hoofdstuk 22 pov Jesy

46 5 0
                                    

"Jesy wacht!" Zegt Niall terwijl hij de trap op rent. "Stil. Demi slaapt". Zeg ik. "Sorry". Zegt Niall. "Wat is er?" Vraag ik. "Het spijt me zo erg wat ik jou heb aangedaan. De pijn die je hebt gevoeld is verschrikkelijk en ik had het nooit moeten doen maar je weet ook niet hoezo ik het deed en ik wil dat je het echte verhaal weet". Zegt Niall. "Het echte verhaal? Waarschijnlijk weer een van jou leugentjes Niall James Horan". Zeg ik. "Nee het is geen leugen Jesy. Luister naar me". Zegt Niall. Ik loop verder en ik hoor dat Niall me achter na loopt. Ik loop mijn kamer in en doe de deur dicht. "Jesy laat het me uitleggen alsjeblieft". Zegt Niall maar ik negeer hem. Het blijft nog zo doorgaan totdat het stil is. Eindelijk.

Ik kleed me om en ga in bed liggen. Ik val al snel in slaap. Als ik wakker word is het eerste wat ik doe kijken hoelaat het is. Het is bijna half negen. Ik stap uit bed en kleed me aan. Ik douche vanavond wel. Ik doe mijn haar in een knot en doe mijn deur open. Niall valt naar binnen en schrikt wakker. "Wat deed jij voor mijn deur?" Vraag ik. "Ik ging tegen je deur aanzitten en ben toen in slaap gevallen". Zegt Niall. Ik zucht. "Vertel het 'echte' verhaal maar". Zeg ik. "Op een dag was ik dronken en ik kwam Lolita tegen. Ze nam me mee naar haar huis en begon me te zoenen. Alles gebeurde in een waas en toen ik in de ochtend wakker werd wist ik niet wat ik in haar bed deed en ze legde het uit. Daarna zei ze dat ze het jou zou vertellen onder een voorwaarde ik zou seks met haar hebben wanneer ze het wou". Zegt Niall en hij kijkt naar beneden. "Dus jij zegt dat het allemaal Lolita's schuld is?" Vraag ik. Niall knikt en kijkt me aan met tranen in zijn ogen. "Is dit echt waar?" Vraag ik. Weer knikt Niall. "Maar dus al die tijd als jij niet op je werk was of bij mij was je bij haar?" Vraag ik. "Niet altijd. Meestal was ik bij vrienden". Zegt Niall. "Dus 'ik ga naar een vriend' was niet altijd een leugen?" Vraag ik. "Nee". Zegt Niall. Zijn stem klinkt gebroken en hij begint te huilen. "Niet huilen Niall". Zeg ik en ik sla mijn armen om hem heen. "Ik......ik heb spijt van wat ik heb gedaan". Zegt Niall. "Maar je had het mij gewoon de eerste keer moeten vertellen. Ja je had me dan even pijn gedaan maar je zou spijt hebben gehad en je was dronken en je wist niet echt wat er gebeurde dus ik had het niet heel heel heel erg gevonden". Zeg ik. "Maar ik was bang. Bang dat je me zou verlaten". Zegt Niall. "Dus verliet je mij uiteindelijk maar voor haar?" Vraag ik. Niall knikt langzaam. "Wees eerlijk. Ben je in die tijd die je met haar doorbracht verliefd op haar geworden?" Vraag ik. Niall zegt niets. "Niall?" Vraag ik. "Weet ik niet". Zegt Niall zacht. "Je weet het toch wel of je iemand leuk vind of niet?" Vraag ik. Niall schud nee. "Hoezo ging je bij haar wonen?" Vraag ik. "Omdat ik wist dat ik bij jou niet meer welkom was". Zegt Niall. "Het was jou huis! Ik heb het huis niet betaald! Je had mij gewoon het huis uit kunnen zetten. Ik had wel bij Harry gaan wonen ofzo". Zeg ik. "Het spijt me". Zegt Niall. Ik glimlach zwak naar hem. "Laten we naar beneden gaan". Zeg ik. Niall knikt en we lopen naar beneden. Als we beneden zijn zien we Harry en Demi zitten op de bank. "Goedemorgen". Zegt Harry als hij ons ziet. "Niall?" Vraagt Demi. "Wat is er?" Vraagt Niall en hij gaat naast haar zitten. "Waarom sliep jij voor mama's deur?" Vraagt Demi. "Dat is een lang verhaal Demi. En iets wat jij nog niet zal snappen". Zegt Niall. Demi knikt en springt van de bank af en rent naar buiten. Ik kijk naar Demi en zie dat ze nog haar pyjamaatje aan heeft. Ik loop Demi achterna en breng haar terug naar binnen. "Je mag buiten spelen als je bent aangekleed". Zeg ik. Demi knikt en rent naar boven. "JE MOET EERST DOUCHEN DEMI!" Zeg ik en ik ren haar achterna. Ik hoor Harry en Niall lachen.

Story Of My LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu