lopen naar de auto en Harry gaat rijden. Na een tijdje zijn we bij de dierentuin. Ik betaal en we mogen naar binnen. "Ik wil naar de olifanten". Zeg ik en we lopen naar de olifanten. Na een paar uur gaan we weg uit de dierentuin en gaan we naar een kinderboerderij. "Awh kijk dat veulentje". Zeg ik en ik loop naar een soort weilandje voor de paarden. "Awh die is echt schattig". Zegt Harry. "Kom laten we naar de konijntjes en de cavia's gaan". Zeg ik en ik trek Harry mee naar het schuurtje. "Hee waar zijn ze gebleven?" Vraag ik. Er komt een verzorgster aanlopen. "Ze hebben een buitenhok gekregen voor als het zonnetje scheen. U was toch ook degene die dat had aagevraagd? Zo'n vijftien keer?" Vraagt de verzorgster. "Hebben ze eindelijk een buitenhok? Waar?" Vraag ik blij. "Loop maar mee". Zegt ze en Harry en ik lopen mee. We komen bij een mooi grasveltje aan met een hek eromheen. Groot genoeg om ze binnen te houden. We lopen het grasveltje in en ik ga op mijn hurken zitten, Er komt een konijntje naar me toe springen. Ik pak het konijntje vast en til die op. Dit is mijn konijntje! Ik heb mijn konijntje hier ongeveer een maand geleden naartoe gebracht omdat ze Niall pijn had gedaan ofzo, maar Niall mocht snoepje toch al niet. "Snoepje is zwanger". Zegt de bekende stem van Susan. Zij is degene die hier de baas is en ook een hele goede vriendin. "Echt?" Vraag ik. Susan knikt. "OHMYGOD! Hazza! Snoepje is zwanger!" Zeg ik blij. "Ik weet het, ik zit naast je". Zegt Harry. "Ohja". Zeg ik. "Als je wilt mag je wel een van haar kleintjes mee naar huis nemen". Zegt Susan. "Mag dat echt?" Vraag ik. "Ja". Zegt Susan. "Dan wil ik dat". Zeg ik. Susan knikt. "Waar is Niall eigenlijk?" Vraagt Susan. Ze weet het natuurlijk nog niet. "Uhm, we zijn uhm, gescheiden". Zeg ik. "Hoezo?" Vraagt Susan. "Hij hij hij ging vreemd met met Lolita". Zeg ik en ik begin weer te huilen. Ik zet snoepje neer en sta op. Harry staat ook op en geeft me een knuffel. Als hij me loslaat geeft Susan me ook nog een knuffel. "Kom, dan gaan we even naar mijn kantoor". Zegt Susan. Je kan het niet echt een kantoor noemen, de muren zijn blauw, ze heeft er een slang en een vogeltje, er staan allemaal bloemen en het lijkt qua meubels meer op een soort slaapkamer. Er staat een slaapbank, ze heeft er een zitzak, een normale stoel, een kledingkast die ze gebruikt als opbergkast, een tv en een bureau met laptop erop. We lopen naar haar kantoor. Na een halfuur gaan we daar weer weg, Op naar mijn huis.
~~~~
Zoals jullie gemerkt hebben heb ik weer wat ideeën maar ik zal niet snel achter elkaar updaten en zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, heb ik een nieuwe voorkant. Een vraagje, welke voorkant vinden jullie leuker, deze of die ik hiervoor had??
Xx
~~~~
JE LEEST
Story Of My Life
ФанфикJesy Horan, de vrouw van Niall Horan word steeds niet zwanger. Ze laat zich testen en het blijkt dat ze onvruchtbaar is. Nadat ze dat te horen heeft gekregen komt ze achter een vreselijk geheim.