Ik word wakker en kijk op het klokje naast mijn bed. Ik heb een heel groot bed en ik ben nog maar heel klein. Kan ik me verstoppen voor oom Harry. Maar wacht ik ging kijken hoelaat het is, ja ik kan klok kijken. Dat leerde iemand uit het huis waar ik zat mij. En het is niet zo moeilijk, niet als er alleen cijfers staan en niet die met wijzers, die snap ik niet. Het is bijna zes uur. Over vijf minuutjes mag ik mijn bed uit en kan ik douchen en dan als iedereen klaar is gaan we eten. Na vijf minuutjes spring ik mijn bed uit want mijn bed is ook best hoog. Ik loop mijn kamer uit en ga op zoek naar de badkamer. Als ik die eindelijk heb gevonden vraagt iemand: "Demi wat doe je al zo vroeg uit bed?" Ik draai me om en zie mama. "Het is zes uur, tijd om te douchen en dan ontbijten als jij en oom Harry ook klaar zijn gaan we eten". Zeg ik. "Schat hier ontbijten we pas rond negen uur of tien uur, ligt eraan wanneer we wakker zijn en meestal ontbijten we niet samen". Zegt mama. "Maar dat doen we altijd". Zeg ik. "Je bent niet meer in het weeshuis, je bent nu in een huis met een mama. Kom anders maar mee naar mijn bed". Zegt mama en ze steekt haar hand uit. Ik pak mama's hand en we lopen naar haar kamer. Ik ga liggen en mama komt naast me liggen. "Ga nog maar even slapen". Zegt mama en ik doe mijn ogen dicht. Ik val inslaap. "Demi? Demi word je wakker?" Hoor ik ineens een stem. Ik open langzaam mijn ogen en zie mama en oom Harry. "Het is al twaalf uur geweest, kom je ook je bed uit?" Vraagt oom Harry. Ik knik en ik spring uit mama's bed. We lopen met zijn drieën naar beneden. "Wat wil je eten?" Vraagt mama. "Uhm, ik wil, uhm gewoon broodje". Zeg ik. "Wat wil je op je broodje?" Vraagt mama weer. "Hagelslag". Zeg ik. "Harry maak haar eten". Zegt mama. Oom Harry loopt naar de keuken. "Kom we gaan zitten". Zegt mama. Ik knik en we gaan op de bank zitten. Na een paar minuten komt oom Harry naar binnen met een bordje met een broodje erop en een glas melk. Als ik net mijn broodje op heb gaat de bel. Mama wilt opstaan als ik zeg: "Ik ga wel". Mama kijkt oom Harry bedenkelijk aan maar oom Harry knikt. "Oké ga maar". Zegt mama. Ik knik en ren naar de deur. Ik doe de deur open en zie een vrouw staan. "Hallo, wie ben jij?" Vraag ik. "Hallo meisje, ik ben Lolita. Is Jesy thuis?" Vraagt de vrouw. "Wie is Jesy?" Vraag ik. "Wie ben jij?" Vraagt die vrouw die Lola nee Loli, Lolita heet. "Ik ben Demi. Mijn oom woont hier en ik logeer hier met mijn mama". Zeg ik. "Is jou mama hier?" Vraagt Lolita. Ik knik. Ik wil net mama roepen als oom Harry naar me toe komt. "Wil jij mama even halen?" Vraag ik. "Ga naar je mama". Zegt oom Harry. "Nee Lolita wilt mama zien". Zeg ik. "Nu naar mama Demi". Zegt oom Harry. Ik knik en loop naar mama. "Hoezo moest ik hier naartoe?" Vraag ik. "Dat vertel ik je als je ouder bent". Zegt mama. Ik knik en ga naast mama zitten. "AUW!" Hoor ik oom Harry ineens schreeuwen. Mama zegt: "Blijf hier". En rent naar de gang. Ik blijf zitten. Na een paar minuten komen oom Harry en mama weer terug. "Wat was er?" Vraag ik. "Dat leg ik je uit als je ouder bent". Zegt mama. Ik knik. Na een paar uur gaan mama en ik naar ons huis. "Kom je vanavond langs?" Vraagt mama aan oom Harry. "Tuurlijk". Zegt oom Harry en hij geeft mama een knuffel. Oom Harry bukt en geeft mij ook een knuffel. Dan gaan mama en ik naar huis.
JE LEEST
Story Of My Life
FanficJesy Horan, de vrouw van Niall Horan word steeds niet zwanger. Ze laat zich testen en het blijkt dat ze onvruchtbaar is. Nadat ze dat te horen heeft gekregen komt ze achter een vreselijk geheim.