Na een half uur komen Jesy en Demi weer naar beneden. "En heeft ze gedouchet?" Vraag ik. "Ja". Zegt Jesy. "Ik heb honger". Zegt Demi. "Alweer?" Vraagt Harry. "Ik hou van eten". Zegt Demi. Ik zie Niall glimlachen. "Wat wil je eten?" Vraag ik. "Pizza". Zegt Demi. "Nee Demi. Het is nog ochtend". Zegt Jesy. "Maar mama ik wil pizza". Zegt Demi. "Dan krijg je vanavond pizza". Zegt Jesy. Demi knikt blij. "Dan wil ik een appel". Zegt Demi. "Dat is goed". Zeg ik en ik loop naar de keuken en pak een appel uit de fruitschaal. "Wil je hem in stukjes gesneden hebben?" Vraag ik vanuit de keuken. "JA!" Zegt Demi. "Oké". Zeg ik en ik pak een mes en snij de appel in stukjes. Ik doe de appel stukjes in een bakje en loop met het bakje naar Demi. "Alsjeblieft". Zeg ik. "Dankjewel". Zegt Demi en ze eet haar appel op. Ineens rent ze weg. "Waarom is ze zo actief?" Vraag ik. "Ik heb geen idee". Zegt Jesy. We kijken hoe Demi door het huis rent. Na een tijdje is ze klaar met rondrennen en laat ze zichzelf op de grond vallen. "Ben je klaar?" Vraagt Jesy. "Ja". Zegt Demi. "Oké". Zegt Jesy. "Mama ik wil naar de dierentuin". Zegt Demi. "Niall ga jij met Demi naar de dierentuin?" Vraagt Jesy. "Is goed hoor. Maar alleen als Demi dat wilt". Zegt Niall en hij kijkt Demi aan. "Ja". Zegt Demi en ze klapt blij in haar handjes. Met zijn tweeën lopen ze weg. Als we de deur dicht horen vallen zegt Jesy: "Eindelijk ook even verlost van Niall". "Hoezo?" Vraag ik. "Hij irriteert me en hij heeft dan wel het 'echte' verhaal verteld maar ik weet niet of ik die wel echt moet geloven". Zegt Jesy. "Owh". Zeg ik. "En hij wilt dat ik sorry voor hem ben omdat Lolita hetzelfde heeft gedaan bij hem als hij bij mij maar dat is gewoon dikke karma". Zegt Jesy. "Maar je weet hoe het voelt. Dus je weet hoe hij zich voelt". Zeg ik. "Ja. En ik vind het zielig voor hem maar het is gewoon karma". Zegt Jesy. "Jes, ik weet dat jij hem nog leuk vind. Wees niet zo gemeen". Zeg ik. "Wat?! Ik vind hem helemaal niet meer leuk! Hij heeft mijn hart gebroken en ik laat mijn hart niet twee keer breken door dezelfde persoon". Zegt Jesy. "Jesy lieg niet. Lieg niet tegen mij en ook niet tegen jezelf. Ik kan aan je zien dat je hem nog leuk vind. Ik weet nog hoe je was toen je hem voor de eerste keer leuk vond". Zeg ik. "Ik vind hem niet meer leuk Harry. Het is over. We zijn gescheiden en ik ben verder gegaan met mijn leven. Ik heb een kind geaddopteerd en ik ben blij". Zegt Jesy. "Wat jij wil". Zeg ik. Na een paar uur komen Niall en Demi weer terug. Demi is een heel verhaal aan Jesy aan het vertellen. "En toen zag ik de apen en zei ik tegen Niall: 'kijk ze lijken op jou' en toen moest hij lachen en toen gingen we naar de speeltuin in de dierentuin en er was een gemeen jongentje en die heb ik geslagen". Vertelt Demi. "Dat is niet zo lief". Zegt Jesy. "Hij duwde mij". Zegt Demi. "Owh dan snap ik het". Zegt Jesy. "Jesy waarom accepteer je dat?" Vraag ik. "Nou het jongentje duwde haar. Ik had hetzelfde gedaan". Zegt Jesy. Ik zucht. "Wat?" Vraagt Jesy. "Nee niets". Zeg ik.
--
Kort hoofdstuk want volgend hoofdstuk word het laatste hoofdstuk.
Xx
--
JE LEEST
Story Of My Life
FanficJesy Horan, de vrouw van Niall Horan word steeds niet zwanger. Ze laat zich testen en het blijkt dat ze onvruchtbaar is. Nadat ze dat te horen heeft gekregen komt ze achter een vreselijk geheim.