Capitolul 1

1K 40 8
                                    

-Lissa, Harry, o sa intarziati la auditie! se aude vocea mamei din bucatarie.

-Da, mama, stiu. spun eu. Nu o sa intarziem. Imi imaginez momentul asta de ani intregi.

Ma decid cu cu sa ma imbrac, si ma decid sa fie ceva simplu. O pereche de blugi negri, mulati si un tricou negru, cu taieturi. Parul meu blond si drept il ondulez si imi dau un strat subtire de machiaj.

Privesc in oglinda si ma simt pregatita. Am muncit prea mult sa o dau in bara.

Eu sunt Lissa, Melissa Styles. Am 15 ani si locuiesc impreuna cu Mama si fratele meu, Harry care e mai mare decat mine cu un an. Are 16  ani.

Nu intrebati de tatal meu. Si eu as vrea sa stiu ce e cu el. Chiar nu stiu, dar mi-as dori. Foarte mult..

Harry e foarte enervant. Oricum. Toti fratii sunt enervanti, presupun nu?
Dar tot il iubesc. Pentru ca face parte din viata mea, pentru ca uneori este singurul care e langa mine.

Nu i-am spus asta niciodata pentru ca probabil si-ar bate joc de mine sau ceva de genul. Tot timpul spune ca eu sunt fata sentimentalista sau chestii dinastea.

Si uneori doar vreau sa stau singura in camera si sa ascult muzica, in loc sa vorbesc cu oricine altcineva.

Sunt o fire prietenoasa. Fix opusul lui Harry.

Da. Si azi am auditie la X Factor. Si Harry va participa.
Nu i-am spus niciodata, dar Harry are o voce foarte frumoasa.  Tot timpul cantam impreuna cand eram mici si ne distram foarte tare.

Acum, toate astea au disparut.
Mi-as dori sa mai petrec timpul cu el.

Evitand toate astea, imi aduc aminte ca trebuie sa mananc  ceva in dimineata asta, nu?

Intru in bucatarie iar mama imi da o cana cu cafea si un sandwich.

Dupa ce termin de mancat, coboara Harry. El e imbracat ca de obicei. Cu blugii lui negri si un tricou negru, simplu. Parul sau cret este in toate partile. Isi grece degetele prin el si il aranjaza cat de cat.

El refuza sa manance, asa ca mananc eu portia lui.

Cand vine vremea sa plecam, nu ma pot decide ce sa incalt. Ma decid asupra unor perechi de pantofi cu tocuri inalte

Cand suntem in taxi, imi doresc doar sa treaca ziua asta. Deja sunt epuizata, si au trecut doar cateva ore din ziua asta.

Dupa cateva ore de asteptat la coada, mi se striga numele.

-Melissa Styles? Se aude vocea unui  barbat care striga in multime.

-Eu sunt.

Intru pe scena incercand sa fiu cat de serioasa pot. Nici nu stiam ce o a urmeze sau ca la finalul zilei voi fii indragostita pana peste cap.

Prinsă cu fratele meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum