Capitolul 9

341 26 0
                                    

Perspectiva lui Niall

Ea e asa de draguta cand e nervoasa. Nu mi-o mai pot scoate din minte.

Ea se invarte in mintea mea si o vad peste tot pe unde merg, o visez.

Lissa, Lissa si iar Lissa.

Nici o fata nu m-a mai facut sa ma simt asa pana acum.

O iubesc si vreau sa fie a mea. Doar a mea si a nimanui altcineva.

Daca cineva se atinge de ea, nu o sa iasa frumos.

Eu gandesc toate aceste lucruri dar nu am curaj sa i le spun. Oare ce va spune? Daca ea nu simte la fel pentru mine?

Sunt un las, la dracu. Da, sunt.

Ma decid sa ma schimb pentru masa.

Raman in boxeri si in bustul gol, in timp ce caut ceva cu care sa ma imbrac in geamantanul meu.

Cand ma intorc o vad pe Lissa cum, pe furis ma analizeaza.

Cred ca roseste. Si se vede un zambet timid cand se intoarce.

Cand mergem pe holul lung, imi pun mana pe talia ei si o trag langa mine.

Ea inspira brusc si se uita scurt la mine. Apoi isi muta privirea altundeva, pe un perete sau ceva. Cum face ea de obicei.

Tipic Lissa.

Cand ajungem pe terasa, unde o sa avem masa, ne asezam la o masa cu mai multe locuri, pentru a putea sta cu totii impreuna.

Ea se asaza pe un scaun, iar eu ma asez langa ea.

Imi trage o privire ucigatoare.

Poate sunt prea obsedat. Poate e nervoasa ca o urmaresc, si ii analizez fiecare miscare.

Dupa cateva minute, ajung si ceilalti, asezandu-se la masa.

Dupa cateva minute de tacere, in timp ce asteptam sa vina mancarea, Liam deschide gura.

-Deci... voi doi. Sunteti.. si arata spre mine si Lissa

-NU, o nu nu. Noi doar.. incepe Lissa

-Las-o balta, Liam si nu te baga. spun eu si imi trec degetele prin parul meu. Aste cred ca e ticul meu nervos.

-Dar eu si Harry v-am vazut cand..

-TACI, doar taci. spun eu abtinandu-ma sa nu ii trag una in mecla.

Louis si Zayn se uita la discutia noastra ca la un film. Le mai lipseste pocornul, la naiba.

Cand in sfarsit a sosit mancarea, am rasuflat usurat ca se termina discutia asta.

Perspectiva Lissei

Dupa masa, eu si Niall voiam sa mergem in camera, dar Harry ma opreste.

Imi arunca o privire de *trebuie sa vorbim*.

-Chiar acum, Harry? Sti imi e cam somn.. spun eu incercand sa evit subiectul de care stiu ca o sa imi spuna. Niall.

-Ai auzit-o, Harry, nu are chef. ma apara Niall.

-Liss. Practic ma implora Harry.

-Bine, cedez eu in cele din urma.

Eu si Harry ne retragem intr-un colt al holului in timp ce Harry il instruieste sa se duce in camera.

- Ai innebunit?! Aproape tipa la mine.

-Stt. Suntem intr-un hotel. incerc sa schimb subiectul.

-oh, haide Liss. Serios?! Niall?!. Eu te sfatuiesc sa stai departe de el. Nu e cum crezi tu ca este.

-Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa ma pui in aceeasi camera cu el! Pufnesc eu.

-Doar stai departe de el. Spune el soptit.

-De cand iti pasa cu cine stau eu? Spun eu dandu-mi ochii peste cap.

-Mie nu imi pasa. Spune el muscandu-si buza.

-Pai atunci?! Tip complet enervata la el.

-Louis o face.

-LOUIS?! Care e treaba lui?

- Nu stiu. El mi-a spus sa iti spun asta.

-Si ce? Ti-a dat un morcov la schimb sau ce?

- Las- o balta. Acum mai ai so tupeul sa dai vina pe Louis.
Ii intorc spatele si plec spre camera mea.

Cand ajung in camera, raman tacuta si ma asez pe un fotoliu. Imi ridic genunchii si mainile mele ii imbratiseaza.

Eu ma tot gandeam. Daca Harry nu m-a mintit?

Daca Louis chiar a spus asta? Nu inteleg. De ce ar face asta? El tot timpul ma batjocoreste. Oare are sentimente pentru mine?

Nu, asta nu poate fii posibil. Este cel mai enervant om de pe planeta.

Niall iese din baie. El este la bustul gol si parul lui este ud.

Nu ma pot opri sa ma holbez la el.
Nu, Lissa, nu.

Niall incepe sa chicoteasca.

-Ce? Ma rastesc eu la el.

-Nimic. minte el.
Stiu ca radea de mine pentru ca m-a vazut in timp ce ma holbam la el ca o ciudata.

O parte din mine vrea sa fie cu Niall, iar o parte ma retine. Pana acum eram convinsa ca il iubesc pe Niall. Acum ceva nu e clar. Oare este mana lui Louis?

Niall se apropie de mine.

-Hei. Esti bine? spune el si mana lui rece si uda trece pe obrazul meu.

-Acum chiar nu sunt bine. Tresar eu
Tocmai m-ai udat pe fata! Pufnesc eu in ras.

El a inceput sa rada. Rasul sau contagios umplea camera goala si pur si simplu mi s-a intiparit in minte. Imi place sa il vad fericit.

El se asaza langa mine si eu ma mir cum incapem amandoi in fotoliul acela minuscul.

-Mmm.. eu.. Lissa.. mm voiam sa stiu daca.. tu.. mm... ai vrea.. sa.. iesi cu mine.. la o cina? spune el timid, foarte timid.

Imi place cand e timid. El se inroseste in timp ce asteapta un raspuns de la mine.

-Mi-ar placea la nebunie. spun eu, iar el rasufla usurat.






Prinsă cu fratele meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum